Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Få en ven som ikke ryger hash/har røget i lang tid til at pisse for dig (Saml noget af hans urin i en lille flaske eller lign) og brug det ved testen.

Ellers ville mit bud være at indrømme det. Har ikke rigtigt forstand på det her, men det vil være stor chance for at staten/kommunen vil træde ind, sørge for overvågelse eller lign. Af dig, hvis du bliver testet positiv for THC. Men derimod ville der være en chance for at, hvis du fortæller din mor det, indrømmer det, at hun så lader være med at gå videre med det, men lader dig slippe ved at købe tests, og teste dig regulært, samt en røvfuld. Derved undgår du kommunen indblander sig. :)

Junior medlem

Du har sku fan'me ret freelancer næsten de fleste af mine venner ryger ikke hash.

Medlem
Brugeravatar

Hey dude syntes du skal prøve at snakke med hende om det. Der er ingen grund til at gå at have dårlig samvittighed over at du skal holde det hemmeligt for hende. Hvis du forklarer hende at du har et forbrug så du kan styre det, tager hun det vel ikke så tungt? Skulle det ske hun ikke vil lade dig ryge så vent til du er gammel nok.
Der er ikke noget federe end at ryge med god smag i munden :P

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Medlem

få en ven til at pisse et glas eller så noget også opbevar det indtil du skal give hende prøven også hæld det der i

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dayli leaf skrev:
Uanset mængden du har røget tager det ca 3 uger før der er ude af kroppen , mine gamle truede meget med tests før i tiden , men det blev aldrig til noget..

Du kan ikke selv se at det ikke er korrekt og er fuldstændig ulogisk?

http://www.erowid.org/plants/cannabis/c ... ting.shtml

Citat:
Detection Period in Urine 1-6 days (single use)
Detection Period in Urine 3-9 days (weekly use)
Detection Period in Urine 7-30 days (daily use)

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Guys i har fucking ret . Har ikke rigtigt indrømmet det men fikset lidt på den . Sagde ej gider sku ikke det pis mere og gider ikke diskutere mere , har dummet mig engang ( før i tiden crime rider tid) hvorfor skulle jeg fucke forholdet igen . Prøver at være en du Altid vil stole på. Jaer umm sagde hun

Men seriøst takket være jer og psy ville jeg ikke kunne tænke ordenligt

Ringede faktisk og spurgte min egen læge har du tavshedpligt når der handler om hash og konflikter/familie problem. Ja hvis du over 16 kan du godt skjule lidt.
:gud:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Hvis hun vil tage den derhjemme, og køber en tester i håndkøb kan du altid prøve at snyde med æblejuice eller ice tea hvis hun er dum nok hopper hun på den. Men ærlig talt, hvorfor fortæller du det ikke bare som det er. Sig du har prøvet at ryge hash og tag det skrald der kommer, det kommer du helt klart længst med :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Anonymheey skrev:
Guys i har fucking ret . Har ikke rigtigt indrømmet det men fikset lidt på den . Sagde ej gider sku ikke det pis mere og gider ikke diskutere mere , har dummet mig engang ( før i tiden crime rider tid) hvorfor skulle jeg fucke forholdet igen . Prøver at være en du Altid vil stole på. Jaer umm sagde hun

Men seriøst takket være jer og psy ville jeg ikke kunne tænke ordenligt

Ringede faktisk og spurgte min egen læge har du tavshedpligt når der handler om hash og konflikter/familie problem. Ja hvis du over 16 kan du godt skjule lidt.
:gud:

Hvad sagde du overhovedet? Indrømmede du at have røget hash? Det lyder som noget af en søforklaring du gav hende der.

Medlem

HrKnudsen skrev:
Jeg kan personlig sige, at det er forkert ved urinprøver. Da jeg har nogle liggende her hjemme ligenu, som kan spore ca. 4 dage tilbage, (dette står på testen). Men de facto har jeg erfaret at den kunne spore helt tilbage til 6 dage, og derefter blev prøverne negative.

Det giver da ikke særlig meget mening? THC bliver altså i kroppen i en del tid (uger/måneder), så så længe at der bliver testet for THC, burde en prøve slå ud - om der så er gået 4, 6 eller 15 dage. Det ville være underligt (og umuligt?) at fremstille en urin test, som kun spore et par dage tilbage. Måske hvis man kun havde taget et par sug på en joint, men der tror jeg sgu stadig at det ville sidde i kroppen en del længere tid

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
jeg har lidt det samme problem... bar lidt "mildere". jeg går en tur hver dag og ryger (dog kun tobak) og min mor har regnet den ud) /:

Junior medlem

Min mor spurgte ogs mig om jeg røg hash, osv. dengang hun fandt ud af at jeg var begyndt ryge i smu(smøger...)
Så skulle jeg stå og nævne en lang række af forskellige stoffer, fordi hun ville vide hvad jeg havde prøvet.
Men jeg har garanteret hende om at jeg kan styre det. Og det holder jeg fast i!

Men gør ligesom mig?
Vær ærlig engang for alle, ikke lyv om sandheden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
BryGs skrev:
HrKnudsen skrev:
Jeg kan personlig sige, at det er forkert ved urinprøver. Da jeg har nogle liggende her hjemme ligenu, som kan spore ca. 4 dage tilbage, (dette står på testen). Men de facto har jeg erfaret at den kunne spore helt tilbage til 6 dage, og derefter blev prøverne negative.

Det giver da ikke særlig meget mening? THC bliver altså i kroppen i en del tid (uger/måneder), så så længe at der bliver testet for THC, burde en prøve slå ud - om der så er gået 4, 6 eller 15 dage. Det ville være underligt (og umuligt?) at fremstille en urin test, som kun spore et par dage tilbage. Måske hvis man kun havde taget et par sug på en joint, men der tror jeg sgu stadig at det ville sidde i kroppen en del længere tid

THC forbliver ikke i urinen synderligt længe. Men hvis at man derimod lavede en blodprøve, så ville man kunne spore det endnu længere tilbage.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Highway 420
Så vidt jeg ved bliver kan urinprøve spores 3 måneder tilbage - bare du ryger 1 enkelt laban. Hørte det fra min læge..
TCH'en lagres bl.a. i rygmarven og især fedtet, men også i hjernecellerne - og det kan spores efter 1 år deroppe.

Jeg tror ikke på nogen "renselseskur" imod de mange celler som lagrer sig i hele kroppen, men jeg har hørt, og selv kunnet mærke, at løb og andre former for motionering kunne virke. Måske kan det fremskynde processen lidt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
ganjabus skrev:
Så vidt jeg ved bliver kan urinprøve spores 3 måneder tilbage - bare du ryger 1 enkelt laban. Hørte det fra min læge..

Så kan det jo ikke være forkert, hvis at din læge har sagt det. :roll:
ganjabus skrev:
TCH'en lagres bl.a. i rygmarven og især fedtet, men også i hjernecellerne

Rygmarven og hjernecellerne, men især fedtet? Kilder tak?
ganjabus skrev:
og det kan spores efter 1 år deroppe.

Så når man skal testes for THC, så tager man bare en rygmarvsprøve eller nogle hjerneceller? :wink:
ganjabus skrev:
Jeg tror ikke på nogen "renselseskur" imod de mange celler som lagrer sig i hele kroppen, men jeg har hørt, og selv kunnet mærke, at løb og andre former for motionering kunne virke. Måske kan det fremskynde processen lidt.

1. THC er ikke celler, og de lagrer sig ikke i hele kroppen.
2. At løbe burde på ingenmåde fremskynde nogen process. Tværtimod burde det, ligesom alkohol udsætte processen. Eftersom, at kroppen får mere arbejde, når man også løber.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
ganjabus skrev:
TCH'en lagres bl.a. i rygmarven og især fedtet, men også i hjernecellerne - og det kan spores efter 1 år deroppe.

Desværre har din læge løjet for dig. Det lagres ikke i rygmarven og hjernecellerne. Find dig en ny læge, ham du har nu har ikke styr på det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Hank Hill skrev:
ganjabus skrev:

Desværre har din læge løjet for dig. Det lagres ikke i rygmarven og hjernecellerne. Find dig en ny læge, ham du har nu har ikke styr på det.

Jeg er gennem mit liv blevet løjet for, af så mange læger, så jeg ikke har tal på det længere. Mit indtryk er efterhånden, at det ofte er af taktiske årsager og ikke udelukkende af uvidenhed. Så mange læger kan umuligt være så uvidende, selv indenfor deres egne specialer.

God jagt efter lægen.

Most of the physical world is unseen.

Medlem

HrKnudsen skrev:
BryGs skrev:
HrKnudsen skrev:

THC forbliver ikke i urinen synderligt længe. Men hvis at man derimod lavede en blodprøve, så ville man kunne spore det endnu længere tilbage.

Hvad baserer du det på? For mig lyder det som om du bare slynger en masse ting ud, uden faktisk at vide noget om det. Jeg vil ikke sidde og gøre mig klog på noget, for jeg har, ligesom dig, ikke synderligt meget styr på det, men jeg tror godt at de fleste, som har stiftet bekendtskab med disse prøver, kan skrive under på at der i hvert fald går 3 uger til en måned efter du har røget, før den viser negativ. Lige præcis THC kan spores enormt lang tid efter det er blevet indtaget, dette er for helvede næsten almen viden, specielt herinde, derfor undrer det mig når du snakker om urin prøver, der kan spore stoffet "helt tilbage til 6 dage". Du aner jo ikke hvad du snakker om, jeg fatter virkelig ikke hvad du får ud af at sidde og lege kloge åge på den måde? Tror du at du vinder respekt, eller hvad? Vi er sgu da pisse ligeglade med hvad du tror du ved om noget som helst. Tillykke, du har en avatar med et hampe blad og et latterligt citat i din signatur. Ryg dine joints, hør dit reggae og hold kæft, lad være med at sprede falsk information.

Jeg er meget træt, så jeg gider ikke sidde og finde kilder til dig, men du kan vha. af en google eller psychedelia søgning hurtigt finde en masse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Om du har en dårlig dag, eller bare er snotdum ved jeg ikke. Men tal pænt fremover, ellers skal du ikke regne med flere svar fra min side.
Så fik vi det på plads, og here goes;

BryGs skrev:
Hvad baserer du det på? For mig lyder det som om du bare slynger en masse ting ud, uden faktisk at vide noget om det

Det har jeg nævnt. Jeg ved godt at personlig erfaring ikke er en super god kilde, men det betyder ikke at det ikke er sandt. Jeg købte 20 stk urinprøver som skulle slå ud når den fandt noget THC i urinen. Dem har jeg prøvet, og der gik 6 dage før at den viste negativ. Færdigt.

BryGs skrev:
de fleste, som har stiftet bekendtskab med disse prøver, kan skrive under på at der i hvert fald går 3 uger til en måned efter du har røget, før den viser negativ.

Hvem slynger nu ud med en masse lort, uden at vide noget? Hvem er "de fleste" kom med nogle eksempler. Har du nogensinde selv prøvet en urinprøve?
Og når du siger "disse prøver" taler du som om urineprøver eller blodprøver? Fordi der er en verden til forskel på hvor lang tid de kan spore tilbage.

BryGs skrev:
Lige præcis THC kan spores enormt lang tid efter det er blevet indtaget, dette er for helvede næsten almen viden,

Korrekt. Jeg har heller aldrig sagt det modsatte.

BryGs skrev:
Du aner jo ikke hvad du snakker om

Dine udsagn er jo meget mere pålidelige end mine, ikke?

BryGs skrev:
jeg fatter virkelig ikke hvad du får ud af at sidde og lege kloge åge på den måde? Tror du at du vinder respekt, eller hvad?

Jeg beretter om mine personlige erfaringer, du behøver ikke at komme og lege alfahan, og blive helt hidsig fordi, at der er en, som siger dig imod.

BryGs skrev:
Vi er sgu da pisse ligeglade med hvad du tror du ved om noget som helst. Tillykke, du har en avatar med et hampe blad og et latterligt citat i din signatur. Ryg dine joints, hør dit reggae og hold kæft, lad være med at sprede falsk information.

1.Vi? Hvorfor taler du om dig selv i flertal?
2. Du er tydeligvis misundelig på min avatar og mine fede citater, bitch. :wink:

BryGs skrev:
Jeg er meget træt, så jeg gider ikke sidde og finde kilder til dig, men du kan vha. af en google eller psychedelia søgning hurtigt finde en masse.

I lige måde.

Puha, det tog sin tid. Men hold da kæft hvor er du barnlig, når du hidser dig op over noget så småt.

Site Webmaster
Brugeravatar

Fra erowid.org
Citat:
U.S. DRUG TESTING SUMMARY
Cannabis
Tested for in Standard Drug Tests?
YES
Tested for in Extended Drug Tests?
YES
Possible to Test for?
YES
Detection Period in Urine
1-6 days (single use)
3-9 days (weekly use)
7-30 days (daily use)

Citat:
Urine Testing
THC is one of the "SAMHSA-5". The five drugs tested for in standard NIDA approved drug tests. A single use of cannabis may be detected by a typical urine drug test for 1-6 days depending on amount smoked, individual body metabolism rates, and the cutoff level used by the test (15 ng/ml, 20 ng/ml, 50 ng/ml, 100 ng/ml). Chronic or daily use may be detected by a typical urine drug test for 7-30 days depending on the same factors listed above. Lower levels of Cannabinoids do remain in the body for longer than 30 days, but appear unlikely to result in a positive drug test due to cutoff levels.

Tetrahydrocannabinol (THC) is rapidly absorbed by inhalation and the gastrointestinal tract. It is almost completely metabolized. The predominant metabolite is 9-carboxy-11-nor-delta-9-THC, which found in the plasma, feces and urine along with other compounds. Very low concentrations of THC may be detected in urine during the initial several hours, but tetrahydrocannabinol persists in urine at a detectable concentration for many days after smoking.
---Onsite Drug Testing

The standard THC test is a one step rapid, qualitative immunoassay for the detection of tetrahydrocannabinol compounds (9-carboxy-THC) in urine. The cutoff concentration recommended by the Substance Abuse and Mental Health Services Administration (SAMHSA/NIDA) for a positive result in an immunoassay test is 50 ng/ml. The cutoff for GC-MS is generally 15 ng/ml.

Although it is widely claimed that THC metabolites can cause a positive urine test for months after use, a more realistic estimate is closer to 3-4 weeks for chronic users. Toxicologist Paul Cary presents a comprehensive overview of recent research in The Marijuana Detection Window [Drug Court Review, Vol 5(1)]. Cary reviews several studies documenting detection windows greater than 30 days, and finds significant confounds or limitations to design in each of them. He concludes:

"Recent scientific literature indicates that it is uncommon for occasional marijuana smokers to test positive for cannabinoids in urine for longer than seven days using standard cutoff concentrations. Following smoking cessation, chronic smokers would not be expected to remain positive for longer than 21 days, even when using the 20 ng/mL cannabinoid cutoff. While longer detection times have been documented in research studies, these prolonged elimination findings represent uncommon occurrences and should not be used as exculpatory evidence in the majority of case adjudications." (pp. 23-4)

http://www.erowid.org/plants/cannabis/c ... ting.shtml
http://www.erowid.org/psychoactives/tes ... nfo9.shtml
http://www.erowid.org/psychoactives/tes ... _faq.shtml

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem
Brugeravatar

http://www.youtube.com/watch?v=IyauK8SvRZ0

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]