Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 08:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Men tænker det måske er værd at nævne at der er meget stor forskel på brun og hvid MDMA?? Ligesom med heroin kan du tage det IV uden at koge det op først hvis det er hvidt - fordi det er renere.

All of my wat. Nej! Det er jo noget sludder. MDMA er MDMA. Punktum. Og hvor kommer IV administration ind i billedet? Det er jo (næsten) ikke aktuelt for nogen brugere.
Brun MDMA kan være renere end hvid MDMA. Selvom rent MDMA er et farveløst krystallinsk stof, kan urenheder også godt være farveløse. Du kan kun være sikker på din renhedsprocent, hvis du selv har fået dit stof testet.

Desuden er et gram MDMA på en tur latterligt meget. Selvfølgelig kaster du op, hvis du overdoserer dine stoffer. Tænk dig nu om.

Admin
Brugeravatar

@OP: Ingen herinde kan svare dig på, hvad det er. Hvis det er noget, du har fundet, så smid det ud. Hvorfor løbe risikoen? Hvis det er noget, du har købt, er det da underligt du betaler penge for noget, uden at vide hvad det er.

-Jimmy Carter

Medlem

Syntes begge ligner krokodil, så det er safe at prop i dig hvis du er afklaret med de ligegyldige bivirkninger.

Junior medlem

Jeg har haft få oplevelser med Emma, og det jeg tog, var en hvid krystalklump. Virkingen var meget surrealistisk, og hvad jeg husker er, at det føltes som at gå i luften, og jeg snakkede på en meget sær måde, men rusen var nice.

Junior medlem

Og det smagte meget kraftigt, og gjorde rimelig ondt i tuden, og kunne mærkes helt op i kraniet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Men tænker det måske er værd at nævne at der er meget stor forskel på brun og hvid MDMA?? Ligesom med heroin kan du tage det IV uden at koge det op først hvis det er hvidt - fordi det er renere.

All of my wat. Nej! Det er jo noget sludder. MDMA er MDMA. Punktum. Og hvor kommer IV administration ind i billedet? Det er jo (næsten) ikke aktuelt for nogen brugere.
Brun MDMA kan være renere end hvid MDMA. Selvom rent MDMA er et farveløst krystallinsk stof, kan urenheder også godt være farveløse. Du kan kun være sikker på din renhedsprocent, hvis du selv har fået dit stof testet.

Desuden er et gram MDMA på en tur latterligt meget. Selvfølgelig kaster du op, hvis du overdoserer dine stoffer. Tænk dig nu om.

Hmm.. så skal jeg være den første til at beklage at jeg er/var misinformeret. Jeg har taget grueligt fehl - Men hey Fry - Jeg ved sgu godt det er meget. Men mer vil ha mer. Den følelse må du da kende som stofbruger??

Det er vildt så hellige folk er blevet på psy.dk - Husk nu det er et OPLYSNINGSSITE ! - Når jeg har brug for hjælp og en udstrakt hånd skriver jeg i medaljens bagside. Believe me - I will.
Men hey - beklager fanme jeg tog fejl!

Smurf

Junior medlem

Syntes begge ligner krokodil, så det er safe at prop i dig hvis du er afklaret med de ligegyldige bivirkninger.

Tak for denne ubrugelige kommentar, til emnet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission

Hmm.. så skal jeg være den første til at beklage at jeg er/var misinformeret. Jeg har taget grueligt fehl - Men hey Fry - Jeg ved sgu godt det er meget. Men mer vil ha mer. Den følelse må du da kende som stofbruger??

Det er vildt så hellige folk er blevet på psy.dk - Husk nu det er et OPLYSNINGSSITE ! - Når jeg har brug for hjælp og en udstrakt hånd skriver jeg i medaljens bagside. Believe me - I will.
Men hey - beklager fanme jeg tog fejl!

Smurf

Nej. Det kender jeg ikke. Jeg tænker nemlig over, hvad jeg laver med min krop og hjernekemi. Det er ikke alle, der bare fyrer stimulanser i hovedet, så snart de bliver lidt påvirkede. Vi er alle forskellige, you know ;)
Og du har ret. Det er et oplysningssite. Lad være med at bidrage med informationer, du ikke er sikker på, og hvis du endelig skal slynge gætterier ud, så sørg for at gøre opmærksom på, at det er gætværk. Misinformation eller dårlige råd er potentielt møg farlige herinde.

Medlem
Brugeravatar

Hvad er det første overhovedet? Er det blade? Så kunne det vel godt være salvia. Om det er nok til at få noget ud af det ved jeg ikke :-)

Mht. det andet... Ja, det ligner MDMA, men som andre har sagt kan der være 100 vis af andre ting. Man kan ikke vide det for sure, og nogle af de andre ting kan være ret ubehagelige. Jeg vil anbefale du køber et ez test kit også.

Smagen er ingen indikator vil jeg også lige sige. Det er farven heller ikke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
For det første, hvorfor lægge to billeder op der er fotograferet med en porre? For det andet, så er der ingen her inde der aner hvad det er, heller ikke hvis billederne var tager med cannon 700000.

For det tredje, så er det at indtage kemikalier man ikke aner hvad er, noget af det dummeste jeg kan komme i tanke om. Nej ved du hvad, det ér det dummeste jeg kan komme i tanke om.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De øverste kunne med lidt god vilje godt ligne nogen svampe af en art.Det underste kan være alt muligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Det ligner noget du burde smide i skraldespanden og glemme alt om. Du finder aldrig ud af hvad det er, medmindre du finder en som ved meget der kan se på det.

Mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]