Glædelig blæser til dem der læser

Hør for det første jeg lider af AD/HD i meget slem grad.
Derfor er min dossering højer end mange andre, jeg er nu 18 år og jeg starter dagen med at få 3 stk. Ritalin på 10 mg ca. 30 minutter efter skal jeg så tage 2 stk. Concerta på 54 mg, den højste dossering var da jeg kun fik Ritalin der fik 3 stk. 10 mg 5 gange dagligt.. ( lægens dosering)
for at gøre det kort prøvede jeg at ryge Hash som det allerførste da jeg var 12 og senere samme år drak jeg, og har siden elsket alkohol og hash, følelsen af at være fri trækker jo lidt
For ikke engang år siden begyndte jeg at sniffe Ritalin ( kan ikke forklar hvad der var super fedt ved det) det var bare en mere behalig virkning den fik, men i det jeg kun var 17 og ikke boede hos mine forældre mere ejede jeg jo ikke kongens mønt og jeg er nu begyndt at sniffe Ritalin så cidrede.. Jeg tror første gang jeg '' blæste '' Concerta 10 stk. 54 mg og efter det har jeg prøvet Coke, Amf, hætter og MDMA ( Emma er den bedste ) , i søndags da jeg vågnede fra hætte amfe blæser læste jeg her inde, siden søndag har jeg taget ca 10 stk Ritalin 10 mg og et sted mellem 40 - 55 Concerta 54 mg ..
Tro mig folkens det er for underligt på vildt grineren måde, har ikke sovet siden søndag her for nogle timer siden jeg aflene og der begyndte det jeg ser ting som så linger mennesker det mega grineren at skændes med folk der ikke er der, fik noia på i nat men efter et par timer kom min kammerat og så er det bare sjovt, jeg føler jeg kan tænke helt klart min mit ansigt og krops bevægelser er ustyrlige, og jo har haft små nedture undervejs det gerne mit på eftermidagerne ..
Vær forsigtet, og hvis du vil sniffe Concertaerne så fuck det grøne det skal ikke i næsen, kun det hvide og lyserøde og skrald dem ordenligt...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fts..
God blæser til dem der læser ..