Hej alle
Jeg er ny her på forummet, så vær ikke hård mod mig hvis spørgsmålet lyder dumt eller der har været lignende. Jeg har prøvet at lede først. Jeg håber selvfølgelig heller ikke på nogle negative kommentarer baseret på min alder eller andet!
Tak på forhånd.
Jeg har fået overtalt min mor til at få nogle planter inde på mit værelse, (hash/skunk) til pynt. Hun er hoppet med på vognen da hun tror at jeg gør det for at det pynter osv..
Jeg leder derfor efter nogle planter/frø der overholder nogle rimelig strenge krav jeg selv sætter.
1. De skal ikke være for dyre. Højest 500kr for en "omgang frø".
2. De skal kunne klare sig indendørs på mit værelse i et vindue. Også i vintermånederne og uden hjælp af andet kunstigt lys.
3. Det skal være sådan at jeg kan høste måske 30-50% af planten, eller delvist høste den - sådan at den ikke ser høstet ud. Somsagt, det skal ikke se ud som om jeg tager noget fra den da min mor tror at den blot er til pynt.
Jeg kunne evt snyde hende til at tro at de skal tyndes lidt ud en gang imellem

?
4. De skal helst kunne købes i Bongland da det ligger meget lokalt.
Ud over det, vil jeg gerne vide hvordan jeg bærer mig an med at høste det og hvordan jeg bearbejder det til hash, skunk eller pot og hvad jeg skal bruge for at lave det. Om jeg har brug for nogle specielle værktøjer, noget gødning eller andet.
Jeg har altid bare købt det færdiglavet, aldrig høstet selv - så selve produktionen og høsten i sig selv er ikke noget jeg har sat mig synderligt meget ind i.
Jeg takker på forhånd og håber på gode og fornuftige svar.
mange tak