Hej, jeg er en dreng på 15 år..
Jeg har prøvet at ryge hash et par gange, men jeg har aldrig været afhængig.
I påske ferie, som er ved at være rimelig lang tid siden, røg jeg der omkring 5-6 gange..
da jeg røg sidste gang den påskeferie, følte jeg i 2-3 måneder, at jeg ikke kunne se så klart mere, det er som om at det er lidt slåret hvis jeg fx skal fokusere på noget der køre/løber stærkt..
Jeg følte på en måde at det hele er en drøm, jeg syntes også at tiden gik meget hurtigt, jeg var i biografen og se American pie, som varer ca. 1 time og 50 minutter eller sådan noget, men jeg syntes kun at jeg havde siddet der i 20 - 30 minutter da den sluttede..
Jeg følte også at jeg var ved at blive "dummere" og at jeg havde sværere ved at fører en samtale med voksne, og havde det sværere med at indlære..
Jeg kan ikke rigtig beskrive sådan som jeg rigtig har det, men jeg har prøvet..
Som jeg har været inde og læse om hashpsykose var symptomerne for det meste at man fx følte sig forfulgt eller sådan, men det gør jeg ikke... Dog en gang i mellem, men er nok bare paranoid...
Håber at i gider at svare mig. Skal jeg frygte haspsykose eller var det bare en mærkelig oplevelse? Men det er dog laaang tid siden at jeg har røget, og har det slet ikke sådan mere. Har det helt normalt. Og har mega meget lyst til at ryge igen, vil i anbefale at jeg skal lade vær med at gøre det? Eller bare vente lidt? Eller skal jeg bare fyrrer op!?

Og hvilket tjald vil i anbefale at jeg så skal ryge? Helst klumber, ryger kun joints....
Skal lige siges at næsten alle de gange jeg røg var det "Super slasker" rusen jeg fik var rimelig chillern osv.