Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 15:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg nyder godt af phenibut, men er træt af de underlige tømmermænd det giver.

Kan du uddybe? Jeg har brugt phenibut mange gange og jeg har aldrig oplevet noget som minder om tømmermænd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten

Kan du uddybe? Jeg har brugt phenibut mange gange og jeg har aldrig oplevet noget som minder om tømmermænd.
Samme her. Plejede sjældent at overskride de 2 gram, men heller aldrig har jeg oplevet noget der mindede om tømmermænd, så jeg er også meget nysgerrig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ville det være for risikabelt og købe methylone (inde for eu) når nu myndighederne er lige på hælene på RC'sne og vi får analog lovgivning til Januar?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ikke mere risikabelt end det plejer at være at købe RCs, vil jeg gætte på.

Admin
Brugeravatar

Methylone er på liste B, så det ville være ligeså risikabelt som at bestille ethvert andet stof på liste B. Som mdma eller coke f.eks.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Methylone er på liste B, så det ville være ligeså risikabelt som at bestille ethvert andet stof på liste B. Som mdma eller coke f.eks.

Narkohundene er jo trænet til at lugte disse ting, spørgsmålet er om de er begyndt at træne narkohunde til at lugte methylone for det er et meget udbredt RC?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Punny_pete: det er der jo ingen her på boardet der kan give et endeligt svar på. Det er ikke os der træner hundende eller sætter dagsordenen på toldcenteret. Det kommer helt an på hvor stort et problem det bestemte stof er i landet.
De har stor kendskab til at folk tager MDMA, kokain, amfetamin, heroin, hash ... og så leder de efter dem. Steroider er de også begyndt at lede efter i tolden. Der findes utallige stoffer som anses som farlige på den ene eller anden måde, de fokuserer derfor på dem der bliver vurderet til at være "det største problem".

Medlem

Jeg ved ikke, i detaljer, hvordan det fungerer med post/pakker der bliver kontrolleret - Men jeg vil mene, at Imp ramte hovedet på sømmet med hans kommentar. Risikoen vil selvfølgelig altid være der, "det er chancen i branchen"
men jeg tvivler på at den er blevet betydeligt større - Jeg kender ikke nogen, som er blevet nuppet med "fingrene i kagedåsen" endnu, hverken mht. lovlige eller ulovlige RCs.

Personligt holder jeg mig fra at bestille noget, som er ulovligt. Jeg kan sagtens forstå fristelsen, men "tør" jeg ikke løbe risikoen - på trods af, at jeg som sagt ikke kender nogen, som er blevet taget. Det kan være jeg har en anden holdning når 5/6-APB engang bliver bandlyst ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved ikke, i detaljer, hvordan det fungerer med post/pakker der bliver kontrolleret - Men jeg vil mene, at Imp ramte hovedet på sømmet med hans kommentar. Risikoen vil selvfølgelig altid være der, "det er chancen i branchen"
men jeg tvivler på at den er blevet betydeligt større - Jeg kender ikke nogen, som er blevet nuppet med "fingrene i kagedåsen" endnu, hverken mht. lovlige eller ulovlige RCs.

Personligt holder jeg mig fra at bestille noget, som er ulovligt. Jeg kan sagtens forstå fristelsen, men "tør" jeg ikke løbe risikoen - på trods af, at jeg som sagt ikke kender nogen, som er blevet taget. Det kan være jeg har en anden holdning når 5/6-APB engang bliver bandlyst ;)

Det gør det desværre om 9 dage :|

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Nope, 9 dage og 6 måneder.
http://www.ft.dk/samling/20111/lovforsl ... tem=34#nav

Medlem

Samme her. Plejede sjældent at overskride de 2 gram, men heller aldrig har jeg oplevet noget der mindede om tømmermænd, så jeg er også meget nysgerrig.
Ved 4-5 gram begynder det at snurre og give kvalme næste dag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

4-5 gram i løbet af en dag lyder også som en rimelig heftig dose. Hvis det bruges moderat og man ikke indtager det hver dag, så er det et ganske fornuftigt nootropic, som er ganske effektivt og uden egentlige bivirkninger.

Glædelig jul. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Intet angstdæmpende middel, hverken ssri, benzo, antipsykotisk eller lyrica har bekæmpet min sociale angst så effektivt som phenibut. It's a wonderdrug og den værste bivirkning jeg har oplevet på det har været træthed. De førnævnte medikamenter har ofte sønderkneppet mig med nedern bivirkninger.

Medlem

4-5 gram i løbet af en dag lyder også som en rimelig heftig dose. Hvis det bruges moderat og man ikke indtager det hver dag, så er det et ganske fornuftigt nootropic, som er ganske effektivt og uden egentlige bivirkninger.

Glædelig jul. :)
Over en dag? Prøv med en enkelt dose :D
Jeg skrev nogle indlæg herinde dengang jeg gjorde det. De blev ikke særligt intelligente.

Jeg ved ikke om jeg ville kalde det et nootropic. Phenibut er for mig angstdæmpende, både psykisk og fysisk afslappende samt søvndyssende - men det er i hvert fald ikke nootropisk. Måske har andre denne effekt, men desværre ikke mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har benyttet 2,5g til en eksamen og jeg fik et 12 tal. Følte at jeg havde et større overblik, reduceret præsentations-angst og så hjalp det gode humør jeg kom i også på det. (:

Jeg føler at det reducerer støjen i mit hovedet og tillader mig at sammensætte tanker langt mere effektivt, så budskabet står krystalklart.

Medlem

Det lyder meget interessant. Jeg overvejer at oprette en tråd for at diskutere emnet. Gad vide hvor stor en andel af phenibutbrugere der opblever nootropiske effekter, og gad vide hvad grunden er til forskellen i effekt mellem mennesker...

Og tillykke med dit 12-tal :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

mht. den nye lovgivning:
Jeg deler advokaternes bekymring: Hvordan ved vi nu, hvilke stoffer der er ulovlige og lovlige? I lovforslaget fremstilles det som om, "de" (folketinget) vil forbyde hele stofgrupper såsom phenethylaminer, piperaziner, cathinoner.
Det minder meget om det England gjorde efter mephedron-forbuddet. Forbyd cathinoner - boom, alle beta-ketoner er væk. MEN.
GRÅZONE
5/6-APB er et benzofuran, hvilket gør det lovligt.På samme måde er indolaminerne igen en anden stofgruppe, selv 25X-NBOMe-analogerne hører heller ikke under disse stofgrupper. Arylcyklohexaminerne er heller ikke.

Desuden forudser jeg - uden spåkugle - et marked af ENDNU flere research chemicalsb bestående af stofklasser der ligger længere og længere væk fra dem vi kender. Stoffer, som måske kan fås rene og lovlige, men som næsten aldrig er blevet indtaget af et menneske (Eller måske dyr) før - måske ender vi med pro-drugs, hvis lovgivningen er så omfattende, som det formodes.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
og med andre ord, Rush, så betyder det, at det bliver endnu farligere at bruge sig selv som psykonautisk forsøgskanin. det er også skidt at disse langt-ude-slægtninge til ulovlige stoffer, sandsynligvis vil være meget lidt potente og brugerne derved vil indtage mere stof. det er noget lort ift. synteserester (som potentielt kunne være giftige) eller negative bivirkninger ved selve stoffet. :(

Ved 4-5 gram begynder det at snurre og give kvalme næste dag.

for fanden da bæst.. :D det er da utroligt, at det undrer folk at stoffer har bivirkninger når de tages i uhørt høje doser. har selv aldrig været over 1,5 g, og da svansede jeg småberuset rundt uden en bekymring i verden. jeg vil sige 2-2,5 g må være øvre grænse for denne substans. jeg har oplevet nedture dagen derpå, når der kombineres med druk, men ikke ved moderat alkoholindtag og lave-moderat doser phenibut. 2 dage i træk gav mig svedeture på 3. dagen, og det var med doser omkring 0.7 - 1,2 g.

@Behindmind: hvordan bruger du phenibut? når du nævner en nootropisk virkning, så går jeg næsten ud fra at du bruger det som study-drug. jeg har det lidt ambivalent med det. nogen gange har det virket godt, og andre gang er jeg blevet lidt for care-free, og min opmærksomhed blev afledt væk fra den forhåndenværende opgave hen imod spændende læsestof, film, musik. osv. det lader til at være meget dosis-afhængigt og man blancerer lidt på en knivsæg. den ene gang det virkede var i kombination med kaffe, som gav et godt humørløft og skub til at komplementere klarheden og roen fra phenibut.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg har haft moderat gode erfaringer med en kombination af koffein, theanin og phenibut som produktivitetsfremmende cocktail i forbindelse med skriftlig formidling. Men for meget phenibut, så får jeg ret så svært ved at tage det seriøst.
Jeg har også været over 2 g og haft det lidt sært dagen efter. Min sweet spot hvis jeg skal have en subtilt behagelig effekt uden at blive beruset ligger vist på omtrent 1,5 g.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@Behindmind: hvordan bruger du phenibut? når du nævner en nootropisk virkning, så går jeg næsten ud fra at du bruger det som study-drug. jeg har det lidt ambivalent med det. nogen gange har det virket godt, og andre gang er jeg blevet lidt for care-free, og min opmærksomhed blev afledt væk fra den forhåndenværende opgave hen imod spændende læsestof, film, musik. osv. det lader til at være meget dosis-afhængigt og man blancerer lidt på en knivsæg. den ene gang det virkede var i kombination med kaffe, som gav et godt humørløft og skub til at komplementere klarheden og roen fra phenibut.

Som du selv er inde på, så er det meget dose bestemt når det skal bruges som nootropic og det tog da også et stykke tid før jeg fandt en passende dose, hvor jeg ikke blev alt for care-free eller havde svært ved at holde koncentrationen. Jeg har, som både dig og Prometheus, rigtig gode erfaringer med doser omkring 1,2-1,5g i studieøjemed. Det er med til at fastholde koncentrationen og indlevelsen i både timerne og de forskellige ting man nu arbejder med.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]