Om du har en dårlig dag, eller bare er snotdum ved jeg ikke. Men tal pænt fremover, ellers skal du ikke regne med flere svar fra min side.
Så fik vi det på plads, og here goes;
BryGs skrev:
Hvad baserer du det på? For mig lyder det som om du bare slynger en masse ting ud, uden faktisk at vide noget om det
Det har jeg nævnt. Jeg ved godt at personlig erfaring ikke er en super god kilde, men det betyder ikke at det ikke er sandt. Jeg købte 20 stk urinprøver som skulle slå ud når den fandt noget THC i urinen. Dem har jeg prøvet, og der gik 6 dage før at den viste negativ. Færdigt.
BryGs skrev:
de fleste, som har stiftet bekendtskab med disse prøver, kan skrive under på at der i hvert fald går 3 uger til en måned efter du har røget, før den viser negativ.
Hvem slynger nu ud med en masse lort, uden at vide noget? Hvem er "de fleste" kom med nogle eksempler. Har du nogensinde selv prøvet en urinprøve?
Og når du siger "disse prøver" taler du som om urineprøver eller blodprøver? Fordi der er en verden til forskel på hvor lang tid de kan spore tilbage.
BryGs skrev:
Lige præcis THC kan spores enormt lang tid efter det er blevet indtaget, dette er for helvede næsten almen viden,
Korrekt. Jeg har heller aldrig sagt det modsatte.
BryGs skrev:
Du aner jo ikke hvad du snakker om
Dine udsagn er jo meget mere pålidelige end mine, ikke?
BryGs skrev:
jeg fatter virkelig ikke hvad du får ud af at sidde og lege kloge åge på den måde? Tror du at du vinder respekt, eller hvad?
Jeg beretter om mine personlige erfaringer, du behøver ikke at komme og lege alfahan, og blive helt hidsig fordi, at der er en, som siger dig imod.
BryGs skrev:
Vi er sgu da pisse ligeglade med hvad du tror du ved om noget som helst. Tillykke, du har en avatar med et hampe blad og et latterligt citat i din signatur. Ryg dine joints, hør dit reggae og hold kæft, lad være med at sprede falsk information.
1.Vi? Hvorfor taler du om dig selv i flertal?
2. Du er tydeligvis misundelig på min avatar og mine fede citater, bitch.
BryGs skrev:
Jeg er meget træt, så jeg gider ikke sidde og finde kilder til dig, men du kan vha. af en google eller psychedelia søgning hurtigt finde en masse.
I lige måde.
Puha, det tog sin tid. Men hold da kæft hvor er du barnlig, når du hidser dig op over noget så småt.