Sørg for at ryge en sativa-domineret urt. Personligt får jeg en friskere skævert og mindre couchlock, hvis jeg tager et bad efter jeg har røget.
Nu ved jeg ikke hvad jeres planer er inden byfesten, men hvis du/I har mulighed for at ryges lidt af jeres stash inden I tager afsted, så du kan tage et bad efter I har røget, så vil jeg anbefale det, da jeg har god erfaring med den opkvikkende effekt. For ikke at tale om hvor lækkert badet også kan føles så

.
Ellers vil jeg sige at I skal sørge for at være aktive, og ikke komme til at sidde og sumpe på en bænk. Jeg vil ikke anbefale jer at blande med alkohol hvis I ikke er særligt erfarne, men hvis det er den vej det kommer til at gå, så sørg for at rækkefølgen bliver cannabis > alkohol. Det er nemmere at styre på den måde, og så er der ikke lige så stor risiko for at I får et los i bolcherne, i form af kvalme, forvirrethed, ligbleg i huden og evt. opkast.
Der er mange, mig selv og mange venner inklusive, som er gået ned på den konto, og det lærer man af, men det er ikke sjovt. Ingen cannabis/alkohol-combo, hvis ikke man har noget erfaring og kender sig selv specielt godt.
Husk at hold doserne lave/moderate, og lad vær med at have for travlt med at blive skæv, så du pludselig bliver overvældet af det. Start stille ud, og mærk efter, så tror jeg ikke det går helt galt.