Burde måske også lige nævne at dette virkelig ikke handler om råd til første gang osv... Det punkt er vi for længst forbi

Nej, det var mere for hyggens skyld, for at høre hvad i gør, og måske blive lidt inspireret af hinanden

Jeg har aldrig taget svampe, tror det er for kaotisk til mig
Men MDMA og LSD flere gange, tror dog mit korte men gode forhold til Lucy er mere end overstået, vi forstod ikke helt hinanden forbi de smukke, barnlige og utopiske lag.
Jeg har aldrig rigtig synes det var fedt at være på diverse ting til store fester/koncerter med en masse mennesker.
For mig er det fedest at jeg kan gå rundt i dagevis og planlægge/gøre klar. Gøre rent, finde lærreder, tegnepapir(stort og småt, hvad nu hvis den ene type papir ikke "føles rigtigt" på tidspunktet

), mit yndlings male og tegnegrej, de rigtige lys, sat op de rigtige steder, duftlamper med velvalgte dufte, min dyne, med det specifikke silkebetræk på i en åndssvag hot pink farve, som er fantastisk at kramme på MDMA

En frugtskål med alt hvad jeg måske event. kunne få lyst til, playlister osv osv osv. Jeg synes man kan gøre tingene SÅ fantastiske ved at virkelig gøre noget ud af det

Uh, og æblejuice og hyldeblomst saft, siden min første tur på LSD smager begge interessant af honning når jeg er på LSD eller MDMA