Hej Folkens!
Jeg er ny her på forummet, og glæder mig til at lære jer at kende
Lidt om mig :
Jeg har dyrket Cannabis til eget forbrug siden 2010, jeg har haft 3 grows der ikke gik særlig godt og er nu igang med mit nummer 4, der forhåbentlig vil give lidt bedre/mere afkast end de forrige.
Jeg har været daglig bruger af DCF siden 2010 (Senior medlem), desværre har administratoren (Thomas) fået et ille befindende der har skabt stor kaos på hele forummet de sidste par uger. Jeg har henvendt mig til ham angående hans opførsel, som førte til 2 Bans, med begrundelse "Hold en pause" og uden noget svar på de 2 mails jeg sendte til ham. Da jeg følte at mit arbejde og de informationer jeg har opsamlet derinde var i konstant fare, ville jeg ikke satse at opdatere mine post længere. I stedet har jeg valgt at gå videre på Psychedelia, og håber jeg kan blive til jeg kradser af eller finder andre underholdene veje end cannabis dyrkning.
Lidt om mit setup :
250w HPS/MH.
100x50x160 Gro Telt.
Ø80 Ventilator.
Animix Gødning med micro til Vegge.
Bloom Gødning til blomst.
2.5L Potter.
8L Potter.
AVG: 25 Grader.
AVG: 30% Luftfugtighed.
Jeg har PT Autoblomstrene:
3x Blustreak x Onyx. 1 HUN 1 HAN 1 Ukendt.
3x Blustreak. 3 Ukendte.
3x Bubbelicious x Onyx. 2 HAN 1 Ukendt.
Hannerne skal ud, men PT står de i vegge rum sammen med de ny plantede. (Så har man lidt grønt at kigge på

)

Teltet

BS x ONY (HUN) T.V. 2x BS T.H.

2x Bubb x Ony (HAN) T.V. BS x Ony (HAN) Top. 1x BS x Ony 1x Bubb x Ony T.H
Jeg har hjulpet mange inde på DCF og det vil jeg selvfølgelig blive ved med her på Psychedelia, håber på en varm velkomst, gode tips og tricks og ikke mindts gode updates af alle jeres SK(GR)ØNNE Planter!
Peace out!