Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 21:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Paul Muad Dib skrev:
Generelt er det bare en god idé, ikke at blande stoffer. Jeg gør det personligt aldrig mere.

Kommer sku da an på hvilke.

Der er masser af kombinationer der er sikre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har skrevet triprapport over oplevelsen, den burde være under research chemicals i den nærmeste fremtid hvis nogen skulle være interesseret i at læse det. :)

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Resist skrev:
Paul Muad Dib skrev:
Generelt er det bare en god idé, ikke at blande stoffer. Jeg gør det personligt aldrig mere.

Kommer sku da an på hvilke.

Der er masser af kombinationer der er sikre.

Der er en masse kombinationer, der er mere eller mindre sikre. Cannabis kan jo blandes med meget, og oftest spiller det ikke den store rolle. Visse psykedelika og empatogener går godt sammen. Men min erfaring er, at effekterne på disse kombinationer er uforudsigelige, og at de oftere leder til problemer, end hvis man bare tager et stof for sig selv.

Cannabis og stimulanter leder til, at jeg får irregulær hjerterytme. Yderligere er der fornyligt udgivet et studie, hvor kombinationen af kokain og cannabis knyttes til forhøjet risiko for hjerteanfald. Men det er sådan set lige meget, for mit råd er mest rettet mod de, der overvejer, at blande forskellige RC's. Her er en kombo nemlig aldrig sikker, set fra brugerens perspektiv. Selvfølgelig kan en kombo af MDAI og methylon være sikker, men vi er ikke i en position hvor vi kan afgøre det, så derfor bør man undgå det, hvis man vægter HR nogenlunde højt.

Mit råd er og bliver, at vil man have maksimal sikkerhed, samtidig som man tager stoffer, så bør man ikke blande. Så er der komboer der er sikrere end andre, men komboer er altid risikofyldte, om ikke alene af den grund, at flere stoffer skaber en kraftigere og mere uforudsigelig rus (for så vidt de ikke negerer hinandens effekt, så som amfetamin og alkohol - som også ofte leder til problemer).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Paul Muad Dib:

Jeg kan høre du har nogle dårlige erfaringer at fortælle udfra. Men som en erfaren bruger på psychedelia, så ved du vel nok også at der er en del, eller faktisk sindssygt mange faktorer der spiller ind når det handler om at behandle sine stoffer og sig selv ordenligt.
Cannabis+stimulanser eller cannabis+kokain er sådan set NÆSTEN det samme i mine øjne. Kokain bliver på "kort" alene sindssygt nasty ved hjertet og det samme er amfetamin. At du får en "irregulær" hjerterytme af stimulanser og cannabis stemmer meget overens med de gængse folks erfaringer, om at det godt kan give lidt crazy, grinagtige eller nederen effekter. De er bare ikke alvorlige, og hvis de nu var så tror jeg ikke vagtlægen havde tid til hverken dig eller mig.

For MIG, så lyder det som om du har haft nogle slemme negative oplevelser med et stof eller eller kombinationer.
Men som Resist siger før i tråden, så er der så ufatteligt mange kombinationer, der jo er nærmest er så sikre som at kombinere Paracetamol og Ibuprofen for eksempel. Og så kan man jo ikk' bar' sig' at alle kombinationer er farlige. Det er at generalisere lige voldsomt nok, synes jeg.

Og som du siger så... Ja! kombinationer fører ofte til problemer end hvis man tager et af stofferne alene. Det er da ret klart, at det leder til flere problemer end når man tager stofferne alene for sig selv, da vi folk der tager stoffer som _som regel_ nøjes med at lære et stof at kende af gangen.

Som du jo nok ved.... Så er der ufatteligt meget information på internettet som bla. omhandler kombinationer af alle mulige forskellige crazy RC's. Det gør at jeg kan føle sindssygt trygt når jeg afprøver kombinationer af stoffer. For hvem bruger 1-2-3 mg's reglen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]