Guldbajer skrev:
XeHxX
Myndighederne i USA blev opmærksomme på dette for nogle år siden. Man gik herefter ud og foretog nogle undersøgelser, og vurderer at der pt. er levamisol i op til 70 procent af det coke, som er i USA. Derudover er der i snit "kun" 6% levamisol i coken, så myndighederne vurderer at producenterne primært putter det i fordi, at det sammen med kokainen skulle give en højere "high". Og den sekundære grund er for at forøge volumen.
Og da der i snit kun er ca. 6%, så giver det også derfor god mening, at det er producenterne der putter det i, da det ikke skaber nok volumen ifht. andre cuttermiddel.
Du er meget hurtig på aftrækkeren, og lader til at du ved det hele, selvom du tydeligvis tager fejl. Derfor stiller jeg mig generelt også bare meget skeptisk over for alt, hvad du siger. Du virker som en, som godt kan "lide at vide en masse om branchen". Din meget præcise procentsatser. Dit "peruvian flake" og pis og papir.
Men jo jo, der er sikkert nogle derude der finder dig rigtig sej!
her er lidt som du har skrevet
Guldbajer skrev:
Dette er på baggrund af en meget lille sample. Men min erfaring siger mig, at coke-standarden man får fra Istedgade er EN DEL HØJERE end fra en random pusher andre steder.
Dog er der en del problemer ved at handle på Istgedgade. Og det kræver sgu, at man er lidt af en kold køter for at lave en god handel.
1. Man får dem i kugler. De påstår der er 1 g. i en kulge. Typisk er der nok lidt under et kvart gram.
2. Mange af kuglerne er der bare papir i. Så det er svært at skelne dem fra hinanden.
3. Det er naturligvis ret angstfremkaldende at handle midt ude på en gade.
Er der nogle der i øvrigt har gode råd til, hvordan man bedst handler med disse mennesker?du snakker selv om og ber om råd til at købe på istedgade ? og samtidig spiller du professer omkring renhed og cutmidler. du køber nok det værste sted i hele k.b.h ang % og klamme cutmidler og generalt bare klamme pushere.. tror ik lige du er i position til at fortælle andre hvor godt og dårligt de kan få deres ting
og så påstår du samtidig at de har bedre coke end andre rand pusher ? hvilke pushere er det, andre af vesterbros bundskravl ? -.- hvis du får noget der er mere end 30 % rent kan jeg garantere dig for resten er levamisol, det ville nok os være det bedste sted at sælge sådan shit da ½ af junkierne freebaser det
hvis man handler på istedgade eller andre lign steder burde man bare holde sin fede kæft. undskyld sproget
nok bitchfight, hvis du har mere ondt i røven så send mig en pm istedet