det lyder ikke som om du har læst en masse om det, og at dine venner har helt styr på det... fordi hvis du havde ville du have fundet ud af at 300 mg er en ret høj dosis for en nybegynder, og at hvis man redoserer skal det være en lille redosering og den skal komme hurtigt efter første dosis. det er usundt at lade sin hjerne være påvirket af mdma i lang tid, fordi dine serotonin depoter bliver tømt mens du er påvirket...
det er muligt at du har været i gang så lang tid at dine serotonin depoter ikke er helt lukkede endnu og du måske kommer til at føle depression om noget tid (timer/få dage). ellers har du bare været heldig.
så jo det er bestemt dumt... skadeligt, i et begrænset omfang, ja - men det er ikke noget du dør af, hvis du ta'r skade af det, så bliver det i form af en depression.
hold dig til lave doseringer, og HØJST 1 redosering. så hurtigt efter peak som muligt.
- Okay, mange tak! Men ja, jeg sørger for at spise massere af tun, bananer osv den næste tid, og holder mig en pause på 1-2 måneder. Jeg tager nok også en snak med de drenge om det, for det lyder som om at det er helt forkert det her!
Det skal dog siges at det var "dårligt" Mdma, og at det at jeg har taget omkring 300mg, sagtens kan betyde at der måske i virkeligheden kun har indeholdt, ja lad os sige 200-250mg? men stadig! - OG at jeg er en stor dreng (omkring de 90-95kilo)