Citat:
Jeg takker meget for det informative svar!
Er der tilfældigvis nogen der ved hvor meget en motiron tablet vejer?
Motiron vejer 10mg, men kan vist fås i flere varianter.
Og så tillader jeg mig ellers at hoppe helt over i den anden grøft, for burde næsen ikke være en sekundær bekymring, når man tænker på hvad det er for noget l.o.r.t I hiver op i næsen?
Jeg ved godt det er et forum for euforiserende rusmidler, men bør man fra tid til anden ikke stoppe op og spørge sig selv: Hvorfor har jeg egentlig behov for at lamme mig? Hvad er det egentlig jeg flygter fra?
Personligt er jeg efterhånden et halvgammelt røvhul, der stadig forsøger at være "ung med de unge" - forstået på den måde, at jeg har en professionel relation/distance til børn og unge med alverdens udfordringer. Børn og unge der ofte vælger at bedøve sig ud af sine udfordringer.
Og hånden på hjertet - der er sgu ikke noget mere trist og sørgeligt end at se et menneske smadre sig selv med alverdens junk - specielt fordi det som hovedregel sker under intetsigende klichér ala: "jeg keder mig" og endnu værre: "mit liv, mine regler, mine konsekvenser".
Såfremt der her er talt om et 'hyggemisbrug' fra tid til anden - så fred være med det. og se gerne bort fra mit sure opstød. - jeg har fejlagtigt ikke læst alle indlæggene. Blev bare harm i min tarm et kort øjeblik.
God dag, venner