EDIT: 24/11-2011 - Har høstet flere færdige her til morgen, hvor at den med pletterne kom med op. Det har ikke stadig ikke bredt sig videre. Dog undre det mig stadig - Gør pletterne noget, eller kan jeg bare guffe løs?
Har ikke fundet nogle svar på google endnu.
Hejsa..
Jeg har i flere år været en god bruger af dette site. Jeg har dog aldrig haft en bruger, men jeg har fået det meste af mine informationer her fra - Personlige erfaringer vs. firma forklaringer. Jeg stemmer helt sikkert på jer som har erfaringerne. I har hjulpet mig meget, og nu står jeg i den situation at jeg har brug for mere hjælp.
Her er et fint lille billede af nogle dejlige B+ jeg er ved at gro..oO(Hvis linket altså virker)

Det er mit første growkit og alt det køre som det skal. Har høstet de første store allerede - Omkring 30 g frisk indtil videre. De sidste par dage har været utrolige spændende, for når de først begynder at gro, så gror de sku - Det må jeg nok sige. Men men men.. Da de havde sat pins og hatten var begyndte at vokse, så ser jeg en lille pin som gror ud i bunden af en anden - Ingen fare her. Dagen efter har den fået lidt sorte pletter nederst på stokken. Dette finder jeg unormalt hos svampe groet i stabilt indeklima. Lørdag den 19, alt var fint med smukke pins(har taget billeder dagligt - morgen og aften for at følge udviklingen), og jeg går glad i seng. Søndag morgen ser jeg disse små pletter. Det står klart for mig at det ikke er Psilo-spots. Nu idag 4 dage efter har pletterne ej udviklet sig og de sidder kun lige på den ene svamp og en lille anden som står tæt på den.
Kan i sige mig hvad der er sket?
Ser frem til at høre jeres meninger. Har brug for jer

Sig lige til hvis billedet ikke virker. Sender gerne via mail i stedet.
Hjælpeløs Slaganer fra dagens Danmark