Hej Psychedelia.
Jeg har røget hash hver dag i næsten et år, og normaligvis flere joints om dagen.
- Eftersom jeg bor i et ret så stort yder område, er det også svært at komme i kontakt med andet end hash (tænker på pot eller skunk) men det er nu ligemeget.
De sidste tre måneder er jeg begyndt at høre stemmer. Det startede med at efter jeg havde røget, og havde peaket, begyndte jeg at høre lyde, om end det var stemmer der talte til mig, fodtrin, skrig, råb fra lang afstand, eller dyr, så hørte jeg dem, uden at de var der.
Nu jeg begyndt at trappe ned på mit forbrug, og ryger ca. 4-7 joints i ugen, istedet for 7-15 joints i ugen.
Men i de sidste 2-3 måneder er jeg også begyndt at høre de samme lyde, stemmer ovs. selvom jeg ikke har røget. Det kan være på vej i skole, på vej hjem, eller på vej hjem fra en kammerat. Det forekommer oftest efter mørkets frembrud. Det er ikke noget der går mig på som sådan, men jeg undre mig da lidt, så derfor vil jeg høre om det er normalt, eller om der faktisk er noget seriøst galt med mig??
Den lilla elefant med hatten