Ud fra din beskrivelse er jeg rimelig sikker på jeg har fra samme kilde som dig. Så derfor har jeg nu bestilt et marguis og et ehrlich test kit. Så må det vise sig hvad det er....
Uh, spændende. Er du rar at sende mig en besked hvis du finder ud af hvad det er?
Nu er det jo så populært igen!
http://www.bt.dk/danmark/ekspert-advare ... goFetch.dkMin erfaring med NBOMe'erne siger mig, at det skulle være ret svært at forveksle deres rus med LSD. Synes tydeligt man kan mærke forskellen i bodyload, selvom der ikke er meget på NBOMe'erne, er det ikke at sammenligne med LSD hvor der intet er IMO... Jeg har også altid en lille smule kæberasler, det har jeg aldrig med LSD..
Mega ringe artikel. Typisk EB med en masse usagligt ævl

"Jeg har altid haft utrolig meget respekt for lsd, fordi jeg ved, hvad det er i stand til at gøre ved mit hoved. At din hjerne simpelthen brænder af." HUH?
Men jo, det er også pba. af den ringe bodyload at jeg tvivler lidt på at det var en NBOMe.
Mht. til diskussionen om, om hvorvidt det er uheldigt eller dårligt at det, vi tager, ikke er LSD, ved jeg sgu ikke helt. Hvis det gør hvad det skal, og ingen mennesker dør af det, er alt vel a-okay? Der er en lille neurotiker indeni mig som siger at det er pissevigtigt at kende den kemiske formel på det jeg æder, men jeg er bange for at det bare er ego :p