jeg fik en elregning på mange tusinde kr sidste gang.
jeg ved godt at jeg lyder som en lysseslukker og dette som et surt opstød men tænk over om det er fair at andre skal betale for din hamp.
hvis stedet ikke har været i brug i lang tid kan det også være nogen kigger overrasket på en pludselig el-regning fra stedet, pas nu på - det kunne ende en del værre end sidste gang.
og jeg personligt ser frem til en tråd med massere af høstede flotte skud og ikke en (AFLYST POLISEN VAR HER) hilsen.
ellers ser det rigtig godt ud det hele !

overvej at anskaf dig sådan en vandforstøver (thingy) der kan indeholde nogle liter vand så du kan give dine planter en god omgang (alg-a-mic)vand.
sprøjt det oven og under dine planters blade om aften (bare ikke i direkte sollys) i den veggetive periode, det forsyner vistnok planten med de nødvendige mikronæringstoffer og fremmer væksten en del, plus det skulle give spindemider og andet kryb en god kamp.
du kan i blomsterings fasen vande planten med det istedet (self blandet op med vand) hvis du i en f.eks tørke periode skal ud og give dem noget. (sådan en får vi nok ikke i år

) du kunne også sætte nogle sneglefælder rundt omkring dine uddendørs planter, sidste år var der mange der fik problemer med dem, men fik et godt råd af bismann der skrev :
Citat:
Har set sneglefælder af forskellig vis. Man kan f.eks. tage en dåse klippe/skærer rundt om enden hvor man drikker af så det bliver en cylinder. Derefter klipper man så ned langs siden af den, hele vejen rundt og bukker metallet ned så det bukker ned imod ydresiden af dåsen. Derefter fjerner man så den anden ende af dåsen. Dåsen kan så sættes rundt om planten, evt. begraves lidt i jorden rundt om, så den står stabilt.
Fordelen er at sneglene ikke kan komme rundt om den vinkel man har lavet med dåsen, og når de det, skærer de sig, og når ikke længere
*selv om jeg har lidt moralske skrubler med det el der må jeg indrømme at det samtidig gjorde tråden en tan mere interessnat