Du vælger sådan set selv hvad du vil starte med

mit personlige valg (da jeg var på din alder) ville være at starte med det jeg kunne få mine fingre i først

For mig var LSA min første oplevelse med et psykedelisk stof og det krævede mange forsøg før jeg fik den ønskede virkning. Da endte det også med en 16 frø tygget i lang tid i munden, og endte i et univers hvor alle punkter i alle dimensioner forvandlede sig til ET plan - DVS meget voldsom gennembruds-oplevelse. Sidenhen har jeg forsøgt mig med LSA hvor det kun blev til bad trips, hvilket ikke er en dårlig ting, for man lærer meget af det, men lidt svært at komme igennem. Dermed ikke sagt at jeg vil fraråde dig LSA. Det er en oplevelse som vil berige dig på mange måder.
Lad være med at tage folks anbefalinger og gør hvad du selv har lyst til. Du kan ikke gå galt, vil jeg mene. Alle starter med et eller andet.
Ja, det er faktisk SÅ simpelt at starte ekstrakt af DMT.
- Fyld din glaskrukke med den rette mængde vand.
- Hæld langsomt kaustisk soda ned, rør godt rundt uden at plaske og sørg for at det hele bliver opløst
- Hæld forsigtigt din rodbark ned i opløsningen så du ikke plasker noget.
- Luk låget til stramt og ryst forsigtigt opløsningen hen over vasken.
Det næste er bare at tilføje opløsningsmidlet, lade det absorbere DMT'en og trække det fra til fryse-preciperation.
Der er selvfølgelig mange flere detaljer til ekstraheringen, men det vigtige er at vide den er nem. Hvis bare man måler sine kemikalier med en køkkenvægt og stiller dem frem på forhånd, kan man IKKE gøre det galt. Der skal nærmest ske en kortslutning i hjernen før man laver fejl.
Rodbarken fra eth er helt fin som den ankommer. Der er stor nok overflade på al rodbarken til at man nok skal få ekstraheret størstedelen af det aktive indhold. Man skal ikke gøre noget ved den før den kan bruges

Rodbarken man kan købe fra forhandlere i DK er en smule dyr i det og kommer i små mængder, altså rigtigt godt til første gang. Hvis man søger lidt på nettet kan man finde gode venlige mennesker i oprindelseslandende (Mexico, Peru, mm) som kan sende det til én i kilogram mængder for billige penge.
DMT er så pisse nemt at lave at jeg ikke kan begribe, der ikke er flere som prøver det. Jeg ser så mange på Psychedelia sige at man skal holde sig fra DMT fordi det er en meget stærk psykedelisk oplevelse, selv om de ikke selv har prøvet det. DMT er ikke DRÅGZ som man kan slippe afsted med at sniffe på lokummet og hoppe ud på trampegulvet og få en god blæser. Bare husk det. Ja DMT er kraftigt - Den er moderen af psykedeliske stoffer vil jeg mene. Men det er en god ting. DMT er kun farligt i det omfang man lader sig være bange for sig selv. Hvis man er åben og henvender sig til DMT'en med den rette attitude og udviser ydmyghed, er man allerede på rette vej til nogle fantastiske oplevelser, og et godt liv.