Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 04:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
Rundtpaataget skrev:
Hej Frederik.
Det grønne er lidt voldsomt at hive op i båthornet- jeg plejer selv bare at spise det.
//Faaklaag

Kan jeg sq da godt forstå, da der intet methylphenidat er i det grønne compund.
Det er et push combound som du kan se på det "flotte" billede jeg har postet længere oppe.
Nå det bliver fugtigt udvider det sig og presser på de 2 andre lag der derved udgiver det langsomt gennem hullet i toppen.
Ca 15% af 1. afgivning "Ritalin" i concertaen sidder i gel skallen.

En helt anden ting. 54mg concerta svare ca til 45mg motiron, hvis det blev taget samtidigt.

Så hold dig fra det grønne stads.

Senest rettet af MusicProstitute 09 apr 2011 19:24, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

frederik skrev:
og jo jeg kan sagtens eksperimentere med det selvom det er noget jeg skal tage mod en psykisk lidelse eftersom at jeg har sniffet en del af det hvor det har virket nogenlunde ligesom amf. så det skal ikke komme an på det ihvertfald (:

Sidder selv med et glas concerta....
Knuser du dem bare og sniffer dem? synes de er mega hårde... Jeg ''skræller'' det hvide af først og knuser det, men har aldrig ku få det helt til pulver, så har bare spist det...
Hvor længe går der før de virker når de sniffes? for når man æder dem, kan der gå MEGET lang tid før de virker, og det er jo slet ikke den samme virkning som ritalin har :)

Junior medlem

Jeg har ADHD og får concerta, er lige blevet sat op til 72mg. om dagen, startede på de 72mg. i Mandags om morgenen, jeg har ikke sovet eller spist siden Mandag morgen, har problemer med vejr trækningen, hvilket medfører mine knoer er knald sorte, har ondt i halsen har fået rødt udslet over hele kroppen, mit syn bliver tit sløret eller dobbelt, har problemer med at gå lige, det trykker af H til i brystet, har prikkende kolde fornemmelser i huden, specielt på hænder, lår og fødder har flere væske ansamlinger på den ene fod og i flere fingre, kaster op tit har humør svingninger til den store guldmedalje har den værste hoste og skal tisse 3-4 gange i timen og der er blod med hver gang, sveder tran, men er kold i hele kroppen, kan ikke styre mine hænder og fødder, er totalt hyper. og NEJ jeg har ikke taget overdosis, jeg tog 72mg. mandag morgen og 72mg. Tirsdag morgen som lægen har sagt,
Har kontakt med vagt lægen har jeg haft de sidste 3 timer og de kan ikke finde ud af om jeg skal indlægges eller hvad der skal ske, han sagde jeg skulle slappe af en times tid og ringe igen.
Det jeg vil frem til med min roman her, lad vær med at experimentere med at blive høj på concerta, jeg kan skrive under på at som jeg har det er virkelig ubehagelit og det er selvom min behandler har sat min dosis og jeg har kun taget det jeg har fået besked på, det er pisse farligt medicin at lege med, jeg havde ingen bivirkninger da jeg fik 54mg. om dagen, så de 18 mg. jeg er blevet sat op er altså mere end rigeligt til det kan blive farligt at indtage og ende i overdosis, har fået af vide af vagtlægen og læst en masse på nettet, at får man en overdosis kan der går flere dage inden det forsvinder og man kan tage permanent skade i hjernen og i maven eller risiker at blive psykotisk resten af livet allerede første gang man får en concerta OD..

Så køb noget godt lim og snif det og så hammer en masse amf og coke indenbors istedet for jeg kan godt fortælle jer at som jeg har det lige nu og har haft det hele natten, det er ikke noget man skal ønske sig at prøve, selvom jeg engang imellem har været helt oppe at ringe pga. de 72mg. concerta. så er det slet ikke noget som helst værd at ville prøve, for får man det som jeg har det lige nu, så er det 1000 gange sjovere at drikke lidt diesel, sniffe lim slå sit hovet meget hårdt ind i væggen til man besvimer. så håber i har hørt hvad jeg har at sige, lad for gud skyld vær at begynde at misbruge de her concerta piller, køb en masse coke, amf lidt Emma og masser af alkohol og gå amok med det..For som jeg har erfaret, man har ingen jordisk anelse om man kan tåle at tage 200 mg. concerta på en gang uden der sker noget eller om man som i mit tifælde får overdosis af de 18mg. jeg er steget.

Har haft ritalin misbrug tidligere på året hvor jeg nemt kunne sniffe 20-30 stk 40 mg ritalin uno om dagen uden at få slemme bivirkninger af det, så ved godt hvad jeg snakker om, og jeg er jo kun steget 18 mg. i concertaen og den lille dosis er nok til en livsfarlig OD

Men vil lige runde af med at jeg skal ha fat i vagt lægen igen nu her

Senest rettet af Crazy Monkey 30 nov 2011 13:14, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men lad nu være med at tage mere, før du har fået noget søvn.

Junior medlem

Har været ved lægen og snakket med min behandler, er blevet sat ned til 54mg. nu og fik strenge ordrer på jeg ikke bare må stoppe selvom jeg fik det så skidt de sidste par dage af det, for de siger hvis man bare stopper fra dag til dag, så kan man få endnu værre bivirkninger end dem jeg har haft de sidste par dage, totalt fuckt, godt jeg får nyt medicin den 7, December.
Men fik et kanon råd af min læge da jeg skulle til at gå, hun sagde jeg skulle tage hjem og gå en lang tur og holde kroppen igang, hmm, når man knap kan se ud af sine øjne og ikke kan stå på sine ben, hvordan f... skal man så kunne gå en tur, nej jeg bliver hjemme i sofaen, slapper max af og drikker mig skide fuld, så det problem løst.. :)
Droppede at drikke mig fuld, efter lidt overvejelse blev jeg enig med mig selv om at det nok ikke var det klogeste at drikke alkohol når jeg ikke kan tåle de concerta piller, for chancen for at alkohol gør bivirkningerne værre er meget stor.

Junior medlem

Må hellere lige gøre det jeg har skrevet her inde helt færdigt, er stoppet med concerta tog den sidste concerta pille igår morges, jeg fik endnu værre bivirkninger i nat af concertaen og har fået en slem psykose i nat pga concertaen, så blev meget gal på de piller så jeg har smidt resten af de piller jeg havde af helveds til i nat, har ringet til min behandler og forklaret jeg er stoppet med dem, de sagde at det var helt i orden, da jeg fortalte hvad der er sket med mig i nat pga de skod piller. og har os fået konstateret at jeg kan ikke tåle det aktive stof der er i concerta, fik af vide at jeg er så overfølsom over for det stof i concerta kaldet methylphenidathydrochlorid , at selv den mindste dosis, er mere end rigeligt til jeg for overdosis symptomer og hvis jeg ikke kommer i behandling med det samme, hvis jeg får disse 2 bivirkninger, problemer med at tage en alm indånding og får ubehagelige stikkende føelse i venstre arm/eller armen blir helt kold, så går der ikke mange minutter inden jeg med sikkerhed falder om mister kontrollen over motorikken i hele kroppen og så er der meget stor chance for jeg besvimer og det er meget skidt, for får jeg de 2 bivirkninger, så begynder jeg at hyperventilere og besvimer man når man hyper ventilerer så har man max to min til at få hjælp, eller så vågner man ikke op igen, så det var ikke lige det sjoveste at få af vide af min læge. men fik os af vide får jeg bivirkningen stærke smerter og prikkende føelse i brystet, så er det hjertet der er ved at give op. Så det var en hård omgang at få det af vide og endnu mere skæmmende er at det er så giftig for min krop bare ved den mindste dosis af noget der indeholder methylphenidathydrochlorid . Men alligevel godt at finde ud af jeg skal være så opmærksom på ikke at få noget der indeholder det lorte stof. Men at få af vide at jeg ikke kan tåle methylphenidathydrochlorid, så gir det ligepludselig mening at min krop har reageret så voldsomt og jeg har haft det så dårligt som jeg skrev i en tidligere kommentar her inde. NU sidder jeg bare og venter på min læge ringer så jeg får af vide om jeg skal indlægges, med det samme, har os fået af vide af hvis min psykose ikke er næsten helt væk om max 3 dage, kan jeg risikere at jeg har taget skade i permanent og psykosen ikke går væk, så jeg er møg nervøs for hvad der sker, for det er kun 3 måneder siden jeg efter flere års behandling med masser af medicin og terapi, at jeg blev kureret for en psykose jeg har haft fra jeg var helt bette, hvor jeg hørte stemmer og så syner og var psykotist og fik tit en psykotiske anfald, hvor jeg blev mærkelig og utilregenlig over for dem der var i nærheden og det hjar været en kamp at komme af med den og et helvede at leve med den, så derfor jeg er så pisse bange for jeg har taget permanent skade pga det lortemedicin. Sorry hvis jeg lyder som en kælling der piver og har lidt for ondt af mig selv, men har aldrig haft det så dårligt og haft så mange smerter i kroppen som jeg har haft siden mandag morgen og stadig har det. plus jeg intet spist. Min læge har lige ringet og skal sku indlægges på psyk hurtigst muligt til behandling super fedt at sådan en lille lorte pille kan fucke så, meget op

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Er jeg sgu ked af at høre... Tror ikke der er nogen der klandrer dig for at dele dine erfaringer herinde, du er bare endnu et eksempel på, at CNS medicin ikke er vejen frem for alle ADHD patienter... Ønsker dig held og lykke :)

Junior medlem

Glædelig blæser til dem der læser :D

Hør for det første jeg lider af AD/HD i meget slem grad.
Derfor er min dossering højer end mange andre, jeg er nu 18 år og jeg starter dagen med at få 3 stk. Ritalin på 10 mg ca. 30 minutter efter skal jeg så tage 2 stk. Concerta på 54 mg, den højste dossering var da jeg kun fik Ritalin der fik 3 stk. 10 mg 5 gange dagligt.. ( lægens dosering)
for at gøre det kort prøvede jeg at ryge Hash som det allerførste da jeg var 12 og senere samme år drak jeg, og har siden elsket alkohol og hash, følelsen af at være fri trækker jo lidt :D

For ikke engang år siden begyndte jeg at sniffe Ritalin ( kan ikke forklar hvad der var super fedt ved det) det var bare en mere behalig virkning den fik, men i det jeg kun var 17 og ikke boede hos mine forældre mere ejede jeg jo ikke kongens mønt og jeg er nu begyndt at sniffe Ritalin så cidrede.. Jeg tror første gang jeg '' blæste '' Concerta 10 stk. 54 mg og efter det har jeg prøvet Coke, Amf, hætter og MDMA ( Emma er den bedste ) , i søndags da jeg vågnede fra hætte amfe blæser læste jeg her inde, siden søndag har jeg taget ca 10 stk Ritalin 10 mg og et sted mellem 40 - 55 Concerta 54 mg ..

Tro mig folkens det er for underligt på vildt grineren måde, har ikke sovet siden søndag her for nogle timer siden jeg aflene og der begyndte det jeg ser ting som så linger mennesker det mega grineren at skændes med folk der ikke er der, fik noia på i nat men efter et par timer kom min kammerat og så er det bare sjovt, jeg føler jeg kan tænke helt klart min mit ansigt og krops bevægelser er ustyrlige, og jo har haft små nedture undervejs det gerne mit på eftermidagerne ..

Vær forsigtet, og hvis du vil sniffe Concertaerne så fuck det grøne det skal ikke i næsen, kun det hvide og lyserøde og skrald dem ordenligt...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fts..

God blæser til dem der læser ..

Junior medlem

Men husk det ikke pga af medicinen det jo fordi jeg ikke har sovet, det jo fordi det er overdrevet at kører 3 dage men det her er faktisk rimelig grineren hvis man er en spagsmager :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kære wewillneverdie. Velkommen til siden. Jeg anbefaler dig at søge noget hjælp med dit misbrug hurtigst muligt inden du gør (mere) alvorlig skade på dig selv, eller det der er værre.
Hvis du har brug for råd og vejledning, henviser jeg til medaljens bagside.
Du er med 99% sikkerhed ligeglad med mit indlæg, men jeg håber at det måske kunne få dig til at tænke et par tanker om hvad det er du gør ved din krop og hjerne, du er stadigvæk ung og har en langt liv foran dig. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Forældre der giver deres børn det lort burde selv tage det en uges tid inden de hælder det i deres unger. ADHD er en joke, men meget belejlig for det tager ansvaret for forældre, lære -mere præsis læreinder- psykologer osv. for ungen er jo "syg"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]