Jeg tror MXE er et stof, der virker ved at jo mere du får af det, jo stærkere bliver det, hvorimod doserer du fx 4 gange på MDMA så mister det sin styrke. Det er i hvert fald min erfaring, at man ligemeget hvor lidt mere man tager, så kan det mærkes.
Eksponentielt forstærkende?
Udover det, skrev en bruger herinde fra, at han oplevede ikke at kunne tale i omkring et døgn. Han kunne simpelthen ikke tale. Jeg ved ikke hvad det hedder rent latin/fagmæssigt, men rent fysisk kunne han ikke tale i omkring et døgn, hvilket er nok for i hvert fald mit eget vedkommende, til at jeg ikke tør blande det med MDMA.
Og som andre nævner, er der mange dårlige oplevelser med serotoninreleaser + MXE, endda et dødsfald.
Og nogle gange handler det ikke bare om dosering, fordi så er du i byen, og så har du linet det hele op.
Så efter din første dose MXE+MDMA tænker du, at du vil være mere fucked. Hmm, MDMA ved du ikke vil påvirke dig så meget mere, men MXE er jo mega potent + det varer lang tid = sikker vinder - og sikker farlig kombination, da man ikke kender synergien blandt disse stoffer/giftigheden.
Det er stadig et research chemical, i hvert fald i blandings-øjemed, og jeg ville stille mig op som et stort spørgsmålstegn, hvis du/I på trods af advarsler fra brugere herfra og erfaringer fra andre fora (bluelight fx) stadig vælger at prøve at blande det.
Der er bare nogle gange hvor man må vælge noget andet at blæse på. Hvad med 15mg MXE + alkohol (og joints) og så 15mg MXE efter 2 timer? For mig virker det som coke, blot længere og bedre.
Og det her:
Citat:
Men har hørt (kun hørt, kender ik til det) at nogen sælger mxe som det var keta så folk blander da sikkert i god tro derude i dk, uden at vide det selvfølgelig ?
- viser hvor forsigtig man skal være, når man køber narko.
MDMA + MXE er som sagt en potentiel dræber, så jeg fraråder jer i hvert fald at prøve det, og oplever I nogen der sælger ketamin som MXE, så sig de hellere skal tage flere penge for MXE'en eller what ever, fremfor at sælge det som noget det ikke er.
Det kan koste menneskeliv, og havde du ikke spurgt på psychedelia først, så kunne du måske have endt på kirkegården.
Der er ingen konkrete beviser på, at MXE+MDMA er dødelig, men der er indikatorer for, at det er idiotisk at blande, og du virker fornuftig siden du spørger omkring dosis og vil have vejledning, så jeg synes du skal være fornuftig og så ikke gøre det for din egen skyld.
Undskylder det rodede indlæg, tror der sneg sig noget MXE ind..