Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 01:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nu har jeg ofte prøvet MDMA og Ketamin blandet til en super skøn rus hele aftenen, da keta ik er tilgængelig pt for mig har vi fået mxe til vores fest på Lørdag, vil gerne høre folks erfaring med comYo af MDMA og mxe og hvor stor %/% de splitter det op?
Ligeledes hvordan er MDMA/mxe rus at forvente vs MDMA/keta rusen?

Mvh

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Har du prøvet MXE for sig selv?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Mener jeg læste at de fraråder den kombo inde på blulight. Det er ikke slået fast, men der menes at være risiko for serotonin syndrom. Der er en der er død af at mixe MDAI og MXE.

Hvis du endelig vil lave et julemix, så brug Ketamin i stedet.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Senest rettet af Hypnos 13 mar 2013 23:22, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Serotonin syndrom?
Nej aldrig prøvet det alene, syns folk siger det virker som keta bare ik helt ens, længere effekt og mere potent?
Men har hørt (kun hørt, kender ik til det) at nogen sælger mxe som det var keta så folk blander da sikkert i god tro derude i dk, uden at vide det selvfølgelig ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^ En tilstand der er potentiel livsfarlig.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Yes men derfor spørger jeg også vedr blandings forhold...
Får vi julemix blander vi 50/50 men med mxe så potent havde jeg tænkt nærmere 30mg mxe pr 200mg MDMA eksempelvis?
Lad os holde os til det konkrete spørgsmål men tak for din bekymring, er helt med på at ha respekt for stoffer :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så du har tænkt dig at blande to stoffer der kan bringe dig i livsfare? Jeg kan ikke hjælpe dig med råd om dosering, fordi jeg aldrig har eksperimenteret med en sådan risikabel blanding.

EDIT: Men en ting kan jeg sige dig, din MDMA dosis er alt for høj, specielt taget i betragtning af indvolveringen af MXE

Mvh.

Junior medlem

Alle stoffer kan bringe os i livsfare, det her handler om dosering og folk blander også MDMA og mxe kan jeg så når jeg Googles, kan folk ik få serotonin syndrom af andet jo? Måske det her bare er et ømt punkt hvor vi virkelig skal være skarpe på dosseringen fremfor at sige man ikke må blande det :)
200mg MDMA til 15mg mxe evt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror MXE er et stof, der virker ved at jo mere du får af det, jo stærkere bliver det, hvorimod doserer du fx 4 gange på MDMA så mister det sin styrke. Det er i hvert fald min erfaring, at man ligemeget hvor lidt mere man tager, så kan det mærkes.
Eksponentielt forstærkende?

Udover det, skrev en bruger herinde fra, at han oplevede ikke at kunne tale i omkring et døgn. Han kunne simpelthen ikke tale. Jeg ved ikke hvad det hedder rent latin/fagmæssigt, men rent fysisk kunne han ikke tale i omkring et døgn, hvilket er nok for i hvert fald mit eget vedkommende, til at jeg ikke tør blande det med MDMA.
Og som andre nævner, er der mange dårlige oplevelser med serotoninreleaser + MXE, endda et dødsfald.

Og nogle gange handler det ikke bare om dosering, fordi så er du i byen, og så har du linet det hele op.
Så efter din første dose MXE+MDMA tænker du, at du vil være mere fucked. Hmm, MDMA ved du ikke vil påvirke dig så meget mere, men MXE er jo mega potent + det varer lang tid = sikker vinder - og sikker farlig kombination, da man ikke kender synergien blandt disse stoffer/giftigheden.

Det er stadig et research chemical, i hvert fald i blandings-øjemed, og jeg ville stille mig op som et stort spørgsmålstegn, hvis du/I på trods af advarsler fra brugere herfra og erfaringer fra andre fora (bluelight fx) stadig vælger at prøve at blande det.

Der er bare nogle gange hvor man må vælge noget andet at blæse på. Hvad med 15mg MXE + alkohol (og joints) og så 15mg MXE efter 2 timer? For mig virker det som coke, blot længere og bedre.

Og det her:
Citat:
Men har hørt (kun hørt, kender ik til det) at nogen sælger mxe som det var keta så folk blander da sikkert i god tro derude i dk, uden at vide det selvfølgelig ?
- viser hvor forsigtig man skal være, når man køber narko.
MDMA + MXE er som sagt en potentiel dræber, så jeg fraråder jer i hvert fald at prøve det, og oplever I nogen der sælger ketamin som MXE, så sig de hellere skal tage flere penge for MXE'en eller what ever, fremfor at sælge det som noget det ikke er.
Det kan koste menneskeliv, og havde du ikke spurgt på psychedelia først, så kunne du måske have endt på kirkegården.

Der er ingen konkrete beviser på, at MXE+MDMA er dødelig, men der er indikatorer for, at det er idiotisk at blande, og du virker fornuftig siden du spørger omkring dosis og vil have vejledning, så jeg synes du skal være fornuftig og så ikke gøre det for din egen skyld.

Undskylder det rodede indlæg, tror der sneg sig noget MXE ind..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alle stoffer kan bringe os i livsfare, det her handler om dosering og folk blander også MDMA og mxe kan jeg så når jeg Googles, kan folk ik få serotonin syndrom af andet jo? Måske det her bare er et ømt punkt hvor vi virkelig skal være skarpe på dosseringen fremfor at sige man ikke må blande det :)
200mg MDMA til 15mg mxe evt?

Ja? Men visse kombinationer skal man holde sig fra, eller i hvertfald være meget påpasselig, og du lyder ikke til at være specielt erfaren eller oplyst siden du spørger til råds. Når det er sagt skal man selvfølgelig spørge hvis man er i tvivl, men hvorfor spørger du overhovedet hvis du ikke hører efter hvad der bliver svaret?

MXE er en serotonin reuptake inhibitor, og når du kombinere det med en så kraftig serotonin releaser som MDMA så risikere du at komme i store problemer, hvis du ikke er utrolig forsigtig, og det er du højest sandsynligt ikke...

Der er en grund til at vi fraråder folk de her hjernedøde kombinationer, simpelthen fordi de er farlige. Ligesom vi også fraråder folk at kombinere f.eks. opioider og alkohol.

Mvh.

Junior medlem

Tak for jeres råd, det er taget til mig og vi beslutter at blæse på vores mdma Lørdag og gemme MXE til en aften vi tager det alene, skal lige siges at den eneste grund til vi købte mxe var at nærmest hele Jylland, ihvertfald i vores kontakt område er tørlagt for ketamin og derved så vi det som en mulighed, men efter jeres beskrivelser + søgning på Google kan jeg godt se det er dumt :)
Håber vi når finde Keta så inden weekenden, ellers må vi køre Emma only og en anden weekend mxe only :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]