Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 20:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

XxHeXeHxX skrev:
SortSnog skrev:
XxHeXeHxX skrev:

hans defination af "godt" coke kan lige så godt være noget 40 % shit, de fleste folk ved slet ik hva godt coke er for de har kun prøvet alt det skamcuttet crap

40% ren kokain ER "god" kokain. Jeg tror det er sjældent der overhovedet er så ren kokain i Danmark!

for lidt under en lap kan du få det såkaldte "flæk" (peruvian flake) som har en renhed på omkring de 70+ og uden andre aktive substanser eller møg cuttet i, for et par år siden kunne man få den for en plov

for en sjat mere kan du få noget bedre, det er hvad jeg vil kalde god coke, eller bare coke som er værd at proppe i tuden, som sagt vil jeg hellere smide 3x normalt beløb og så bare få noget der virker uden man skal sidde og (bad)trippe på alle mulige cuttings som man ik aner hvad er, ephe amf lidokain og hvad de snart ik putter i, det er satme for klamt

det kommer jo os helt an på hvor i dealer-kæden man får sit coke fra, hvis du køber af ham som har købt det af 7 andre mellemmand er det cuttet 5-7 gange højst sandsynligt, hvis du så derimod køber det af mellemmand nr 2 så snakker vi 2 gange, og de folk plejer som regel ikke at ødelægge den gode coke ved at cutte crap i, det er de scumbags længere nede i kæden

Rent coke eller ej, kan det være lidt ligemeget hvis der efterhånden er levamisol i det hele.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/07/26/175716.htm

- Personligt tør jeg sku ik røre kokain med en ildtang længere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Resist skrev:
XxHeXeHxX skrev:
SortSnog skrev:
XxHeXeHxX skrev:

hans defination af "godt" coke kan lige så godt være noget 40 % shit, de fleste folk ved slet ik hva godt coke er for de har kun prøvet alt det skamcuttet crap

40% ren kokain ER "god" kokain. Jeg tror det er sjældent der overhovedet er så ren kokain i Danmark!

for lidt under en lap kan du få det såkaldte "flæk" (peruvian flake) som har en renhed på omkring de 70+ og uden andre aktive substanser eller møg cuttet i, for et par år siden kunne man få den for en plov

for en sjat mere kan du få noget bedre, det er hvad jeg vil kalde god coke, eller bare coke som er værd at proppe i tuden, som sagt vil jeg hellere smide 3x normalt beløb og så bare få noget der virker uden man skal sidde og (bad)trippe på alle mulige cuttings som man ik aner hvad er, ephe amf lidokain og hvad de snart ik putter i, det er satme for klamt

det kommer jo os helt an på hvor i dealer-kæden man får sit coke fra, hvis du køber af ham som har købt det af 7 andre mellemmand er det cuttet 5-7 gange højst sandsynligt, hvis du så derimod køber det af mellemmand nr 2 så snakker vi 2 gange, og de folk plejer som regel ikke at ødelægge den gode coke ved at cutte crap i, det er de scumbags længere nede i kæden

Rent coke eller ej, kan det være lidt ligemeget hvis der efterhånden er levamisol i det hele.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/07/26/175716.htm

- Personligt tør jeg sku ik røre kokain med en ildtang længere.

har set den artikel før, det godt nok skummelt

men er dog sikker på de 66 % er i den portion af coken som bliver skamcuttet og solgt på gadeplan, tror næppe det er noget producenten propper i, det må være fra mellemlande eller her i dk, os når man tænker på det ville jo være dumt at skulle smugle 10 kilo cuttet hvis man kan nøjes med 3 og så cutte det i destinations landet, så det må være forholdsvis rent når det rammer dk

tror ik de pushere som gør noget ud af sin forretning og sælger et ordenligt og rent produkt til en høj pris ville handle med sådan noget møg, værtfald ik dem jeg kender

Medlem

Folk ELSKER at fortælle hvor rene stoffer de kan få... Det er til at brække sig over..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Guldbajer skrev:
Det er så tydeligt, at XxHeX absolut IKKE ved hvad han taler om. Alle de der procentsater der slynges ud kan enhver med en IQ over 90 godt regne ud, at det er noget du selv sidder og finder på oppe i dit hoved.

Og mht. de 66 %... Haha! stop nu - du er allerede pinlig. Og hvis du nu GAD AT LÆSE artiklen, så ville du kunne se, at det faktisk ER producenterne som putter levamisol i coken.

Pleeaese, stop nu!

lol

hva er det jeg finder på ? er du helt blank eller hvad kammerat ?

hvis DU nu gad at læse artiklen ville du se at de 66 % kommer fra den artikel og er ik noget jeg sidder og regner ud i hovedet, udover det er den test fra 170 prøver som langt fra er std på alt coke som er i danmark men std for de 170 portioner de har kigget på

og hvor i artiklen står der at det kommer fra producenten ?

jeg tror vidst det er dig der "finder" på ting i dit hoved, ellers er du meget dårlig til at læse, eller måske har du bare sniffet din hjerne væk i klamme cutmidler. who knows

edit : fik lige set du spørger om råd til hvordan man køber sit shit på istedgade ? i rest my case !

Medlem

Hmm, Jeg tror sgu desværre også godt vi kan regne med at levamisolen bliver blandet i inden det bliver smuglet. Ellers synes jeg det virker mærkeligt at det startede i USA, for derefter at ramme europa et par år senere. Dette taler i min verden for at det er producenterne der har opdaget en smart fidus. Det smarte ved levamisolen er jo netop at det giver udslag som værende coke, i de fleste test. Dermed tror importørerne stadig at de har helt ren coke når de modtager det, mens det i realiteten måske kun er 80-90%.

Mht. dine procentsatser, synes jeg du skulle kigge på statistikken og forklare hvordan du kan få så rent coke, når det reneste der er blevet beslaglagt i danmark de sidste 2-4 år, ligger på 66%!

Kilde: http://www.emcdda.europa.eu/stats11/ppptab7a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

lad os bare sige at der er levamisol i alt coke og alt coke i hele verden er scamcuttet til 20 %

i får ret jeg får fred !

hygge

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig sniffet noget, men oplever at jeg min næse pludselig begynder at løbe (saltvand) på mærkelige tidspunkter dagen efter jeg har taget dope. Nogen forklaring på dette?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I og med at det her levamisol coke har spredt sig til hele verden, gir det ingen mening hvis de propper det i her i Danmark.

Det må sku ske nede i sydamerika.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Alice skrev:
Jeg har aldrig sniffet noget, men oplever at jeg min næse pludselig begynder at løbe (saltvand) på mærkelige tidspunkter dagen efter jeg har taget dope. Nogen forklaring på dette?

Det er fordi dine tårekanaler flytter sig når du tager knark.

Admin
Brugeravatar

Resist skrev:
I og med at det her levamisol coke har spredt sig til hele verden, gir det ingen mening hvis de propper det i her i Danmark.

Jeg synes, det gir meget god mening, hvis de propper det i, i danmark. Levamisol er ikke på listen over forbudte, euforiserende stoffer. Derfor kan man forholdsvist lovligt importere det i store mængder. Hvorfor importere 5 tons coke, når man kan nøjes med at importere 3 og blande det op til 5 bagefter? Den eneste grund, jeg kunne se, var at snyde de danske importører. Men ellers virker det ret hul i hovedet at cutte det, hvor det produceres.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Imp skrev:
snyde de danske importører

BINGO!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
Resist skrev:

Jeg synes, det gir meget god mening, hvis de propper det i, i danmark. Levamisol er ikke på listen over forbudte, euforiserende stoffer. Derfor kan man forholdsvist lovligt importere det i store mængder. Hvorfor importere 5 tons coke, når man kan nøjes med at importere 3 og blande det op til 5 bagefter? Den eneste grund, jeg kunne se, var at snyde de danske importører. Men ellers virker det ret hul i hovedet at cutte det, hvor det produceres.

præcis, folk tror smugling bare er en leg hvor man siger fuck it jeg smugler sku lige 2 tons cutmidler med det jo så nemt at gemme under transporten

det er nok nærmere smuglere/bagmænd/pushere der propper lortet i når det er landet det sted det skal sælges eller en af mellemlandene tæt på, hvorfor skulle producenten os begynde at cutte shit i når de kan lave et kg til småpenge

det bare min teori

Admin
Brugeravatar

Hvis det blir cuttet inden det smugles til dk/europa er modtagerne ihvertfald dummere, end jeg lige havde troet. Hvis man importerer tonsvis af kokain må man også formode, de eller nogen de kender har mulighed for rent faktisk at analysere det produktet. Ellers er det sgu nogle amatører :P

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Imp skrev:
Hvis det blir cuttet inden det smugles til dk/europa er modtagerne ihvertfald dummere, end jeg lige havde troet. Hvis man importerer tonsvis af kokain må man også formode, de eller nogen de kender har mulighed for rent faktisk at analysere det produktet. Ellers er det sgu nogle amatører :P

Stadigvæk. GIver ingen mening at de cutter det i DK, i forhold til at det er et globalt problem med levamisol i coken.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror du ikke at der internationalt bruges samme cutmiddel? Der er jo en grund til at det er levamisol og ikke hvedemel. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alice skrev:
Tror du ikke at der internationalt bruges samme cutmiddel? Der er jo en grund til at det er levamisol og ikke hvedemel. :)

Jeg tror ikke alle lande på samme tidspunkt pludselig fik den geniale ide at cutte deres coke med levamisol, hvis det er det du mener, nej.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej, men de blev måske inspireret af hinanden? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alice skrev:
Nej, men de blev måske inspireret af hinanden? :)

Arh hold nu. :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Guldbajer skrev:
XeHxX

Myndighederne i USA blev opmærksomme på dette for nogle år siden. Man gik herefter ud og foretog nogle undersøgelser, og vurderer at der pt. er levamisol i op til 70 procent af det coke, som er i USA. Derudover er der i snit "kun" 6% levamisol i coken, så myndighederne vurderer at producenterne primært putter det i fordi, at det sammen med kokainen skulle give en højere "high". Og den sekundære grund er for at forøge volumen.

Og da der i snit kun er ca. 6%, så giver det også derfor god mening, at det er producenterne der putter det i, da det ikke skaber nok volumen ifht. andre cuttermiddel.

Du er meget hurtig på aftrækkeren, og lader til at du ved det hele, selvom du tydeligvis tager fejl. Derfor stiller jeg mig generelt også bare meget skeptisk over for alt, hvad du siger. Du virker som en, som godt kan "lide at vide en masse om branchen". Din meget præcise procentsatser. Dit "peruvian flake" og pis og papir.

Men jo jo, der er sikkert nogle derude der finder dig rigtig sej!

her er lidt som du har skrevet

Guldbajer skrev:
Dette er på baggrund af en meget lille sample. Men min erfaring siger mig, at coke-standarden man får fra Istedgade er EN DEL HØJERE end fra en random pusher andre steder.

Dog er der en del problemer ved at handle på Istgedgade. Og det kræver sgu, at man er lidt af en kold køter for at lave en god handel.

1. Man får dem i kugler. De påstår der er 1 g. i en kulge. Typisk er der nok lidt under et kvart gram.
2. Mange af kuglerne er der bare papir i. Så det er svært at skelne dem fra hinanden.
3. Det er naturligvis ret angstfremkaldende at handle midt ude på en gade.

Er der nogle der i øvrigt har gode råd til, hvordan man bedst handler med disse mennesker?

du snakker selv om og ber om råd til at købe på istedgade ? og samtidig spiller du professer omkring renhed og cutmidler. du køber nok det værste sted i hele k.b.h ang % og klamme cutmidler og generalt bare klamme pushere.. tror ik lige du er i position til at fortælle andre hvor godt og dårligt de kan få deres ting

og så påstår du samtidig at de har bedre coke end andre rand pusher ? hvilke pushere er det, andre af vesterbros bundskravl ? -.- hvis du får noget der er mere end 30 % rent kan jeg garantere dig for resten er levamisol, det ville nok os være det bedste sted at sælge sådan shit da ½ af junkierne freebaser det

hvis man handler på istedgade eller andre lign steder burde man bare holde sin fede kæft. undskyld sproget

nok bitchfight, hvis du har mere ondt i røven så send mig en pm istedet

Dedikeret medlem

Mit coke er bedre end dit ?, i skulle have lukket for medlemmerne for mange år siden :stupid:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]