Hey psy jeg har lige været ude at købe ind til ekstrakt jeg har købt følgende
- kodeimagnyler DAK 500/9,6/70 mg skuller gerne være de stoppende hvis man kan kalde det det

- citronsyre men her bliver jeg lidt nervøs for ville da selfølgelig ikke komme til skade der står omme foran: "Citronsyre til afkalkning af opvaskemaskiner mm. også til pletter af frugtsaft og rensning af messing og kobber" så står der også Deklaration Kemisk ren citronsyre.
er det det jeg skal bruge??
jeg har gjort følgende indtil videre:
- taget 100 kodimagnyler puttet dem i tre lag poser og taget en marmor køkkenrulle og ellers bare knust og rullet dem da jeg så åbnede poserne røg der en del ned på bordet (har gjort bordet fuldstændig ren ) og det i posen har jeg hældt i et glas og det på bordet har jeg skrabet sammen med et kort og kørt ned i, det er fuldstændig fin pulver med små klumper i
- så har jeg vejet 55 gram af citronsyren i et glas det er dog en vægt der kun kan måle ned til 1g men der er måske et halvt g ekstra i
jeg følger kodien ekstrakt for dummies her på siden
så har jeg tænkt mig at måle 300 ml vand op i en flaske og hælde citronsyren ned i og skrue låg på og ryste grundigt til jeg ikke kan se citronsyren mere
- også hælde kodimagnylerne ned i flasken og ryste 10 min og lade stå i 10 min og ryste i 10 min og hælde igennem et kaffefilter over i en anden flaske
lyder det til at været rigtigt jeg skriver det her fordi jeg er en person der altid ville dobbelt tjekke alt hvad jeg laver og når det kommer til sådan noget her kan det jo ende fatalt