Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 15:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hey psy jeg har lige været ude at købe ind til ekstrakt jeg har købt følgende
- kodeimagnyler DAK 500/9,6/70 mg skuller gerne være de stoppende hvis man kan kalde det det :)
- citronsyre men her bliver jeg lidt nervøs for ville da selfølgelig ikke komme til skade der står omme foran: "Citronsyre til afkalkning af opvaskemaskiner mm. også til pletter af frugtsaft og rensning af messing og kobber" så står der også Deklaration Kemisk ren citronsyre.
er det det jeg skal bruge??
jeg har gjort følgende indtil videre:
- taget 100 kodimagnyler puttet dem i tre lag poser og taget en marmor køkkenrulle og ellers bare knust og rullet dem da jeg så åbnede poserne røg der en del ned på bordet (har gjort bordet fuldstændig ren ) og det i posen har jeg hældt i et glas og det på bordet har jeg skrabet sammen med et kort og kørt ned i, det er fuldstændig fin pulver med små klumper i
- så har jeg vejet 55 gram af citronsyren i et glas det er dog en vægt der kun kan måle ned til 1g men der er måske et halvt g ekstra i
jeg følger kodien ekstrakt for dummies her på siden
så har jeg tænkt mig at måle 300 ml vand op i en flaske og hælde citronsyren ned i og skrue låg på og ryste grundigt til jeg ikke kan se citronsyren mere
- også hælde kodimagnylerne ned i flasken og ryste 10 min og lade stå i 10 min og ryste i 10 min og hælde igennem et kaffefilter over i en anden flaske
lyder det til at været rigtigt jeg skriver det her fordi jeg er en person der altid ville dobbelt tjekke alt hvad jeg laver og når det kommer til sådan noget her kan det jo ende fatalt :whogives:

Medlem

nu prøver jeg altså bare..

Medlem

Hvis du ikke er sikker på hvad du har gang i, så vil jeg råde dig til at vente på et svar, og til at du føler dig sikker i hvad du er ved at fremstille. Der er trods alt kun gået lidt over en time fra du postede dit spørgsmål. Og som du selv siger, "så kan sådan noget her jo ende fatalt".

Medlem

ja men det eneste jeg er itvivl om er citronsyren og ville heller ikke indtage det før jeg er sikker men mængde af vand, citronsyre og kodimagnyler er rigtige det jeg mente var at jeg ville blande det har rørt en gang i 10 min. og nu har det stået i 20 min. der er et lag skum øverst og slam i bunden så det ser rigtigt ud :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Og det er intet liveforum - folk sidder ikke klar dag og nat, til at svare på spørgsmål.

Umiddelbart lader du til at have styr på det, men jeg har ikke selv erfaringer med kodien ekstraktion så det er kun et kvalificeret bud.
Men helt ærligt, "for dummies".. Hvis du har læst den igennem 3-4 gange + forstået det principielle - hvad er du så i tvivl om?

Synes du skulle vente på et kvalifceret svar..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan lige sige, at en ASA-forgiftning ikke er sjov. Så skulle du være så dum at drikke det, uden at have styr på dose/lavet det korrekt, så vær klar til at kaste op og ringe 1-1-2..
ASA-forgiftning kan være dødeligt.

- Det kan godt være det ser rigtigt ud, men du ved jo ikke om du har lavet det korrekt. Jeg håber også du venter på mere kvalificerede svar.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

det jeg er i tvivl om er om der er flere forskellige slags citronsyre eller om der kun er en der står ihvertfald Ren kemisk citronsyre :)

Medlem

det har stået i lidt over en time nu har lige rørt i det så tror snart jeg ville filtre det :) ang mængde hvis jeg så går ud fra at alt codeinen er i vandet så ville der være 960 mg codein ville jeg så ikke bare kunne dividere det antal mililiter altså hvis der er 300 ml så må 100 ml jo indholde 320 mg og 50 ml 160 mg og 25 ml 80 mg har ikke prøvet det før så jeg starter ud med 50-80 mg som jeg også har læst fortsat god fredag folkens :)

EDIT: jeg får seoqel for søvnbesvær 25 mg før jeg går i seng spiste en igår men har fåret transportsyge terbeletter da seuqel har mange bivrkninger men det skal lige siges at jeg ikke ville tage en i aften da jeg ville prøve kodein og bare rolig jeg ville ikke begynde at bruge kodein til at sove det bliver bare en lille dose hver anden fredag til en film :) EDIT2: nåre ja mit spørgsmål er om det kan være farligt at indtage det 24 timer efter sequel tror ikke men igen ville gerne være sikker :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du så blæst, kan du virkelig ikke vente på at der er nogle mere kyndige der svarer?

Som sagt kan det være (sandsynligvis), at du har lavet din drink forkert, hvorfor du muligvis kan få ASA-forgiftning. Og det er som sagt ikke sjovt. Vær klar til at kaste op så hurtigt som muligt, hvis din drik smager mere bittert end bare lemonade/citron-nice bittert.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Medlem

gider du godt slappe af og læs hvad jeg fucking har skrevet undskyld mit sprøg men omfg tag dig sammen!

Medlem

det eneste spørgsmål jeg har og nu skære jeg det fandme ud i pap

Er er flere forskellige slags citron syre og er det det rigtige citronsyre når der står "rent kemisk citronsyre" uden på

i brude ikke kunne overse det nu JEG VILLE IKKE INDTAGE DET FØR JEG HAR FÅET SVAR!

Medlem

gider du godt slappe af og læs hvad jeg fucking har skrevet undskyld mit sprøg men omfg tag dig sammen!

Det er dig der skal slappe af, og ikke ham.

Forstår ikke du ikke kan være så respektløs overfor dig selv.

Medlem
Brugeravatar

Har du noget at måle ph værdi med? Hvis ikke ville jeg få fat i det først.

Hvis det er den fra matas så kan den bruges.

Senest rettet af wasteland 29 jun 2012 19:52, rettet i alt 2 gange.

Medlem

ja det er citronsyre fra matas??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
citronsyre er selvfølgelig citronsyre, og er det kemisk rent gør det blandingsforholdene nemmere end med citroner ;)

Jeg håber du har styr på blandingsforholdene - ingen kan naturligvis give nogen som helst garanti for at din bryg ikke er farlig. Det er dig selv der ved bedst hvad du har lavet udfra den formular du har brugt..

1 more time.. citronsyre kemisk rent er det du skal bruge

Medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke har noget at måle ph værdi med synes jeg ikke du skal tage chancen, og ville starte med et mikstur med 10-20 piller indtil du ved hvad du har med at gøre. Du bestemmer jo selvfølgelig selv hvad du gør, men vid blot at det er med dit liv som indsats hvis det går galt.

Hav en god weekend du, husk better safe than sorry.

Medlem

jeg er hunred procent på at jeg har blandet ordenligt det var bare det med citronsyren men også så er jeg tryg nok ved så jeg starter med en lille dosis når jeg har filtreret :) jeg har brugt ml mål og en vægt med 1 grams intavaller der står også at et halvt gram ekstra gør ingen skade så det er omkring 55 gram måske 300 mg ekstra men som sagt så gør det ingen skade :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som sagt ønsker du blot ikke at blive forgiftet. Det er slet, slet ikke sjovt. Og når du går efter et semi-slum DIY narko som kodeinekstrakt, så kan det være fordi det måske bor hjemme? - Det ville i hvert fald ikke være fedt hvis dine forældre fandt ud af det.

Anyway, så er det kemisk rent citronsyre du skal bruge, og som nævnt så mål pH-værdien.
Det er sku for din egen skyld.

Og du er ikke 100%, at du har blandet ordentligt. Lad nu være med at foole dig selv.

Medlem

ja jeg bor hjemme men kan jeg ikke henvende mig anonymt på hospitalet hvis det går galt er kun 17

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Du ringer 1-1-2, hvis det går galt... Længere er den ikke. Du skal fandme ikke kradse af, fordi du er for stolt til at fortælle dine forældre, at du har fucket op.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]