Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 10:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa.

Da det er upassende for mig at skrive om dope inde på det forum jeg normalt er på mht bodybuilding, styrketræning osv prøver jeg nu her og få svar på mine spørgsmål.

1. Hvilket stof ville være værst at tage i forhold til styrketræning ( Amf/Coke? )
2. Hvis man sørger for at stadig spise sine måltider trods man ikke har lyst, er det virkelig så slemt så?

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg vil sige at amfetamin er værst, da det ihvertfald dræber min appetit væsentligt mere end kokain, og giver mig større ubehag i kroppen.
Fælles for dem er at de hæver metabolismen, og det er ikke smart hvis du har i sinde at gaine!

Junior medlem

Tak for det hurtige svar.

Ja det hæver metabolismen og nedsætter spise lysten. Dog tvinger jeg mad i mig selv for ikke at ødelægge det alt for meget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg kender flere der er dedikerede nok til at træne igennem lørdag morgen og overholde kostplanen til perfektion, på trods af at de har været ude og buldre hele natten.
Det er dog ikke altid at der har været andet end alkohol inde over, men jeg ville stadig føle at sengen sugede mig ned hvis jeg skulle ned og pumpe jern lørdag morgen, efter en hård nat.

Men jeg håber ikke at steroider også er en del af dit program? Tænker på din lever, hvis der så også kommer alkohol og narko ind i billedet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Bruger du amfetamin eller kokain hver dag? Hvis du bare bruger det engang imellem i weekenderne i forbindelse med fest, så kan jeg ikke se noget galt i det. Men det er ABSOLUT ikke anbefalsesværdigt, at begynde at tage nogen af de to stoffer til hverdag.

Desuden kunne vi nok hjælpe dig bedre, hvis du sagde hvad dit mål med din styrketræning er... Er det en flot krop, eller styrke?

Junior medlem

Vidste slet ikke folk var så meget inde i bodybuilder verden her :)
Jeg tar MEGET Sjældent amf eller coke men når jeg gør er det selvfølgelig i weekenderne og sprut er selvfølgelig også med inde i billedet, ikke nødvendigvis store mængder, men en 5-10 drinks/genstande bliver det jo til.
Men mit mål med træningen er at blive stor og stærk, og om sommeren ripped :) Og det går også fint.
Er en ung fyr på 21 år, vægten siger 86kg, min fedt % er vel en ... 13-15 stykker.
Nej jeg bruger ikke Anabolske Steroider til min træning.

Jeg kan dog tydeligt mærke forskel hvis jeg ikke har drukket eller taget narko i 4 uger eller derover, kroppen har det meget bedre mht træningen.

Medlem
Brugeravatar

Det er virkelig et svedigt navn du har valgt ;)

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Junior medlem

Haha jeg takker.
Det skal dog siges at der bliver trænet ben for fulde skrald! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
DiscoPumperen skrev:
Vidste slet ikke folk var så meget inde i bodybuilder verden her :)
Jeg tar MEGET Sjældent amf eller coke men når jeg gør er det selvfølgelig i weekenderne og sprut er selvfølgelig også med inde i billedet, ikke nødvendigvis store mængder, men en 5-10 drinks/genstande bliver det jo til.
Men mit mål med træningen er at blive stor og stærk, og om sommeren ripped :) Og det går også fint.
Er en ung fyr på 21 år, vægten siger 86kg, min fedt % er vel en ... 13-15 stykker.
Nej jeg bruger ikke Anabolske Steroider til min træning.

Jeg kan dog tydeligt mærke forskel hvis jeg ikke har drukket eller taget narko i 4 uger eller derover, kroppen har det meget bedre mht træningen.

Tror ikke du behøver være så nervøs med hensyn til træning i så fald. Der findes bodybuildere der tager amfetamin eller amfetaminlignende stoffer for at øge forbrændingen, så de kan få nedsat deres fedtprocent - hvad jeg har hørt, så er deres værste bivirkning dem på psyken, og ikke dårligere træningsresultater.

Junior medlem

Fair nok.
Tak for svaret Morten :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg ved godt emnet har været inaktivt, men here it goes.

Umiddelbart kan jeg ikke se noget problem i at tage amfetamin eller en lignende stimulant, hvis man vil af med noget kropsfedt.
Det vigtige er bare at man ikke overdriver, og fortsætter i flere dage.
Hvis man bare holder sig til én dag, eller maks 2, skulle der ikke være nogen mærkbare bivirkninger.

Hvis man preloader med 500mg acetylsalicylsyre (Én kodimagnyl) samt lansoprazol, en multivitamin tablet, fiskeolie samt eventuelt ekstra D3 vitamin.
Lansoprazolen skal hjælpe mod acetylsalicylsyren skader mavesækken, ved at sænke produktionen af mavesyre.
Tag det gerne med noget yoghurt med lav fedtprocent, eller en hjemmelavet smoothie, fyldt med protein og uden raffineret sukker.

Jeg ved at mellem 10-30mg Methylphenidat (Ritalin), øger lipolysen (fedtforbrændingen) således at man næsten udelukkende forbrænder fedt, frem for at forbrænde kulhydrater og proteiner.
Jeg kender umiddelbart ikke til doseringen af Amfetamin, i forhold til Methylphenidat, så dér må en anden bruger kunne supplere med viden.
Det ville også hjælpe at indtage 200mg koffein.

Man har mulighed for at andvende håndkøbs lægemidlet Alli, men generelt frarådes det personer med et BMI på under 28, da der er en del bivirkninger i forbindelse med en længere anvendelse af Alli.
Ved at tage 2 Alli (120mg) kan man hæmme for 40-50% af kostfedtoptagelsen, da det hæmmer enzymet der nedbryder kostfedt, således det kan optages over tarmen til blodbanen.
Man må vurdere om det er risikoen værd, og om man hellere vil bruge lidt mere tid på at nå målet.

Stimulanserne hæmmer sultfølelsen, men man skal stadig være opmærksom på at få noget indenbords. Flydende mad er en fordel, hvor mælk, kakao, yoghurt og lignende, sagtens kan give protein, kulhydrater og holde fedtniveauet nede.

Denne omgang, uden lansoprazolen, kan sagtens tages 2-3 gange daglig, dog skal methylphenidaten og koffeinen times, så man kan få sig en god nattesøvn.
Lansoprazol vil have den største effekt, hvis den tages fra morgenstunden, minimum 30 minutter før morgenmaden.

Hvis man holder dette til maks et par dage af gangen, får en god nattesøvn (Helst 8 timer) og holder minimum 1 uges pause imellem, hvor man får spist sundt, trænet fullbody samt tage vitamintabletter og fiskeolie kapsler.
Husk at kardio træning vil hjælpe. Jeg har selv gode erfaringer med ritalin og motion.
I dag cyklede jeg 40 kilometer på 102 minutter, hvor jeg havde indtaget 40 mg Methylphenidat. Men som udgangspunkt skal man passe lidt på, da det belaster hjertet.
Eventuelt kan man holde pause fra kardio træningen imens man er i gang med ovenstående kur, og træne kardio i pauserne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville helt klart sige kokain. Du får højst sandsynligt ikke spist så meget alligevel med amfetamin og du får ikke sovet så du får ikke trænet dagen efter amfetamin.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]