Hej igen
Undskyld den lange ventetid, men har haft andre ting at se til
Bluestreaksene blev høstet, tørret og røget(der er lidt endnu) og det var en ganske glimrende røg. Potensen var ikke så høj, men smagen var rigtig lækker. Her er et par billeder fra tørringen:

Største topskud
Næste gang jeg skal gro, vil jeg være mere opmærksom på pottestr., da jeg tror det har begrænset mine bluestreaks.
Mht. resten af growet, går det okay. Her er et par billeder, der dog er et par uger gamle:

Uploader snart nyere billeder.
Der er desværre nogle problemer. De er ret ranglede , hvilket sikkert skyldes, at jeg først sent fik fat i en blæser. Denne ville blive sat til meget før i næste grow. Dette problem har også gjort(tror jeg) at de ikke er blevet så høje. Tror ikke engang de hat forøget højden med 50% efter de blev sat i blomst.
Derudover er nogle af dem desværre blevet brændte i toppen og en del blade er helt gule. Er det meget slemt? Og skal et brændt skud frasorteres?
Jeg skal nok være endnu mere opmærksom på lys og varme næste gang.
Til sidst har en af planterne pludselig udviklet nogle hvide blomster og ser slet ikke så klar ud som de andre, som snart skal høstes. Hvad kan det skydes?
Kan godt se i nok har brug for pics for at svare, men hvis i kan uden vil det være rart. Skal nok uploade nye her i ugen.