Du kan redigere i dine indlæg, hvis du ikke har set det

Jeg synes ketamin er et fint begynder stof. Det var det andet stof jeg tog, og det er på sin vis ret harmløs psykisk (også fysisk), da jeg ikke har læst om folk der har badtrippet på ketamin, og ej heller selv har oplevet det efter mange ture.
Jeg tror også det er svært at opleve noget decideret negativt i et ketamintrip, netop fordi man er så bedøvet. Jeg har set nogle meget mystiske og dæmoniske ting, men det rørte mig på ingen måde negativt, fordi sindet er så langt væk fra kroppen, at man er næsten bevidst om, at man bare 'drømmer', og derfor hurtigt forkaster en eventuel negativ tanke man måtte få, da det ligesom ikke rigtig rører en.
- men det er kun hvad jeg har oplevet, måske har nogle oplevet at badtrippe på ketamin. Tror det er muligt, selvfølgelig, og formentlig endnu mere i kombination med andre stoffer.
Prøv at starte med fx 30-40mg, vent 10 minutter og se hvordan det er. Og så kan du så lige så stille arbejde dig op derfra.
Og vent gerne et par uger (4) mellem hver tur, dog synes jeg det er okay, at redosere tre gange i løbet af en aften, specielt hvis det er sådan nogle forholdsvis små doser (tænker alt mellem 30-80mg), som det anbefales at starte ud med.
Efter du har prøvet måske 3-4 gange med doser under 80mg, så synes jeg godt du kan oppe den til over 100mg, og prøve at se, om du kan ramme k-hole. ~120mg virkede fint for mig første gang. Men det var efter jeg havde prøvet det to gange kun, hvor det var lave doser, så havde ingen tolerance overhovedet, og det var kun en fed oplevelse.
Af musik til k-hole har jeg selv haft stor succes med Shpongles' "Are You Shpongled?" og "Tales of the Inexpressible" (specielt den her), Bluetech med The Divine Invasion, stortset alt med Higher Intelligence Agency/Pete Namlook (
http://www.youtube.com/watch?v=8Ajaj-m442Y for eksempel) - det er vist ret almen kendt, at deres musik er designet til ketamin, så hent det!
Når jeg k-holer er jeg alene, fordi jeg er tryg med stoffet, men hav en ven med, hvis du skulle få kvalme og kaste op. Men det er et meget trygt stof fysisk og psykisk, hvis man ikke får kvalme og hvis man kender vejen til toilettet - jeg oplever tit at skulle pisse lige efter jeg har tager det, samt efter en tur.
Og vær klar på, at det er ret sjovt/svært at gå på ketamin, pga. nedsatte motoriske evner.
Jeg slukker altid al lys, og hvis det ikke er nok, så noget over øjnene - 100% mørke er essentielt for mit vedkommende, hvis jeg vil k-hole. Og så det ellers bare på med hørebøffer og ned og ligge på langs og flyde med.
God vind, spørg endelig ind til mere.. Forresten, hvor gammel er du? Ikke at det spiller ind på noget, fordi du virker moden nok umiddelbart, synes jeg.
- nu så jeg lige bingobongos indlæg, og jeg ved ikke helt med at prøve salvia som første gang.
Jeg tør endnu ikke prøve salvia, da jeg forestiller mig det er ligesom ketamin bare hundrede gange så intenst. Selvom det varer kortere tid, tror jeg det er mega mystisk at leve flere århundreder igennem på ~5 minutter.
Det kunne være en lav dose salvia ville være fint at starte på, men efter hvad jeg har erfaret mig gennem psy og andre fora og oplevelser jeg har fået fortalt ved mundtlig overlevering, så kan jeg ikke anbefale salvia som første dissociative stof.
Ketamin er som sagt meget mildt og ikke så intenst som salvia, så jeg ville i hvert fald anbefale ketamin,
Men jeg har ikke prøvet det selv, så måske nogle som har prøvet begge kan kaste lidt lys over sagen.