Jeg vil lige komme med min historie med roids. Mest for min egen skyld tror jeg.
Lige sidn børnhaven har jeg været stærk og glad for min krop. Dette ændrede sig, da jeg fik et hash misbrug, jeg blev meget tynd og ked af mit udsende (hvilket smadrede min selvtillid)
Et par år efter dette misbrug, fik jeg en ven som lærte mig at træne. Jeg blev hel vild med det og trænede helt vildt, der var lidt I min vennekreds jeg fik overtalt til at træne med mig, men ingen havde den samme seriøsitet som mig og for det meste trænede jeg alene. Da jeg jo altid har haft et afslappet forhold til stoffer, var springet til steroider ikke stort, nærmest en selvølge og jeg tog den første kur. Jeg voksede og folk lagde mærke til det og kommenterede det, hvilket gav mig selvtilled. Jeg tog nu den ene kur efter den anden og hver kur blev med et kraftigere middel og støre dosis.
I vinters var jeg en stor satan, og jeg havd opnået hvad jeg egentlig tror var grunden til jeg startede. Jeg har aldrig gjort det for pigernes skyld, men drengenes. Dette kan måske lyde bøsset, men meget få piger tænder på rigtige store mænd, og dem der gør er VIRKELIG ikke værd at samle på. Jeg gjorde det for at få respect, hvis jeg gik ind på et værtshus, ville jeg have at folk vendte sig rundt og sagde: "hold da op, en stor motherfucker".( I know, jeg er et sygt menneske

)
Jeg har aldrig været en voldelig type og kun forsvaret mig hvis det var nødvendigt, dette ændrede sig heller ikke de første år jeg var på steroider. Dette ændrede sig dog i vinters. Jeg vil ikke komme ind på den konkrette situation som gjorde jeg fik øjnene op for, hvad steroiderne havde gjort ved mig, men jeg lavede en voldshandling der var så sølle og afskyelig umotiveret at jeg stadig har svært ved at se mig selv i spejlet.
Jeg ved ikke om det var denne handling, der har gjort at jeg stoppede med steroider. Jeg ved at jeg nu over et halvt år, ikke har været i en gym og efterhånden ligner en ganske normal veltrænet mand. Jeg vl gerne starte igen, men denne gang vil mine mål være anderledes.
Jeg vil ikke fraråde folk at tage steroider, men de skal overveje hvorfor de gør det. Er det for at få flere piger? Er det for at få respect blandt drenge? Er det for at blive stærkere i centeret? Jeg kunne blive ved, men jeg har svært ved at finde en grund, som ikke kan nås uden steroider.
AAA