G-UNOT skrev:
HASH ØDELÆGGER ALT---
dine penge din krop din hjerne din sport gode venner ,familie ,selv dit sprog
og jeg kan blive ved har selv røget i 10 år hverdag, er stoppet for 2 dage siden og den bliver ved med at sige til mig ryg fordi den stadig vil ødelægge.....pas på
hashen tager over på et tidspunkt....stoffet er for sygt, man tror den ikke er skadeligt men tro mig, når den fanger en ,ruller den alt med tiden....hvis man har prøvet et par gange er det sjovt men med tiden er det ikke sjovt, man skal bare have den rus,
Jeg er en ærlig person der ikke kom for andet end at ligge sandhed på bordet.
hvad Gunit siger er desvære sandt.. Hvis du ikke har Selv diciplin og Selv kontrol, Så er Hash MEGET farligt, Jeg startede for godt 6-7 år siden, og jeg syntes Joints var dét bedste i verden, nu 7 år efter er Joints kun blevet bedre...
Jeg skal have rusen for 50 kr 1-2 gange Dagligt, Ryger EGO ( alene ) 1 Gram Tjald på 1 gang uden at blive særligt skæv, er vandt til at være skæv nu jo.
HVAD JEG IKKE ER VANDT TIL ER AT GÅ I 24 TIMER UDEN EN JOINT ...
Jeg lyder som en idiot lige nu self. Men dét her skete lige så stille over 7 år. Og nu er Kold tyrker uden at se tilbage min eneste udvej. EN udvej jeg måske ikke kommer til at tage, siden jeg så dybt, dybt inde i mig ved jeg skal suge. Skal til at suge om lidt igen med en ven..
Det stoppper aldrig. Hvis nogen siger til jer at Tjald ikke er farligt, så HUSK dog at medregn at det hele handler om hvem du er. Er du en Selvdiciplinær type der laver dine lektier / arbejde og står op hver dag til tiden, og har styr på hele livet og ved hvad der skal gøres / ikke gøres, Så kan du måske styrer et stof som tjald.
Men jeg ved som faktum at det er de aller færeste der har selv kontrollen, Det ender med tjalden har kontrollen. Og mange folk ligger dét på hylden simpelthen fordi de godt var klar over hvilken indflydelse det i stigende grad fik på dem.
At starte med at ryge tjald er en Ond cirkel der bliver sat igang, Jo hurtigere mand forlader denne onde cirkel jo nemere, Men haha tro mig Det får trangen til smøger til at ligne ingen ting

Hvis jeg en aften prøver at skaffe noget weed, og der er tørt og jeg langsomt indser jeg ikke kan ryge på denne dag, er hele min dag spildt og ødelagt, og jeg ved på ingen måde hvad jeg skal lave eller stille op. Sider bare og tænker på den Joint jeg mangler og kan ikke sove hele natten stort set.