Hej psy. jeg har en psykose jeg fik af amf og hash og jeg får medicin som hedder risperidon. jeg vil gerne høre om jeg kan tage kiks og møffe på onsdag uden min psykose kommer op igen? og jeg har taget begge dele uden at få psykose inden jef fik den.

Hej Nusti.
Fedt at du søger efter informationer, før du hopper ud i det!
Når det er sagt, så synes jeg ikke det lyder som en god idé.
Som du skriver, bliver du behandlet med resporidon mod en psykose. Hvornår opstod denne psykose? Oplever du noget til psykosen i din hverdag, ud over at du skal tage medicin?
Medicinen er med til at hjælpe din hjerne med at genopnå en ligevægt, som den ligevægt den var i, før du fik din psykose.
Hvis du begynder at hælde kiks og møffe (Jeg antager du mener Ecstasy/MDMA og Mephedrone?), vil du forstyrre denne ligevægt ekstremt meget, da begge stoffer tærrer hårdt på Serotonin lagrene i hjernen.
Jeg ved godt det kan virke fristende, specielt hvis du har opnået en tilfredsstillende behandling og nu føler dig "normal" igen, men jeg vil på det kraftigste råde dig til at holde dig fra ovennævnte stoffer, så længe du har en behandlingskrævende situation.

Edit: Får du anden medicin end Risperidon? Får du anden behandling end medicinsk, som psykologhjælp eller psykoterapi?