Tja, jeg sad lidt og tænkte over hvad der egentlig holdte mig tilbage fra at forsøge med udendørs grow, og måtte konkludere at der ikke rigtig var noget
Jeg har haft et grow med en af mine venner indendørs, hvor vi fik et ok udbytte fra én Delahaze og to Chronic x Crystal.
Så jeg ved godt hvordan jeg ser forskel på køn osv osv...
Jeg vil gerne igang med et grow udenfor, og jeg vil gerne se det ske så hurtigt som muligt, og derfor vil jeg forsøge mig med autoflowering.
Jeg ved ingenting om tidspunkter, mulige strains og lign, så det er det jeg søger råd om...
Personligt er jeg nok mest en indica fyr, men jeg kan også godt lide en god sativa ind imellem...
Så jeg søger strains som er autoflowering, gerne feminized (ved ikke om alle auto'er er det??), og gerne lowriders (hvis dette er muligt, da jeg ønsker at plante vil tiltrække mindst opmærksomhed som muligt).
Jeg har nogen gode spots i den lille fiskerby jeg kommer fra, så det er no problemo. Hvad med jord? Hvad gør i ved jeres jord inden i planter?
Kan jeg forresten plante direkte i jorden, eller bør jeg have stiklinger klar inden?
Mvh. og på forhånd tak.