Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 01:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Det er en rigtig fornuftig udtalelse, det er hvad det er.

THIS ^^!!! +1

Medlem
Brugeravatar

Ja helt bestemt!
Det er bare ærgerligt de så kan være nødt til at konfiskere det, hvilket kunne have sørgelige konsekvenser.

Menøh. Det gør de jo ænniwæjs ? :hm:

Medlem

Ja helt bestemt!
Det er bare ærgerligt de så kan være nødt til at konfiskere det, hvilket kunne have sørgelige konsekvenser.

Menøh. Det gør de jo ænniwæjs ? :hm:

Gør hvad?

Medlem
Brugeravatar

Konfiskerer de drågz de finder.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Konfiskerer de drågz de finder.

Det er deres job.

LIgesom det er de unges 'job' at tænke sig om inden man tager stoffer. Som der blev sagt tidligere, så medbring jeres egne stoffer, så ved i hvad i får.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er efterhånden ikke ret glad for at købe stoffer af hvem som helst. Man ved for fanden ikke, hvad det er. De sidste par gange, køber jeg kun noget, som andre har prøvet før mig. Ved ikke om det er mig, der er for paranoid.

Medlem
Brugeravatar

Obduktionen viser i dag at der er tale om MDMA, men om det skyldes dehydrering/overophedning eller hjerteproblemer nævnes ikke.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
eller store mængder alkohol...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det giver ingen mening, hvis den eneste grund var MDMA'en. Den endelige rapport kommer på fredag, så der får vi nok svar. Med mindre at medierne ikke finder det interessant, at han døde af dehydrering eller hjertefejl. Det passer jo ikke ligeså godt ind i deres agenda, som at et dræberstof er frit tilgængeligt på Roskilde Festival.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Nej, det kan simpelthen ikke passe at det har været MDMA. Det kan selvfølgelig have været cuttet op med noget giftigt men det ville være grotesk at forestille sig. Jeg tænker det må have et slags mdma substrat bestilt over nettet evt. Det ser man jo slår mange mennesker ihjel og i meget lave doser. Men sørgeligt er det godt nok.
ps. Er der forresten nogle af jer der ved om de der EZ test kits kan se hvor rent stoffet er?

Medlem

ps. Er der forresten nogle af jer der ved om de der EZ test kits kan se hvor rent stoffet er?

Det kan du ikke, et EZ test kit påviser kun hvilket stof det, dvs. hvis du tester for MDMA vil det stadig sige det er MDMA, selvom det er meget urent.

Medlem

"I dag fastslog retsmedicinerne, at den 20-årige svensker, der døde natten til mandag, havde taget det kemisk fremstillede stof metamfetamin."

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ml?forside

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det lyder rimelig realistisk at han er døde af en methamfetamin overdosis.
OD på meth kan forkomme ved rimelig lav dosis, 50 mg ren meth ifølge flere kilder.

Citat:
- Han for rundt og rystede og var forvirret. Som om han ikke kunne genkende folk omkring ham. Han væltede også flere gange.

- Han hoppede rundt, dansede og festede - lige pludselig så drattede han bare omkuld. Og så var hans hjerte gået i stå, fortæller han grædende på stedet, hvor politiets teknikere netop har fjernet den døde mands telt.

Det passer også på symptomerne på meth overdose:

Hyperactivity
Confusion
Shakiness
Hallucinations
Seizures
Coma
Loss of life.

Måske har pusheren byttet om på poserne. Eller også har han solgt meth som MDMA. Derefter har svenskeren muligvis så indtaget en større del af stofmængden, eller muligvis det hele. Det fortæller historien ikke noget om, men vi kan hvertfald konkluderer at han fik for meget meth, som han ikke kunne tåle.

Hvis han nu bare havde fået rent MDMA, havde han muligvis været i live i dag. Eller hvordan fungerer det? Ville han også OD på MDMA i sammen mængde?

Medlem

Hvis det var MDMA han havde fået, havde han højst sandsynligt stadig været i live, folk kan godt holde til 1g+ MDMA, ikk at det er en god ide, men det er desværre ikke sjældent folk er oppe i de doser :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Hvis han nu bare havde fået rent MDMA, havde han muligvis været i live i dag. Eller hvordan fungerer det? Ville han også OD på MDMA i sammen mængde?

MDMA er ikke direkte dræbende, selv i meget høje doser - så han havde højst sandsynligt været i live i dag. MDMA-relaterede dødsfald sker oftest som følge af vandforgiftning (overdrevet indtag af væske) eller dehydrering/overophedning som følge af mangelfuld væskeindtag (ret mig hvis jeg tager fejl).

Derfor synes jeg også umiddelbart "pengene passer bedre" med meth. Men det kan selvfølgelig også være laced med noget vammelt stads.

Nu er jeg ikke den store kemiekspert, men kan RCs ikke også slå ud som meth/MDMA i en sådan prøve (som darkpsyc0 også var inde på)?

Admin
Brugeravatar

http://en.wikipedia.org/wiki/Pill_testing

Jeg er selv lidt splittet om EZ test overhovedet er en god idé. Det gir absolut ingen sikkerhed for, at det er et godt eller sikkert produkt, man indtager.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem

50 mg det lyder godt nok lavt til od - jeg har misbrugt Meth i en årrække og kan nikke genkendende til symptomerne på od på nær coma og dødsfald.
Tog det i streger og de var aldrig under 50 mg - så er der den med renheden det eneste jeg kan forholde mig til der er at politiet undersøgelser på et tidspunkt viste at det var over 88 procent ren det var så i ikke som krystal sommetider fik jeg det i store krystaller hvilke burde være 100 procent eller?
Jeg tænker lidt om od så skyldes at han havde et svagt hjerte eller hvad ?

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Selvom det er i store krystaller, behøver det ikke være helt rent. Jeg er desuden ret sikker på, at 100% ren methamf ikke kan lade sig gøre at fremstille.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
50 mg det lyder godt nok lavt til od -

Folk er forskellige, nogen kan tåle meget, og andre kan ikke.

Jeg har hørt at det amfetamin, der er i omløb i dk, kun Har en renhed på 10-15%

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
MDMA i sig selv kan godt være farligt. En høj dosis hæver kropstemperaturen, hvilket kan give organskader. Man kan gøre en del for at undgå det, men stoffet er ikke ufarligt.

Tragisk, at manden omkom. Der burde lægges meget mere fokus på informationskampagner, så man minimerer risikoen for, at en stakkels tåbe handler værre end nødvendigt. F.eks. kunne han have testet en brøkdel af dosen og opdaget, at virkningen kom hurtigere og stærkere end ventet, og dermed sluttet sig til, at det ikke var MDMA, men et andet stimulerende stof. Nu smed han nok nogle 100mg indenbords i et snuptag, hvilket resulterede i hans død.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]