Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvis du ved, at du tager fornuftige moderate doser, burde der vel heller ikke være nogen angst for overdosis?

På den måde er du også så sikker som du kan, på, at du kan fungere relativt normalt efter indtagelse.
Flakkende øjne er forresten nogle gange en del af det at være på MDMA.

Hold styr på doserne, samt set og setting, især de første gange.
Du har været på et nyt stof i en setting du ikke er vant til i dét mentale stadie. Måske endda på en større dose end hvad er anbefalet.

Prøv evt at blive fortrolig med stoffet i hjemlige omgivelser inden du tager til vilde fester på dem.

Junior medlem

Har prøvet det et par gange efterhånde og har fået den helt store kærlighed for hende, de gange har været i et rigtigt chillern hjem med noget psytrance, og nogle helt vildt gode venner. jeg var forelsket hele natten, jeg fandt mine grænser og jeg syntes det en rigtig sød pige :) førstehånds indtrykket var lidt skidt :)

Medlem
Brugeravatar

jeg vil nok anbefalde? at i nok tager mdma første gang uden en masse mennesker og fest,
vis effekten har en anden virkning end den i har forventet, da MDMA rykker røv første gang man prøver det
og er en unik følelse jeg vil mene det ikke skal ødelægges med fest og farver, men efter første gang på mdma
vil jeg mene at rusen ikke er så vild igen som første gang,

og hvor gamle er i :)?

Junior medlem

jeg er 18 år, lille og spinkel så min tærskel er ik så høj, men jeg syntes det langt federe at have en ''Sofakoger'' med nogle homies jeg føler mig tryk med, en at tage ud og ''trampe'' på liv og løs :)

Medlem
Brugeravatar

Har det præcist på samme måde

Junior medlem

men et eksempel for forrige weekend, vi var 4 knægte, og 6 gram amf, vi startet fredag kl 20ca. og der var ik mere tilbage kl 19 næste dag( vi sparet lidt i sidste ende) så hiver vi lidt krystal op, og jeg tager 2x30mg doser, og sætter mig ind og spiller lol med en kammerat, en halvanden time efter kom der en joint ind foran mig, suget ja godt og vel 6-10 puffs på den... så ligepludselig fik jeg den vildeste nedtur ever, jeg kunne ikke fokusere, det føltes som terror oppe i mit hoved, og jeg ville bare væk. så en ven hev fat i mig og spurgte om jeg var okay, og jeg sagde bare ja og skred. gik rundt ude i kulden i 1 time hvor jeg så sorte skikkelser, og det føltes som om træerne ville tage fat i mig ( jeg havde ingen angst for hva jeg visualiseret, men havde angst for at mine venner og min familie ikke kunne lide mig) jeg gik rundt i min egen koger simpelthen. så kunne jeg hører høj musik( en rigtig god psytrance sang jeg kan lide) så jeg fuldte bare lyden, det blev højere og højere nu mere jeg nærmet mig et forsamlings hus, så tænkte jeg helt sikkert der gang i den der inde, jeg går over og kigger..... da jeg kommer der over, er der over hoved ingenting derinde, intet lys og musikken forsvinder med det samme, jeg går rundt og kigger ind a vinduerne, kunne ikke se noget der lignede en fest eller nogen form for mennesker eller noget,.... jeg ringet til en kammerat og bedte ham om at komme ud og snakke med mig. min ven havde det heller ik så godt, men jeg var 100% klar til at hjælpe ham, men mine egne tanker om mig selv var rigtig slemme........ er der nogen forklaring på det? for jeg har grublet meget over hvad der skete den dag, og jeg er 100% sikker på at det var jointen, for dagen efter der fik jeg det dårlig lidt hen af det samme da jeg røg en joint :(( Hjælp søges.

Dedikeret medlem

Wepper skrev:
men et eksempel for forrige weekend, vi var 4 knægte, og 6 gram amf, vi startet fredag kl 20ca. og der var ik mere tilbage kl 19 næste dag( vi sparet lidt i sidste ende) så hiver vi lidt krystal op, og jeg tager 2x30mg doser, og sætter mig ind og spiller lol med en kammerat, en halvanden time efter kom der en joint ind foran mig, suget ja godt og vel 6-10 puffs på den... så ligepludselig fik jeg den vildeste nedtur ever, jeg kunne ikke fokusere, det føltes som terror oppe i mit hoved, og jeg ville bare væk. så en ven hev fat i mig og spurgte om jeg var okay, og jeg sagde bare ja og skred. gik rundt ude i kulden i 1 time hvor jeg så sorte skikkelser, og det føltes som om træerne ville tage fat i mig ( jeg havde ingen angst for hva jeg visualiseret, men havde angst for at mine venner og min familie ikke kunne lide mig) jeg gik rundt i min egen koger simpelthen. så kunne jeg hører høj musik( en rigtig god psytrance sang jeg kan lide) så jeg fuldte bare lyden, det blev højere og højere nu mere jeg nærmet mig et forsamlings hus, så tænkte jeg helt sikkert der gang i den der inde, jeg går over og kigger..... da jeg kommer der over, er der over hoved ingenting derinde, intet lys og musikken forsvinder med det samme, jeg går rundt og kigger ind a vinduerne, kunne ikke se noget der lignede en fest eller nogen form for mennesker eller noget,.... jeg ringet til en kammerat og bedte ham om at komme ud og snakke med mig. min ven havde det heller ik så godt, men jeg var 100% klar til at hjælpe ham, men mine egne tanker om mig selv var rigtig slemme........ er der nogen forklaring på det? for jeg har grublet meget over hvad der skete den dag, og jeg er 100% sikker på at det var jointen, for dagen efter der fik jeg det dårlig lidt hen af det samme da jeg røg en joint :(( Hjælp søges.

Det lyder til der er flere ting i det :) for det føreste har du blandet det med amfetamin det er ikke særlig smart og specielt ikke når du ikke kender MDMA ret godt i forvejen :)

Derefter vil jeg sige at jeg kender rigtig mange og læser om rigtig mange som virkelig kan miste kontrollen , hvis de ryger på trip (Også MDMA) Hashen forstærker den psychedeliske virkning fra MDMA'en og hvis du så samtidig har blandet det med amfetamin skal man da blive lidt ristet i hovedet ? :D Prøv at lade være med at ryge hash næste gang du indtar MDMA eller ha en MEGET mild joint som du samtidig ryger meget forsigtigt på så burde det være bare lidt nemmere og styre :)

Det var mine 5 cents :P Held og lykke med det !

Junior medlem

har lidt erfaring med mdma'en, da jeg har haft 2-3 nice sofakogere med mine homies, der røg vi joints på liv løs, og kunne slet ik mærke dem overhoved, inklusiv en 2 smøgs, ice+ryst, og syntes ikke jeg kunne mærke nogen stor forskel der :)

Junior medlem

ved ik om det er vores underbevidsthed eller om vi ryger for meget i hverdagene, det skal jeg ikke kunne sige :)

Junior medlem

Jeg synes personligt ikke at de 2 drugs harmonere særlig godt. Coke overdøver som regel alt andet hos mig, og derfor vil jeg mene at de bør indtages hver for sig i stedet for sammen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]