Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Steoider
Medlem
Brugeravatar

Lidt ironisk at så mange på psychedelia er imod det, når man må gå ud fra de fleste tager / har taget syntetiske stoffer, som ikke er en skid bedre i mit hoved.

Morale er godt, men får den et extra skud af det, så bliver det bare så meget bedre for en selv!

Jeg kan forstå når folk siger han skal vente til han stopper med at se resultater, og derefter stadig vil være større, eller at han skal vente til han bliver 25 år. Det svarer til hvis vi anbefaler en fyr med angstproblemer at han skal gå til læge/psykolog først, i stedet for at begynde at selvmedicinere med benzodiazepiner. Det er naturligvis en vurderingssag hvornår risikoen for komplikationer ikke længere udvejer fordelene, og de fleste vurderer at dette først er tilfældet hvis han har trænet i nogle år, og stadig ikke kan blive så stor som han ønsker, og han samtidig er over 25 år.

Og man må heller ikke undervurdere det psykiske afhængighedspotentiale, især hvis man altid bare vil være større.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Lidt ironisk at så mange på psychedelia er imod det, når man må gå ud fra de fleste tager / har taget syntetiske stoffer, som ikke er en skid bedre i mit hoved.

Morale er godt, men får den et extra skud af det, så bliver det bare så meget bedre for en selv!

Jeg kan forstå når folk siger han skal vente til han stopper med at se resultater, og derefter stadig vil være større, eller at han skal vente til han bliver 25 år. Det svarer til hvis vi anbefaler en fyr med angstproblemer at han skal gå til læge/psykolog først, i stedet for at begynde at selvmedicinere med benzodiazepiner. Det er naturligvis en vurderingssag hvornår risikoen for komplikationer ikke længere udvejer fordelene, og de fleste vurderer at dette først er tilfældet hvis han har trænet i nogle år, og stadig ikke kan blive så stor som han ønsker, og han samtidig er over 25 år.

Og man må heller ikke undervurdere det psykiske afhængighedspotentiale, især hvis man altid bare vil være større.

Det er en lidt ringe sammenligning, da medicin mod angst er nødvendigt i de fleste tilfælde hvilket steroider sjældent er for muskelvækst.. Grunden til at der som regel anbefales at man venter til 25 års alderen er kroppen og hjernens udvikling der stadig er igang og for en teenager kan steroider betyde at hjerne/krop permanent lukker ned for testosteron produktion istedet for blot midlertidigt..

Selvom man er 25 eller mere er der stadig en risiko, men den er langt fra ligeså høj som hos personer med HPTA under udvikling..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg vil lige komme med min historie med roids. Mest for min egen skyld tror jeg.

Lige sidn børnhaven har jeg været stærk og glad for min krop. Dette ændrede sig, da jeg fik et hash misbrug, jeg blev meget tynd og ked af mit udsende (hvilket smadrede min selvtillid)

Et par år efter dette misbrug, fik jeg en ven som lærte mig at træne. Jeg blev hel vild med det og trænede helt vildt, der var lidt I min vennekreds jeg fik overtalt til at træne med mig, men ingen havde den samme seriøsitet som mig og for det meste trænede jeg alene. Da jeg jo altid har haft et afslappet forhold til stoffer, var springet til steroider ikke stort, nærmest en selvølge og jeg tog den første kur. Jeg voksede og folk lagde mærke til det og kommenterede det, hvilket gav mig selvtilled. Jeg tog nu den ene kur efter den anden og hver kur blev med et kraftigere middel og støre dosis.
I vinters var jeg en stor satan, og jeg havd opnået hvad jeg egentlig tror var grunden til jeg startede. Jeg har aldrig gjort det for pigernes skyld, men drengenes. Dette kan måske lyde bøsset, men meget få piger tænder på rigtige store mænd, og dem der gør er VIRKELIG ikke værd at samle på. Jeg gjorde det for at få respect, hvis jeg gik ind på et værtshus, ville jeg have at folk vendte sig rundt og sagde: "hold da op, en stor motherfucker".( I know, jeg er et sygt menneske :-D)

Jeg har aldrig været en voldelig type og kun forsvaret mig hvis det var nødvendigt, dette ændrede sig heller ikke de første år jeg var på steroider. Dette ændrede sig dog i vinters. Jeg vil ikke komme ind på den konkrette situation som gjorde jeg fik øjnene op for, hvad steroiderne havde gjort ved mig, men jeg lavede en voldshandling der var så sølle og afskyelig umotiveret at jeg stadig har svært ved at se mig selv i spejlet.

Jeg ved ikke om det var denne handling, der har gjort at jeg stoppede med steroider. Jeg ved at jeg nu over et halvt år, ikke har været i en gym og efterhånden ligner en ganske normal veltrænet mand. Jeg vl gerne starte igen, men denne gang vil mine mål være anderledes.

Jeg vil ikke fraråde folk at tage steroider, men de skal overveje hvorfor de gør det. Er det for at få flere piger? Er det for at få respect blandt drenge? Er det for at blive stærkere i centeret? Jeg kunne blive ved, men jeg har svært ved at finde en grund, som ikke kan nås uden steroider.

AAA

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
^ det er desværre den historie man ser ofte.

Folk siger bare "kun lige en kur" og så bliver de ved, jeg kan ikke rigtig se ideen ved at være stor og pumpet (imo og kald mig bare en tøs) er det pisse ulækkert så snart det går ud over de "naturlige" grænser.

Ser jeg på en heroin misbruger og en der tager steroider får jeg faktisk nogenlunde samme følelse i maven.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan anbefale dokumentaren "Bigger, Stronger, Faster"... Den sætter et ret godt perspektiv på brug og misbrug af steroider.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg kan anbefale dokumentaren "Bigger, Stronger, Faster"... Den sætter et ret godt perspektiv på brug og misbrug af steroider.

Den kan jeg også anbefale. I det hele taget gælder det om at sætte sig ordentligt ind i det, hvis man overvejer det. Jeg vil også anbefale, at man tager mindst mulige effektive dosis, for at minimere bivirkningerne.

Most of the physical world is unseen.

Junior medlem

hold dig fra det !! ikke fordi det ikke er flot. MEN skrumpediller, svedeture, acne, mandepatter osv. osv. - det er bare ikke det værd!! :) Min x tog mange steroider da han var yngre og hans hjerte kan lægge rytme til en nymoderne technosang selv når han lægger og sover. Det kom af steroiderne. desuden er det de færreste piger der synes det er flot for der er ikke ret mange mænd der kan stoppe når de er "trimmede" de bliver ved til de ligner michelinmanden :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Ja, problemet er blandt andet (som altid) overforbrug. Men mange mænd mangler testosteron og vi har en generelt lav fertilitet, både hos mænd og kvinder.

Et andet problem er selvfølgelig om man nu også får den rigtige vare og det er selvfølgelig et alvorligt problem.

Tager man derimod den ægte vare i en dosering på fx. 250 mg. hver 10. dag, så få man en pænt stor dosis, men hverken overdrevne virkninger eller bivirkninger. Men der er selvfølgelig individuelle faktorer som spiller ind på, hvilken dosis der er mest hensigtsmæssig og det er vigtigt at starte ud med en lav dosis, så man lærer produktet og ens reaktioner at kende.

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KetaPower skrev:
skrumpediller, svedeture, acne, mandepatter osv. osv. - det er bare ikke det værd!!

Skrumpediller? Impotens er en risiko, jo større doser og længere cykluser jo mere stiger risikoen - generelt bliver sexlysten højere på testosteron og andre syntetiske analoger af testosteron men dilleren skrumper skam ikke..
Testiklerne derimod kan man være ret sikker på "skrumper" da de stopper med at producere testosteron bl.a pga. den høje(mere end de selv producerer).

"Tævepatter" kan undgås med AI's(aromase inhibitors) og acne ligeså..

Hjertet er nok den farligste bivirkning ved steroider... Igen tror jeg at det er noget der kan afværges ved at køre forsvarlige cykluser og træne cardio især inden man starter på steroider.

Det er ikke for at køre dit indlæg i sænk, men din indstilling og opfattelse er den gængse synes jeg, hvilket jeg mener er forkert.. Men jeg kan sagtens se grunden til din og andre folks indtilling og mening til steroider - der er alt for mange som bruger dem forkert, for meget, for længe ad gangen og slet ikke ved nok om emnet i det hele taget. Brian nede fra centeret er som regel den helt forkerte at spørge til råds om steroider.

Alt med måde og at sætte sig ind i tingene er nok de 2 vigtigste ting IMO, ifht. steroider så vel som alkohol, hash og stoffer.

Medlem

Fyr den af, er Kun 18 år men føler det er gammelt nok til og begynde på sådan noget skidt

Er snart færdig med min Test E og deca kur

1ml test e
1ml deca

2 gange om ugen i 8 uger

og derefter 1,5ml test E og 1 ml deca to gange om i 4 uger også lige købt 5 ml hurtig virkende her til sidst også har gainet 12 kg siden min træning startet og 8-9kg af dem er nok under kuren fortryder bare jeg har festet så meget :/

Så regner jeg med først at lade være med og køre efterkur og se om jeg kan sparke min testoron niveau op af sig selv ved og løbe og dyrke motion osv. ellers køre jeg en Systenol Deca kur til febuar og kører efterkur derefter

Bare træn godt og spis godt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^Husk at stoppe din deca før du stopper test E, da deca(nandrolone decaonate) har en længere halveringstid..

Og jeg vil klart anbefale at du fremskaffer PCT, da de 3-4 måske 5 uger det tager kroppen at sætte naturlig testosteronproduktion igang igen, kan være ødelæggende i den forstand at du taber næsten alt du har gainet.

Din 8+4 ugers cyklus bliver i realiteten 15 uger hvis man tager højde for test E's halveringstid og endnu længere hvis du kører deca helt til 12. uge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]