Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 08:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hej.

Jeg har eksperimenteret med DMT freebase med stor succes. Desværre finder jeg rusen for kortvarig så derfor gik jeg på jagt efter "opskriften" på at konvertere DMT freebasen om til et snifbart salt, da effekterne skulle kunne vare op til 45 minutter, indtaget på denne måde.

Efter en del søgen fandt jeg en tråd på dmt-nexus hvor der er en meget simpel "opskrift" og denne vil jeg selvfølgelig dele med jer :

1. 1000 mg DMT freebase opløses i 50 ml acetone.

2. 309mg Fumaric acid (fumarsyre på dansk) opløses i 50 ml acetone.

3. De to opløsninger blandes nu sammen, og acetonen fordampes i stuetemperatur. (kan varmes op for at øge hastigheden.)

4. Da DMT fumarate ikke kan opløses i acetone skulle der på bunden nu meget gerne befinde sig DMT fumarate, der er snifbart, og samtidig den mest stabile form for DMT salt.

Jeg vil skynde mig at sige at jeg ikke har prøvet processen af endnu, men har tænkt mig at gå i gang med det snarest.

Jeg har dog først et spørgsmål: Jeg har læst mig fremtil at fumarsyre bliver brugt i madlavning og bagning, og ikke skulle være giftigt.
Dog står der på emballagen på min fumarsyre beholder at det er giftigt og ikke skal i kontakt med øjne og hud, hvilket er logisk nok da det er en syre.

MEN, der står også at det ikke må inhaleres? Hvilke forholdsregler skal jeg tage mig når jeg arbejder med denne substans?

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Senest rettet af Hypnos 20 mar 2012 22:08, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det anses for at være ret ugiftigt, så det ville jeg ikke være bekymret for - det anvendes som surhedsregulerende tilsætningsstof i fødevarer (E297). Eftersom det er en organisk syre, vil det være irriterende / svagt ætsende for hud og slimhinder. Undgå hudkontakt, brug gerne briller. Det kan langt hen ad vejen sammenlignes med citronsyre, så det er ikke noget det kræver det helt store setup at håndtere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Så vidt jeg ved virker DMT kun nasalt hvis man tager det med MAOI ?

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Allright, handsker og briller bruger jeg altid, men tænker på om jeg skal bruge en form for maske der kan filtrere luften?

Hvordan opbevarer jeg i øvrigt syren bedst - i køleskabet?

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved virker DMT kun nasalt hvis man tager det med MAOI ?

//Zh4d0w

Nope, det er kun hvis man indtager det oralt. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Allright, handsker og briller bruger jeg altid, men tænker på om jeg skal bruge en form for maske der kan filtrere luften?

Hvordan opbevarer jeg i øvrigt syren bedst - i køleskabet?

Det er vel på krystallinsk form? En maske vil næppe være nødvendigt, medmindre du har tænkt dig at konvertere en tøndefuld DMT til saltformen.
Du kan opbevare det på køl hvis du har lyst, men såvidt jeg ved er det fint stabilt ved stuetemperatur.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder spændene. Hvad ligger dosis på? Og hvordan med bodyload?

Medlem

har længe søgt efter dmt uden hjælp, så må bare selv lave det, nogle siger det er ligesom at bage en kage, men ærlig burde havde uddannet mig som kemiker istedet for den bullshit skole jeg ikke kan bruge til en skid..

Men abstrakter du direkte bare fra barken du bestiller fra usa?? og det kommer bare ind i danmark uden problemer??

Tak og ha et sygt trip

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder spændene. Hvad ligger dosis på? Og hvordan med bodyload?

Dose-range skulle eftersigne være den samme som når man ryger det (vil be/afkrælte når jeg har prøvet det), hvor 30-40mg skulle være nok til en 4+ gennembruds oplevelse(!) :)

Hvad angår bodyloadet, så skulle det være værst i de lave doser, da den psykedeliske effekt ikke overtager en fuldstændig. Men her er jeg heller ikke helt sikkert, det er blot hvad jeg har læst mig frem til.

Mvh.

Mvh.

Stodder
Brugeravatar

Interessant. Jeg overvejer at forsøge samme fremgangsmåde med noget MET freebase jeg har. Mine lunger har meget svært ved at kapere røgen, plus at dosis er større end for DMT.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok. Jeg har nu ikke tænkt mig at være i hyperspace i 1 hel time, men måske en lavere dosis hvor man kan trippe i en time ad gangen. Det lyder ret tiltalende

Det med bodyloadet giver go mening. Ens krop er stort set bedøvet ved højere doser... Eller, man lægger i hvert fald ikke så meget mærke til den

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok. Jeg har nu ikke tænkt mig at være i hyperspace i 1 hel time, men måske en lavere dosis hvor man kan trippe i en time ad gangen. Det lyder ret tiltalende

Det med bodyloadet giver go mening. Ens krop er stort set bedøvet ved højere doser... Eller, man lægger i hvert fald ikke så meget mærke til den

Jeg har nok været lidt for optimistisk da jeg skrev det. Varigheden ligger på ca. 30 til max 45 min, og du skulle gerne være kommet ned igen efter en time, med en times efter effekter.

Jeg har tænkt det samme - der kommer til at gå lang tid før jeg tør prøve at sniffe en gennenbruds dose, men mindre doser til gåture i naturen ville være helt perfekt! :P

SWIM går i øvrigt igang med en ekstraktion i aften, og håber på at have gennemført overstående teknik inden weekenden. Der vil blive rapporteret tilbage :)
Mvh.

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Interessant. Jeg overvejer at forsøge samme fremgangsmåde med noget MET freebase jeg har. Mine lunger har meget svært ved at kapere røgen, plus at dosis er større end for DMT.

Du er meget velkommen til at skrive om dine erfaringer herinde, hvis du føre teknikken ud i livet. :)

Mvh.

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Jeg har en ven som sniffede en bane med DMT freebase, han sagde at han aldrig har oplevet sådan en smerte før, meget værrer end f.eks 2c-b.
Altså godt nok skulle det ikke være helst så slemt som Fumarate, men bestemt heller ikke noget der kan anbefales - og dosen skulle vist ligge på 120 - 200 mg. Ret mig gerne, men har vist læst noget om det på DMT nexus :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Av for den :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

At sniffe freebasen sviger voldsomt ja, been there done that :P Efter lidt mere research har jeg læst mig frem til at der faktisk er ret delte meninger om dosen.. Nogle skriver at de får vilde oplevelser bare af at sniffe 30-40 mg, andre at de skal op på 80-100 mg! Så det er åbentbart ret individuelt.

SWIM vil skrive herinde hvordan han oplever det, når SWIM har fået udført teknikken.

Hvis man ikke bryder sig om at sniffe det, kan man stadig indtage det oralt med en maoi - det skulle faktisk virke bedre, og renere i effekten når man indtager et DMT salt fremfor Ayahuasca oralt. :)

Mvh.

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

SWIM skriver æk en skid..

Kan DMT fumarate saltet sammenlignes med 5-MeO-DMT? Hvis det kan, så skal du se rigtig meget frem til det.
Jeg har mærket, at 5-MeO-DMT er meget, meget intenst. På en god måde, men prøv dig lidt frem med doser. Det er psykedelisk kokain - hvis effekten altså kan sammenlignes*.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SWIM: Jeg har ikke prøvet 5-meo-dmt, så jeg kan ikke svare dig på det, men så vidt jeg har forstået så er 5-meo-dmt mere aggressivt og energisk end DMT er. :)

Hvilken form for 5-meo-dmt snakker vi i øvrigt om, saltet eller freebasen?

Mvh.

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har mærket, at 5-MeO-DMT er meget, meget intenst. På en god måde, men prøv dig lidt frem med doser. Det er psykedelisk kokain - hvis effekten altså kan sammenlignes*.

Har du lyst til at uddybe? Jeg har kun prøvet at ryge 5-MeO-DMT, men er meget interesseret i at høre om effekten ved nasal indtagelse og eventuelle forskelle/ligheder.

@Sultan69 - Vældig interessant projekt. Jeg følger nøje med fra sidelinien. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sultan, det var saltet jeg fik prøvet :)

BehindMind: jeg har ikke prøvet at ryge det, desværre, så kan ikke sammenligne. Jeg kan jo lige prøve at beskrive min første oplevelse med 5-MeO-DMT:

Havde røget joints og drukket lidt alkohol inden, samt taget ~13mg 2C-I. Dette kan måske have anledt, at jeg nemmere kunne ramme noget "psykedelisk" (ligesom hvis jeg har taget noget psykedelisk før ketamin, så kan jeg nemmere k-hole).
Sniffede ca. 11mg og lagde mig ned i en seng. Der var ikke det store bodyload, det føltes egentlig bare helt vildt behageligt at ligge og mærke en blid eufori og varme lige så stille bygge op. Og stille og roligt kommer jeg mere og mere ind i DMT-verdenen, eller hvad man skal kalde det, og jeg ligger med lukkede øjne under hele trippet.

Nu begynder jeg at mærke en rigtig rar eufori, og det psykedeliske ved trippet var, at alt jeg tænkte på (følelser, minder osv.) smeltede sammen med en form for indre lys/lykkefølelse/noget ubeskriveligt men positivt.
Det føltes så guddommeligt, divine på en måde. Og jeg havde fat i et minde om min morfar på et tidspunkt, og det blev bare forstærket så latterligt meget (har et meget vivid minde om ham, et par timer inden han døde på hospice), således at jeg faktisk græd. Det var glædestårer, men jeg har aldrig prøvet at tage stoffer, der kunne få mig til at græde (har også grædt efter et meget hæsblæsende LSD & 2C-B trip, men det her var noget helt andet).
Det er virkelig psykedelisk kokain, der kun lige varer i 40 minutter, og for mit vedkommende var det meget, meget intenst. Bare det, at det kan frembringe tårer gør, at jeg ved, at DMT ikke er for sjov.

Det visuelle ved det gik 100% hånd i hånd med det psykedeliske, i og med at jeg så dejlige, varme, lyse farver.
Det kan lidt sammenlignes med det her http://www.youtube.com/watch?v=eagkV6aU3II - slet ikke så mange forskellige farver og hurtighed, det er klart, men samme følelse af, at lyset kom til mig "i midten", og at der i siderne var lidt mørkere.
Så bare en ren, dejlig blid strømning af de mest rare, lyse farver der smeltede mig endnu mere.
Det visuelle var dog klart overgået af den psykedeliske del, og jeg ville ikke forvente visuals, hvis jeg tog det nasalt igen. Visualsne er sådan ret subtile og slet ikke visuals på samme måde som med andre drugs.

Jeg er mega bagstiv, så du må gerne lige sige, hvis jeg skal prøve at forklare noget af det jeg har skrevet ordentligt lol. Tror det er helt væk, men det var min oplevelse..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]