Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Vil mene dine blue streak så småt er ved at være der, du kan godt begynde at vande med rent vand (uden gødning), nu her, får at få de fleste nærringsstoffer ud af planterne, de ser ud til at have fået rigeligt med gødning, at dømme på den mørkegrønne bladfarve.

Ser godt ud mate :)

Medlem

Smukt Roland, smukt.. :D .. De skal nok blive flotte :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Jeps. Ser rigtigt godt ud Roland :)

Medlem

Bismann
Begyndte at vande med rent postevand igår da billederne blev taget. Regner nok med at høste i næste uge

Derudover tak til jer andre for de rosende ord :)

Medlem

Så er det sgu snart høsttid tror jeg. Det er ti uger siden mine 3 blue streak kom op af jorden, så tror det er ved at være tid. Jeg har anskaffet mig et microskop (45x), men synes stadig det er lidt svært at se . Eller de ser meget hvide/klare ud, og de burde vel være klar til høst nu? Jeg er væk fra lørdag d. 16 til fredagen efter så spørgsmålet er om de skal høstes inden? Laver nok et kompromis(høster både inden og efter. Har ikke lige mulighed for gode billeder nu her. Hvad er jeres erfaring? 6 dage fra eller til? Er ikke interesseret i en alt for tung røg.

Iøvrigt nice der er så godt gang i forummet for tiden. Man skal være vaks for at være på første side :)

Medlem
Brugeravatar

Roland skrev:
Så er det sgu snart høsttid tror jeg. Det er ti uger siden mine 3 blue streak kom op af jorden, så tror det er ved at være tid. Jeg har anskaffet mig et microskop (45x), men synes stadig det er lidt svært at se . Eller de ser meget hvide/klare ud, og de burde vel være klar til høst nu? Jeg er væk fra lørdag d. 16 til fredagen efter så spørgsmålet er om de skal høstes inden? Laver nok et kompromis(høster både inden og efter. Har ikke lige mulighed for gode billeder nu her. Hvad er jeres erfaring? 6 dage fra eller til? Er ikke interesseret i en alt for tung røg.

Iøvrigt nice der er så godt gang i forummet for tiden. Man skal være vaks for at være på første side :)

jeg ville høste dem lige inden du tog afsted :).. bare for at være sikker

Moderator
Brugeravatar

Ville høste nogle før og nogle efter hvis jeg var dig, så får du også noget mere træning i at se hvilken trichom modning der passer til dig, og giver dig den rus du søger. :) Sørg for at hænge dem op med rigeligt luft imellem så du ikke kommer hjem til en samling mugne buds. Ellers godt at hører mate.

Medlem

Hej igen
Undskyld den lange ventetid, men har haft andre ting at se til
Bluestreaksene blev høstet, tørret og røget(der er lidt endnu) og det var en ganske glimrende røg. Potensen var ikke så høj, men smagen var rigtig lækker. Her er et par billeder fra tørringen:
Billede

Billede
Største topskud

Næste gang jeg skal gro, vil jeg være mere opmærksom på pottestr., da jeg tror det har begrænset mine bluestreaks.

Mht. resten af growet, går det okay. Her er et par billeder, der dog er et par uger gamle:
Billede

Billede

Uploader snart nyere billeder.
Der er desværre nogle problemer. De er ret ranglede , hvilket sikkert skyldes, at jeg først sent fik fat i en blæser. Denne ville blive sat til meget før i næste grow. Dette problem har også gjort(tror jeg) at de ikke er blevet så høje. Tror ikke engang de hat forøget højden med 50% efter de blev sat i blomst.
Derudover er nogle af dem desværre blevet brændte i toppen og en del blade er helt gule. Er det meget slemt? Og skal et brændt skud frasorteres?
Jeg skal nok være endnu mere opmærksom på lys og varme næste gang.
Til sidst har en af planterne pludselig udviklet nogle hvide blomster og ser slet ikke så klar ud som de andre, som snart skal høstes. Hvad kan det skydes?
Kan godt se i nok har brug for pics for at svare, men hvis i kan uden vil det være rart. Skal nok uploade nye her i ugen.

Medlem
Brugeravatar

Damn damn damn! Det ser bare godt ud :shock:

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Skønne planter! :)
- Hvilket kamera bruger du til dine billeder?

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem

Tak !

De her er taget med et halvgammelt sony digicam. Mener jeg har brugt et nikon spejlrefleks til nogle af de andre

Moderator
Brugeravatar

Ser udemærket ud med høsten og growet!
En 3-4 liters potter er fint til auto, og vil ikke begrænse dem ret meget i størrelse, da de ikke laver meget mere rodnet end de kan udnytte i potten, pga. deres ringe størrelse. Selvfølgelig undtaget såkaldte 'superauto' og gigant phenoer.

Ja, tror også du har ret i at det skyldes manglende ventilation, og du dermed ikke kunne have pæren så tæt på planterne, at de er blevet lidt ranglede. Planterne gror også mindre, ved mindre lysintensitet. At de er gule kan tyde på at de mangler nærring, eller varmestress og hvis det er pga. sidstenævnte og de er tørret helt/delvist ud er det en god ide at sortere det tørre fra, da det ellers kan give grobund for mug.
At din ene plante er bag de andre kan være pheno afhængigt, nogle går i blomst senere, og nogle er bare mere sativa domineret end andre, og skal derfor bruge mere tid til at blomstre. Der kan selvfølgelig også være blomstringsvariation på rene indica sorter, men ofte er det sativadominerede gener der gør det i sativa/indica hybrider, som AK47. Hvis den bare skyder nye støvfangere, imens de andre er ved at være modne på samme plante, kan det kontrolleres lidt ved at give dem mindre nitrogen, praktisk ved at give dem mindre/ingen grow/vegge gødning.

Medlem

Har lige læst hele tråden her, og må sige at du har fået et flot første gangs grow! :)

Hvor mange g har du fået ud af det samlet? Har selv overvejet et telt :)

Hvad med kulfilter? brugte du det? Og hvordan blev lugten i lejligheden/huset du har dyrket i? :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]