Sultan, det var saltet jeg fik prøvet

BehindMind: jeg har ikke prøvet at ryge det, desværre, så kan ikke sammenligne. Jeg kan jo lige prøve at beskrive min første oplevelse med 5-MeO-DMT:
Havde røget joints og drukket lidt alkohol inden, samt taget ~13mg 2C-I. Dette kan måske have anledt, at jeg nemmere kunne ramme noget "psykedelisk" (ligesom hvis jeg har taget noget psykedelisk før ketamin, så kan jeg nemmere k-hole).
Sniffede ca. 11mg og lagde mig ned i en seng. Der var ikke det store bodyload, det føltes egentlig bare helt vildt behageligt at ligge og mærke en blid eufori og varme lige så stille bygge op. Og stille og roligt kommer jeg mere og mere ind i DMT-verdenen, eller hvad man skal kalde det, og jeg ligger med lukkede øjne under hele trippet.
Nu begynder jeg at mærke en rigtig rar eufori, og det psykedeliske ved trippet var, at alt jeg tænkte på (følelser, minder osv.) smeltede sammen med en form for indre lys/lykkefølelse/noget ubeskriveligt men positivt.
Det føltes så guddommeligt, divine på en måde. Og jeg havde fat i et minde om min morfar på et tidspunkt, og det blev bare forstærket så latterligt meget (har et meget vivid minde om ham, et par timer inden han døde på hospice), således at jeg faktisk græd. Det var glædestårer, men jeg har aldrig prøvet at tage stoffer, der kunne få mig til at græde (har også grædt efter et meget hæsblæsende LSD & 2C-B trip, men det her var noget helt andet).
Det er virkelig psykedelisk kokain, der kun lige varer i 40 minutter, og for mit vedkommende var det meget, meget intenst. Bare det, at det kan frembringe tårer gør, at jeg ved, at DMT ikke er for sjov.
Det visuelle ved det gik 100% hånd i hånd med det psykedeliske, i og med at jeg så dejlige, varme, lyse farver.
Det kan lidt sammenlignes med det her
http://www.youtube.com/watch?v=eagkV6aU3II - slet ikke så mange forskellige farver og hurtighed, det er klart, men samme følelse af, at lyset kom til mig "i midten", og at der i siderne var lidt mørkere.
Så bare en ren, dejlig blid strømning af de mest rare, lyse farver der smeltede mig endnu mere.
Det visuelle var dog klart overgået af den psykedeliske del, og jeg ville ikke forvente visuals, hvis jeg tog det nasalt igen. Visualsne er sådan ret subtile og slet ikke visuals på samme måde som med andre drugs.
Jeg er mega bagstiv, så du må gerne lige sige, hvis jeg skal prøve at forklare noget af det jeg har skrevet ordentligt lol. Tror det er helt væk, men det var min oplevelse..