Oxandrolone er meget lidt skadeligt for leveren, har læst på et andet forum at 10mg Oxandrolone ikk skader mere end et shot tequila, om man skal stole på det ved jeg ikke. Hvis du tager Oxandrolone er det en rigtig god ide at indtage leverbeskyttende piller også, som f.eks. liv52, eller milk thistle som puny_pete nævner.
Udover det synes jeg steroider og benzoer lyder som en dum blanding, kan ikke forestille mig man er specielt motiveret til at gå i fitnesscenter hvis man er på benzoer? Min anbefaling vil nok være at holde dig fra alle andre rusmidler mens du tager roids, hvis du tager træningen seriøst som du helst burde når du tager steroider, burde du godt kunne holde dig fra rusmidler og træne seriøst i de 6-8 uger en kur tager, det vil du også få mest ud af.
Lige bortset fra lidt ghb til at sove på - brugte nogle af mine venner engang med god effekt mente de selv men det var måske mere fordi de var hooked? For de brugte ikke lidt men meget
Min trænings makker og jeg tænkte at kokain var vejen frem udfra en streg eller to til trænings tanken og undgå amfetaminen. Så da vi startede kur op havde vi anskaffet 50 g som skulle finaseres med lidt salg. Jaja tro på det endte med lorte resultat af kuren - et rundt nul på indtægts delen.