Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA dosering
Junior medlem

Hej psychedelia.

- Jeg var til fest igår og indtog ~300mg MDMA i løbet af ca 6 timer. Da jeg er forholdsvis grøn i forhold til at eksperimenterer med mdma har jeg selvfølgeligt læst en masse omkring det før, og har snakket med mange af mine venner som jeg mener har styr på det! Men her kommer mit spørgsmål så! - Jeg kan ikke finde ud af, om det er klogt at tage det på den måde som jeg indtog det i nat? Jeg startede med at tage en bombe med omkring 100mg ved halv otte tiden, og redoserede så med endnu en bombe med det samme indhold kl halv tolv, og derefter en sidste - igen med samme indhold, kl halv fire i nat. Jeg holdte rusen rimeligt højt hele vejen, men må da indrømme at min hjerne, ved 5 tiden om natten da jeg lå og talte med min kæreste, sagde helt klik. - Min korttidshukommelse gik helt amok, og jeg kunne tabe tråden af en samtale på under et sekund, og ikke ane hvad vi lige havde talt om. Jeg har det faktisk fint idag, og er rimeligt glad osv, så håber lidt jeg har undgået mdma nedturen, men vil rigtigt gerne vide om det er en helt forkert måde at indtage det på, når man sådan tager det flere gange over aftenen? mine venner gør det også, og har gjort det i flere år, men jeg vil gerne være helt sikker på at det ikke er skadeligt, eller på anden måde dumt! :?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det lyder ikke som om du har læst en masse om det, og at dine venner har helt styr på det... fordi hvis du havde ville du have fundet ud af at 300 mg er en ret høj dosis for en nybegynder, og at hvis man redoserer skal det være en lille redosering og den skal komme hurtigt efter første dosis. det er usundt at lade sin hjerne være påvirket af mdma i lang tid, fordi dine serotonin depoter bliver tømt mens du er påvirket...
det er muligt at du har været i gang så lang tid at dine serotonin depoter ikke er helt lukkede endnu og du måske kommer til at føle depression om noget tid (timer/få dage). ellers har du bare været heldig.
så jo det er bestemt dumt... skadeligt, i et begrænset omfang, ja - men det er ikke noget du dør af, hvis du ta'r skade af det, så bliver det i form af en depression.

hold dig til lave doseringer, og HØJST 1 redosering. så hurtigt efter peak som muligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Selvfølgelig er det skadeligt, det er der vist ingen tvivl om. Men det er vist meget normalt måde at tage mdma på.

Edit: men som nævnt, hold reoseringensdosen lavere, og redose kun en gang.

Junior medlem

det lyder ikke som om du har læst en masse om det, og at dine venner har helt styr på det... fordi hvis du havde ville du have fundet ud af at 300 mg er en ret høj dosis for en nybegynder, og at hvis man redoserer skal det være en lille redosering og den skal komme hurtigt efter første dosis. det er usundt at lade sin hjerne være påvirket af mdma i lang tid, fordi dine serotonin depoter bliver tømt mens du er påvirket...
det er muligt at du har været i gang så lang tid at dine serotonin depoter ikke er helt lukkede endnu og du måske kommer til at føle depression om noget tid (timer/få dage). ellers har du bare været heldig.
så jo det er bestemt dumt... skadeligt, i et begrænset omfang, ja - men det er ikke noget du dør af, hvis du ta'r skade af det, så bliver det i form af en depression.

hold dig til lave doseringer, og HØJST 1 redosering. så hurtigt efter peak som muligt.

- Okay, mange tak! Men ja, jeg sørger for at spise massere af tun, bananer osv den næste tid, og holder mig en pause på 1-2 måneder. Jeg tager nok også en snak med de drenge om det, for det lyder som om at det er helt forkert det her!
Det skal dog siges at det var "dårligt" Mdma, og at det at jeg har taget omkring 300mg, sagtens kan betyde at der måske i virkeligheden kun har indeholdt, ja lad os sige 200-250mg? men stadig! - OG at jeg er en stor dreng (omkring de 90-95kilo)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
2 måneder er klart bedst, der er gode vitaminer i bl.a rød peber (især rød) til at hjælpe kroppen med at genopbygge depoterne. 150 mg er en meget fin dosis efter min mening! det kan man komme langt med. nogle gange skal man også tænke på at der er en dag imorgen, det kan man let glemme efter 4 timer på dansegulvet. har hørt noget om at man kan forstærke virkningen af et MDMA trip med chokolade, hvis i godt kan lide at være helt blæst ku i jo prøve med dét i stedet for så store mængder.

efter min mening bliver et mdma trip mindre og mindre sjovt for hvert minut der går... det bliver bare mindre "sensationelt" at være helt vildt glad. i kan da nærmest umuligt have haft det godt nok til sidst i trippet til at det har været værd at forgifte sig med?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]