Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 09:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Cool... Jeg ville selv have plantet ud samtidig med dig, men jeg valgte at vente. Det betyder desværre at de har stået mindst tre uger for længe i alt alt for små potter. Mine lowryders er højst 30 cm høje og allerede i blomst, og mine andre planter er nok kun halvt så høje som de burde være på nuværende tidspunkt.

Anyways. Jeg fik endelig plantet ud i dag, så nu skulle det gerne gå stærkt.
Godt at dine har overlevet. Glæder mig til at se dem.

Dedikeret medlem

de har det fantastisk, billeder kommer op imorgen når stofa åbner mit net

Dejligt var lidt bekymret på dine vejne pga de lave temperature.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
tak stofa, her er lidt billeder

en lille plante skjuler til offentlig transport :D
Billede
Billede

spottet blev udvidet fra den her størrelse
Billede

og blev lidt større med de ekstra planter jeg fik derud, bla. bubblelicious x onyx, Dragon haze og purple typhoon
Billede

Billede
Billede

har stadig 30 stks, de ryger ud asap men skal lige finde tiden til udplantning

Billede

Billede
Billede
Lidt blomster fra Royal Nepal
Billede
Billede
hav en fortsat god dag folkens

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
De lader da til at trives! Det ser godt ud - husker du at få gødet? dine stilke ser en kende lilla ud :)

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nitrogen kugler er blevet fordelt så jeg venter lidt med at gøde igen (:

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor stiller du dem så tæt? De kommer da til at mangle vildt meget plads og stå og skygge for hinanden?

Medlem

Uh.. Det ser nice ud.. Lidt tæt men ellers nice..
Dine er klart længere fremme end mine, der som sagt har stået hæmmet i tre/fire uger i alt for små potter fordi jeg ikke turde plante dem ud. Mine lowryders er i blomst og højst 20 cm høje :)

Jeg har faktisk lidt problemer med mine. Det laver jeg en post på lige om lidt, så du er meget velkommen forbi min growlog til et bud på hvad der er ved at gå galt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

regner med at godt og vel halvdelen bliver hanner og derfor skal kasseres.
så der bliver tyndet ud, men ja tætheden må de leve med (:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
regner med at godt og vel halvdelen bliver hanner og derfor skal kasseres.
så der bliver tyndet ud, men ja tætheden må de leve med (:

bare husk at binde barduner i toppene når de for alvor er gået i blomst. det skulle gerne give en del i sidste ende :)

mvh.

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Medlem
Brugeravatar

Dejligt at du er i gang igen. Det ser rigtig godt ud. Glæder mig til at følge dit grow :)

ALT mulig held og lykke med projektet!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er der Update + Special Edition

siden jeg var ude på mit spot sidst er planterne som skudt op af jorden og stedet ser nu meget grønnere ud (:
især én Royal Nepal gør sig bemærket ved at være et godt stykke foran de andre størrelsesmæssigt og når det kommer til blomstring hvilket den er godt igang med.
jeg har lige fået fjernet 3 hanner jeg fandt der ude og spottede også en masse som jeg er sikker på er hunner.
der er desuden blev sat en Dragon haze mere der ude (:
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Og i slipper ikke for en lille overraskelse

sammen med min growpartner fandt jeg en forladt bygning kan ikke komme nærmere ind på hvilken slags osv da jeg har noia omkring projektet, men stedet er en gammel fabrik af en art. Da vi kom ind, gik der ikke længe inden vi opdagede at vi egentligt nok var de først mennesker der havde været der i mange år.
bygningen har stået tom siden en godt stykke inde i 90'erne men der er ingen grafitti eller skrald der kunne tyde på hjemløse, graff'ere, psykopater og andre typer der søger ind i sådanne typer bygninger normalt (:
men hey, jeg trykkede på en stikkontakt og som skabt af vorherre ham selv kom der lys.
efter en del tænkeri og et par joints fik jeg fat i en 400w HPS og en masse værktøj og udstyr.
ventilatoren øverst virker også (:
der bliver rykket en håndfuld planter der ned ASAP og får fjernet de fingeraftryk jeg nu måtte have sat på lamper, døre og andre ting.

jeg ved det er risky men hey: you wont get no harvest, if you dont sow seeds

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

PEACE OUT

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fuck et fedt sted i har fundet jer der! Hvis væggene er hvide ville jeg hive det staniol ned igen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow
He he gratis lys :D Det ser sgu godt ud, både inde og ude..

another needy hole

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fuck et fedt sted i har fundet jer der! Hvis væggene er hvide ville jeg hive det staniol ned igen.

er bange for at stedet brænder ned hvis lampen skulle få lyst til at røre ved trævæggen så satte staniol op for min noias skyld (:

PS: smutter der hen nu her og sætter nogle planter og en timer

Medlem
Brugeravatar

Det var godt nok en tidlig Royal Nepal, bliver interessant om den revegger senere, hvis ikke burde den jo give en ret tidlig høst. ;)

Held og lykke med det hele :) også dit indendørs guerilla grow :D tror ikke jeg ville have mod til noget lignende.

Medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke har noget du flytter dertil, eller har andet klar kunne det jo være interessant med en Auto blomst og give den 24/7 hele perioden, så burde den bliver hurtig færdig

Medlem

Haha... Du kan bare ikke lade være, kan du?
Det ser lidt risky ud imo.

Mht dine planter så ser det dæleme godt ud. De er meget meget større end mine...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ved ikke om du gør det, men husk nu at fjerne GPS info fra billederne - har ikke tjekket, men yeah.

Og husk nu også, don't talk about it to no one. Heller ikke på internettet. "En fabrik af en art" - nobody cares except the hungry, you smell me? Hold det så inkognito som muligt.

Udover det - episk med det indendørs spot, håber du får noget ud af det hele! God vind.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jeg fik en elregning på mange tusinde kr sidste gang.
jeg ved godt at jeg lyder som en lysseslukker og dette som et surt opstød men tænk over om det er fair at andre skal betale for din hamp.

hvis stedet ikke har været i brug i lang tid kan det også være nogen kigger overrasket på en pludselig el-regning fra stedet, pas nu på - det kunne ende en del værre end sidste gang.

og jeg personligt ser frem til en tråd med massere af høstede flotte skud og ikke en (AFLYST POLISEN VAR HER) hilsen.

ellers ser det rigtig godt ud det hele ! :)

overvej at anskaf dig sådan en vandforstøver (thingy) der kan indeholde nogle liter vand så du kan give dine planter en god omgang (alg-a-mic)vand.

sprøjt det oven og under dine planters blade om aften (bare ikke i direkte sollys) i den veggetive periode, det forsyner vistnok planten med de nødvendige mikronæringstoffer og fremmer væksten en del, plus det skulle give spindemider og andet kryb en god kamp.

du kan i blomsterings fasen vande planten med det istedet (self blandet op med vand) hvis du i en f.eks tørke periode skal ud og give dem noget. (sådan en får vi nok ikke i år :lol: ) du kunne også sætte nogle sneglefælder rundt omkring dine uddendørs planter, sidste år var der mange der fik problemer med dem, men fik et godt råd af bismann der skrev :
Citat:
Har set sneglefælder af forskellig vis. Man kan f.eks. tage en dåse klippe/skærer rundt om enden hvor man drikker af så det bliver en cylinder. Derefter klipper man så ned langs siden af den, hele vejen rundt og bukker metallet ned så det bukker ned imod ydresiden af dåsen. Derefter fjerner man så den anden ende af dåsen. Dåsen kan så sættes rundt om planten, evt. begraves lidt i jorden rundt om, så den står stabilt.
Fordelen er at sneglene ikke kan komme rundt om den vinkel man har lavet med dåsen, og når de det, skærer de sig, og når ikke længere

*selv om jeg har lidt moralske skrubler med det el der må jeg indrømme at det samtidig gjorde tråden en tan mere interessnat 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haha... Du kan bare ikke lade være, kan du?

ikke rigtigt, det er en af mine laster :?

spaffeh skrev:
Og husk nu også, don't talk about it to no one. Heller ikke på internettet. "En fabrik af en art" - nobody cares except the hungry, you smell me? Hold det så inkognito som muligt.

har også voldsom noia ang. det her spot... føler at det kun er et spørgsmål om tid inden min dør bliver sparket ind.
jeg giver dem beviser ved at ligge det ud på psychedelia :(

overvejer lidt at gemme billederne at projektet til når det er slut så jeg ikke skyder mig selv i foden

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]