Jeg håber nu altså de fleste brugere på psychedelia er smarte nok til ikke at købe et produkt, som de ikke aner hvad indeholder.
Overdoseringer? Måske er der nogle stykker der tager den lidt over grænsen, om det er med de nye research chemicals, eller de gode gamle kendinge - så lærer nogle folk det desværre først når de brænder nallerne.

BTW så er den bizarre opførsel, som personerne på klippene udviser sku ikke meget anderledes, end den man bliver mødt af en god fredag aften, i selvskab med hele danmarks sprittede ungdom på.
Kend dit stof, kend din krop, kend dit sind - kend din lokale kannibal.
Jg har sgu i mange år gået påvirket og ædru igennem byens gader både i ind og udland og har aldrig se folk gå sådan der i en brandert. Jeg har så set masser af folk opføre sig helt ude i hampe og råbe efter folk som ikke var der.
Disse personer har jeg uden konkrete beviser ingen mistanke om, kun har været på alkohol. Jeg vil i hvert gerne høre om den person som har spist af et menneske i sin brandert.
Vi er helt enige om at folk ikke tænker sig om når de indtager stoffer og tit gør det i dumme kombinationer, men det kan vel meget få sige sig fri for (heller ikke her).
Synes kun at advarselen er i orden, så kan folk jo bruge den til hvad de vil. At EB så ikke har fat i at det er RC og ikke normalt badesalt er vel ikke overaskende (personligt bruger jeg ikke RC og har derfor heller ikke stødt på betegnelsen badesalt før). Dem som kender til det kunne jo prikke til Troels Trier og påpege fejlen. Det hjælper i hvert fald mere end at svine EB til (selvom "avisen" er noget af det mest useriøse og svinske som findes, omen de til tider borer visse skandaler frem som har brug for at komme frem i lyset).