Wepper skrev:
men et eksempel for forrige weekend, vi var 4 knægte, og 6 gram amf, vi startet fredag kl 20ca. og der var ik mere tilbage kl 19 næste dag( vi sparet lidt i sidste ende) så hiver vi lidt krystal op, og jeg tager 2x30mg doser, og sætter mig ind og spiller lol med en kammerat, en halvanden time efter kom der en joint ind foran mig, suget ja godt og vel 6-10 puffs på den... så ligepludselig fik jeg den vildeste nedtur ever, jeg kunne ikke fokusere, det føltes som terror oppe i mit hoved, og jeg ville bare væk. så en ven hev fat i mig og spurgte om jeg var okay, og jeg sagde bare ja og skred. gik rundt ude i kulden i 1 time hvor jeg så sorte skikkelser, og det føltes som om træerne ville tage fat i mig ( jeg havde ingen angst for hva jeg visualiseret, men havde angst for at mine venner og min familie ikke kunne lide mig) jeg gik rundt i min egen koger simpelthen. så kunne jeg hører høj musik( en rigtig god psytrance sang jeg kan lide) så jeg fuldte bare lyden, det blev højere og højere nu mere jeg nærmet mig et forsamlings hus, så tænkte jeg helt sikkert der gang i den der inde, jeg går over og kigger..... da jeg kommer der over, er der over hoved ingenting derinde, intet lys og musikken forsvinder med det samme, jeg går rundt og kigger ind a vinduerne, kunne ikke se noget der lignede en fest eller nogen form for mennesker eller noget,.... jeg ringet til en kammerat og bedte ham om at komme ud og snakke med mig. min ven havde det heller ik så godt, men jeg var 100% klar til at hjælpe ham, men mine egne tanker om mig selv var rigtig slemme........ er der nogen forklaring på det? for jeg har grublet meget over hvad der skete den dag, og jeg er 100% sikker på at det var jointen, for dagen efter der fik jeg det dårlig lidt hen af det samme da jeg røg en joint

( Hjælp søges.
Det lyder til der er flere ting i det

for det føreste har du blandet det med amfetamin det er ikke særlig smart og specielt ikke når du ikke kender MDMA ret godt i forvejen

Derefter vil jeg sige at jeg kender rigtig mange og læser om rigtig mange som virkelig kan miste kontrollen , hvis de ryger på trip (Også MDMA) Hashen forstærker den psychedeliske virkning fra MDMA'en og hvis du så samtidig har blandet det med amfetamin skal man da blive lidt ristet i hovedet ?

Prøv at lade være med at ryge hash næste gang du indtar MDMA eller ha en MEGET mild joint som du samtidig ryger meget forsigtigt på så burde det være bare lidt nemmere og styre

Det var mine 5 cents

Held og lykke med det !