Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 09:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

.

Senest rettet af Mayne 02 apr 2013 02:47, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Sørg for at ryge en sativa-domineret urt. Personligt får jeg en friskere skævert og mindre couchlock, hvis jeg tager et bad efter jeg har røget.
Nu ved jeg ikke hvad jeres planer er inden byfesten, men hvis du/I har mulighed for at ryges lidt af jeres stash inden I tager afsted, så du kan tage et bad efter I har røget, så vil jeg anbefale det, da jeg har god erfaring med den opkvikkende effekt. For ikke at tale om hvor lækkert badet også kan føles så :).

Ellers vil jeg sige at I skal sørge for at være aktive, og ikke komme til at sidde og sumpe på en bænk. Jeg vil ikke anbefale jer at blande med alkohol hvis I ikke er særligt erfarne, men hvis det er den vej det kommer til at gå, så sørg for at rækkefølgen bliver cannabis > alkohol. Det er nemmere at styre på den måde, og så er der ikke lige så stor risiko for at I får et los i bolcherne, i form af kvalme, forvirrethed, ligbleg i huden og evt. opkast.
Der er mange, mig selv og mange venner inklusive, som er gået ned på den konto, og det lærer man af, men det er ikke sjovt. Ingen cannabis/alkohol-combo, hvis ikke man har noget erfaring og kender sig selv specielt godt.
Husk at hold doserne lave/moderate, og lad vær med at have for travlt med at blive skæv, så du pludselig bliver overvældet af det. Start stille ud, og mærk efter, så tror jeg ikke det går helt galt.

Medlem

Halose skrev:
Sørg for at ryge en sativa-domineret urt. Personligt får jeg en friskere skævert og mindre couchlock, hvis jeg tager et bad efter jeg har røget.
Nu ved jeg ikke hvad jeres planer er inden byfesten, men hvis du/I har mulighed for at ryges lidt af jeres stash inden I tager afsted, så du kan tage et bad efter I har røget, så vil jeg anbefale det, da jeg har god erfaring med den opkvikkende effekt. For ikke at tale om hvor lækkert badet også kan føles så :).

Ellers vil jeg sige at I skal sørge for at være aktive, og ikke komme til at sidde og sumpe på en bænk. Jeg vil ikke anbefale jer at blande med alkohol hvis I ikke er særligt erfarne, men hvis det er den vej det kommer til at gå, så sørg for at rækkefølgen bliver cannabis > alkohol. Det er nemmere at styre på den måde, og så er der ikke lige så stor risiko for at I får et los i bolcherne, i form af kvalme, forvirrethed, ligbleg i huden og evt. opkast.
Der er mange, mig selv og mange venner inklusive, som er gået ned på den konto, og det lærer man af, men det er ikke sjovt. Ingen cannabis/alkohol-combo, hvis ikke man har noget erfaring og kender sig selv specielt godt.
Husk at hold doserne lave/moderate, og lad vær med at have for travlt med at blive skæv, så du pludselig bliver overvældet af det. Start stille ud, og mærk efter, så tror jeg ikke det går helt galt.

Tusing tak for tipsne, jeg vil helt klart prøve det med badet haha:)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Jeg synes selv at hash + koffein er en fin kombination, så prøv at drikke en kop kaffe efter du har røget; det smager også godt, mmmm.

Junior medlem

Evt drik et par få bajere :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jerkinator skrev:
Evt drik et par få bajere :D

Det er da et dårligt råd.

Selv synes jeg det kan være meget rart. Men jeg er også ved at være erfaren med stoffet. Han er nybegynder og selv en smule alkohol kan altså være katalysator for et dårlig rus.

Kaffe, Aktivitet, og godt med mad og drikke. Det må være mine bedste råd til at holde rusen kørende og bibeholde rusen på den fede måde. Desuden er det altafgørende at du er frisk og glad når du begynder at ryge.
Og trygge omgivelser. Det er bare ikke fedt at sidde på sit værelse og være bange for om sine forældre kommer ind ad døren og siger fyyh ha.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det gror!
Ja jeg er enig med ovenstående, pas på med blandingen af alkohol og tjald..
Prop dig med mad, så du ikke skal tænke på dine munchies hele tiden under byfesten ;)

Hvis du kan skaffe sativa røg, så er det helt sikkert også det du skal gå efter! ;)
Men ellers så bare slap af, og ryg lige så stille hen ad aftenen, hvis du har for travlt så kommer du til, at savne din seng rigtig rigtig meget ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sørg for cigaretterne er ristet ordentligt.
Kaffe er godt for din rus, det samme kan rødvin være (men måske ikke til en bytur).
Og gi den gas. Sørg for at folde din rus ud så meget du kan, grin så meget du kan under hvert grineflip. Generelt skal du bare elske du er skæv og lade være med at spekulere over dårlige ting, det kan sgu vente til næste dag, hvis det er nødvendigt.

Medlem

Alkohol og hash er rigtig godt sammen... også for begyndere.
Det handler blot om at virkelig slappe af og lade sig rive med. Synes at det er bedst at: Ryge>øl>ryge>øl for resten og evt. natjoint.
Ved først at ryge for derefter at drikke resten af aftenen synes jeg ikke er særlig fedt da man ikke opnår en særlig fed rus.

Hvis det var Sativa skunk, ville jeg kun ryge og ikke drikke da Sativa giver mig en rigtig lækker og social high.

Men hvis i bare skal chille og hygge så prøv at være kreativ.

*EDIT*
Forresten siger mine erfaringer mig at spiritus er NO GO med hash, da det er for hurtigt og kraftig virkning.
Derimod er øl glimrende.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det gror!
Friheden måske weed og små mængder alkohol, men ikke hvis du vil være fuld uanset hvad.
Hvad er dog det for noget, at anbefale en nybegynder...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det går ikke nødvendigvis alvorligt galt, at drikke dig fuld de første gange du ryger, men det kan virkelig ødelægge en fed aften. Ville nok drikke 1-2/3 af, hvad der gør mig beruset.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]