Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.

Jeg har længe spekuleret over hvor skadeligt det er at blande 17aa steroider (Anavar, Dianabol osv) og stoffer.

Da min kammerat var på en Oxandrolone (mener det var 40mg ED) kur, så tog han også Xanax og Valium et par gange i ugen, han tænkte ikke på at stoffer som metaboliceres i leveren og steroider som også ryger igennem leveren er dumt at blande.

Godt nok "skete" der ham ikke noget.

Derfor vil jeg gerne vide om fx Xanax overhovdet skader leveren?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Langtidsforbrug af Xanax kan beskadige leveren, leveren er allerede under hård belastning når man kører steroider (Specielt orale) Hvor tit havde du tænkt dig at spise benzoer? Jeg vil eventuelt anbefale at få anskaffet noget "milk thistle" (Må jeg linke til dette?) for at komme noget af lever toksiciteten til livs.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Altså jeg æder benzoer 1-2gange i ugen.. dog har jeg aldrig taget det mens jeg har været på roids (drak heller ikke osv.)..

Medlem

Oxandrolone er meget lidt skadeligt for leveren, har læst på et andet forum at 10mg Oxandrolone ikk skader mere end et shot tequila, om man skal stole på det ved jeg ikke. Hvis du tager Oxandrolone er det en rigtig god ide at indtage leverbeskyttende piller også, som f.eks. liv52, eller milk thistle som puny_pete nævner.

Udover det synes jeg steroider og benzoer lyder som en dum blanding, kan ikke forestille mig man er specielt motiveret til at gå i fitnesscenter hvis man er på benzoer? Min anbefaling vil nok være at holde dig fra alle andre rusmidler mens du tager roids, hvis du tager træningen seriøst som du helst burde når du tager steroider, burde du godt kunne holde dig fra rusmidler og træne seriøst i de 6-8 uger en kur tager, det vil du også få mest ud af.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Både alprazolam(xanax) og diazepam(valium) metaboliseres i leveren. De bliver ikke metaboliseret af de samme enzymer dog.
Om nogle af enzymerne er involveret i metaboliseringen af 17aa-steroiderne ved jeg ikke.

Som hamfratv siger er oxandrolone(anavar) meget mindre skadeligt for leveren end de andre 17aa-steroider.

Men jeg synes som udgangspunkt man skal holde sig clean hvis man er på kur...
Jeg fandt desuden dette, da jeg syntes at kunne huske noget om at benzo'er roder lidt med det hormonelle system; http://www.benzosupport.org/Hormones%20 ... epines.htm

Dedikeret medlem

Oxandrolone er meget lidt skadeligt for leveren, har læst på et andet forum at 10mg Oxandrolone ikk skader mere end et shot tequila, om man skal stole på det ved jeg ikke. Hvis du tager Oxandrolone er det en rigtig god ide at indtage leverbeskyttende piller også, som f.eks. liv52, eller milk thistle som puny_pete nævner.

Udover det synes jeg steroider og benzoer lyder som en dum blanding, kan ikke forestille mig man er specielt motiveret til at gå i fitnesscenter hvis man er på benzoer? Min anbefaling vil nok være at holde dig fra alle andre rusmidler mens du tager roids, hvis du tager træningen seriøst som du helst burde når du tager steroider, burde du godt kunne holde dig fra rusmidler og træne seriøst i de 6-8 uger en kur tager, det vil du også få mest ud af.

Lige bortset fra lidt ghb til at sove på - brugte nogle af mine venner engang med god effekt mente de selv men det var måske mere fordi de var hooked? For de brugte ikke lidt men meget :roll:

Min trænings makker og jeg tænkte at kokain var vejen frem udfra en streg eller to til trænings tanken og undgå amfetaminen. Så da vi startede kur op havde vi anskaffet 50 g som skulle finaseres med lidt salg. Jaja tro på det endte med lorte resultat af kuren - et rundt nul på indtægts delen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Kokain og styrketræning er ikke vejen frem.. Kokain er ret belastende for hjerte/kar systemet, as is bodybuilding.
Kombineret med steroider er det en rigtigt dårlig kombo

Dedikeret medlem

Kokain og styrketræning er ikke vejen frem.. Kokain er ret belastende for hjerte/kar systemet, as is bodybuilding.
Kombineret med steroider er det en rigtigt dårlig kombo

Jep så det var godt vi ikke fik trænet så meget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor man har brug for kokain til at komme igennem en træning er ude af min fatteevne.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem

Fordi man har et pænt misbrug af den dårlige og ikke har energi uden pulver.

Under dårlige tider (misbrug) forfalder misbrugere ofte til åbenlys dårlige beslutninger.

Det er i hvert fald min erfaring - falder det indefor fattevnen :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kokain øger kortisolniveauet som er stærkt medvirkende til at man mister muskelmasse. Tror jeg tabte 3-4kg da jeg tog mest kokain, og ikke tog min træning seriøst i en lille periode. Det kan i hvert fald ikke anbefales.
Kunne lige forestille mig, at man skulle ud og redosere i omklædningsrummet 4-5 gange under et træningspas :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]