og med andre ord, Rush, så betyder det, at det bliver endnu farligere at bruge sig selv som psykonautisk forsøgskanin. det er også skidt at disse langt-ude-slægtninge til ulovlige stoffer, sandsynligvis vil være meget lidt potente og brugerne derved vil indtage mere stof. det er noget lort ift. synteserester (som potentielt kunne være giftige) eller negative bivirkninger ved selve stoffet.
Jeg nyder godt af phenibut, men er træt af de underlige tømmermænd det giver.
Kan du uddybe? Jeg har brugt phenibut mange gange og jeg har aldrig oplevet noget som minder om tømmermænd.
Samme her. Plejede sjældent at overskride de 2 gram, men heller aldrig har jeg oplevet noget der mindede om tømmermænd, så jeg er også meget nysgerrig.
Ved 4-5 gram begynder det at snurre og give kvalme næste dag.
for fanden da bæst..

det er da utroligt, at det undrer folk at stoffer har bivirkninger når de tages i uhørt høje doser. har selv aldrig været over 1,5 g, og da svansede jeg småberuset rundt uden en bekymring i verden. jeg vil sige 2-2,5 g må være øvre grænse for denne substans. jeg har oplevet nedture dagen derpå, når der kombineres med druk, men ikke ved moderat alkoholindtag og lave-moderat doser phenibut. 2 dage i træk gav mig svedeture på 3. dagen, og det var med doser omkring 0.7 - 1,2 g.
@Behindmind: hvordan bruger du phenibut? når du nævner en nootropisk virkning, så går jeg næsten ud fra at du bruger det som study-drug. jeg har det lidt ambivalent med det. nogen gange har det virket godt, og andre gang er jeg blevet lidt for care-free, og min opmærksomhed blev afledt væk fra den forhåndenværende opgave hen imod spændende læsestof, film, musik. osv. det lader til at være meget dosis-afhængigt og man blancerer lidt på en knivsæg. den ene gang det virkede var i kombination med kaffe, som gav et godt humørløft og skub til at komplementere klarheden og roen fra phenibut.