Jeg ved godt emnet har været inaktivt, men here it goes.
Umiddelbart kan jeg ikke se noget problem i at tage amfetamin eller en lignende stimulant, hvis man vil af med noget kropsfedt. Det vigtige er bare at man ikke overdriver, og fortsætter i flere dage. Hvis man bare holder sig til én dag, eller maks 2, skulle der ikke være nogen mærkbare bivirkninger.
Hvis man preloader med 500mg acetylsalicylsyre (Én kodimagnyl) samt lansoprazol, en multivitamin tablet, fiskeolie samt eventuelt ekstra D3 vitamin. Lansoprazolen skal hjælpe mod acetylsalicylsyren skader mavesækken, ved at sænke produktionen af mavesyre. Tag det gerne med noget yoghurt med lav fedtprocent, eller en hjemmelavet smoothie, fyldt med protein og uden raffineret sukker.
Jeg ved at mellem 10-30mg Methylphenidat (Ritalin), øger lipolysen (fedtforbrændingen) således at man næsten udelukkende forbrænder fedt, frem for at forbrænde kulhydrater og proteiner. Jeg kender umiddelbart ikke til doseringen af Amfetamin, i forhold til Methylphenidat, så dér må en anden bruger kunne supplere med viden. Det ville også hjælpe at indtage 200mg koffein.
Man har mulighed for at andvende håndkøbs lægemidlet Alli, men generelt frarådes det personer med et BMI på under 28, da der er en del bivirkninger i forbindelse med en længere anvendelse af Alli. Ved at tage 2 Alli (120mg) kan man hæmme for 40-50% af kostfedtoptagelsen, da det hæmmer enzymet der nedbryder kostfedt, således det kan optages over tarmen til blodbanen. Man må vurdere om det er risikoen værd, og om man hellere vil bruge lidt mere tid på at nå målet.
Stimulanserne hæmmer sultfølelsen, men man skal stadig være opmærksom på at få noget indenbords. Flydende mad er en fordel, hvor mælk, kakao, yoghurt og lignende, sagtens kan give protein, kulhydrater og holde fedtniveauet nede.
Denne omgang, uden lansoprazolen, kan sagtens tages 2-3 gange daglig, dog skal methylphenidaten og koffeinen times, så man kan få sig en god nattesøvn. Lansoprazol vil have den største effekt, hvis den tages fra morgenstunden, minimum 30 minutter før morgenmaden.
Hvis man holder dette til maks et par dage af gangen, får en god nattesøvn (Helst 8 timer) og holder minimum 1 uges pause imellem, hvor man får spist sundt, trænet fullbody samt tage vitamintabletter og fiskeolie kapsler. Husk at kardio træning vil hjælpe. Jeg har selv gode erfaringer med ritalin og motion. I dag cyklede jeg 40 kilometer på 102 minutter, hvor jeg havde indtaget 40 mg Methylphenidat. Men som udgangspunkt skal man passe lidt på, da det belaster hjertet. Eventuelt kan man holde pause fra kardio træningen imens man er i gang med ovenstående kur, og træne kardio i pauserne.
|