Men tænker det måske er værd at nævne at der er meget stor forskel på brun og hvid MDMA?? Ligesom med heroin kan du tage det IV uden at koge det op først hvis det er hvidt - fordi det er renere.
All of my wat. Nej! Det er jo noget sludder. MDMA er MDMA. Punktum. Og hvor kommer IV administration ind i billedet? Det er jo (næsten) ikke aktuelt for nogen brugere.
Brun MDMA kan være renere end hvid MDMA. Selvom rent MDMA er et farveløst krystallinsk stof, kan urenheder også godt være farveløse. Du kan kun være sikker på din renhedsprocent, hvis du selv har fået dit stof testet.
Desuden er et gram MDMA på en tur latterligt meget. Selvfølgelig kaster du op, hvis du overdoserer dine stoffer. Tænk dig nu om.
Hmm.. så skal jeg være den første til at beklage at jeg er/var misinformeret. Jeg har taget grueligt fehl - Men hey Fry - Jeg ved sgu godt det er meget. Men mer vil ha mer. Den følelse må du da kende som stofbruger??
Det er vildt så hellige folk er blevet på psy.dk - Husk nu det er et OPLYSNINGSSITE ! - Når jeg har brug for hjælp og en udstrakt hånd skriver jeg i medaljens bagside. Believe me - I will.
Men hey - beklager fanme jeg tog fejl!
Smurf
Nej. Det kender jeg ikke. Jeg tænker nemlig over, hvad jeg laver med min krop og hjernekemi. Det er ikke alle, der bare fyrer stimulanser i hovedet, så snart de bliver lidt påvirkede. Vi er alle forskellige, you know

Og du har ret. Det er et oplysningssite. Lad være med at bidrage med informationer, du ikke er sikker på, og hvis du endelig skal slynge gætterier ud, så sørg for at gøre opmærksom på, at det er gætværk. Misinformation eller dårlige råd er potentielt møg farlige herinde.