Gonzo skrev:
Som sædvanlig er du god til at vælge ikke at svare på de spørgsmål du får stillet.
Du kalder dig vejleder og psykonaut,jeg håber ikke det er omkring stoffer du prøver at vejlede.Det ville være synd for dem det går ud over.Du har vist dine (manglende) evner i den retning,yes?

Jeg svarer da?:) .. Om jeg er et barn - det må være op til hendes definition af hvad et barn er .. I coudn't care less?
sjdb skrev:
Quaz - Mit kendskab er stort, meget stort enda. Og når det kommer til at lege med folks liv, så har jeg indsigt nok til at vide at det ikke er noget man gør - det kan have konserkvenser som jeg ikke vil tage på mig - vil du?
Når man indtager medicin, der har til formål at ændre på tanker, sindsstemning mm. så er det ikke legetøj. Der er en grund til at mennesker får den type medicin - om det så er korrekt at bruge den eller ej, så er det et faktum at man ikke bare lige ændre hjernens signalstoffer uden det har en betydning.
Igen - Læs og lær:
http://www.netdoktor.dk/interactive/med ... fo&id=3975 vær særlig opmærksom på OBS i teksten;)
Gør nu folk en tjeneste at undlade dit hokus pokus og overlad lægemiddelser til.... tja.... lægerne:)
Cool - Cool!

.. Dit kendskab, hvorigennem? uddannelse, forskning eller bare som lytter på mainstream informationen?:) ..
Haha - ja ihh ja ! lad os stoppe med at "lege" med folks liv .. eller HJÆLPE folk der rækker hånden ud og overlade dem til et system der har fejlet siden det blev etableret ? ...
Galehusene i dag er bare blevet udvidet til hele samfundet og i stedet for fastspændinger, elektroshok, simulerede drukninger osv. har vi erstattet torturen med farmaceuter .. Find dog brillerne frem ! ...
Det er godt at vide jorden stadig er flad og de millioner af mennesker verden rundt som deler samme overbevisning som mig og som høster frugten af det, alle sammen tager fejl - og at det er de parter som har kæmpe store økonomiske interesser i at fastholde folk i sygdom er de eneste sandsigere ...
Ta' jer dog sammen snart - fuck tonen, for nu er du sgu for tåbelig

.. lad os etablere præstestyre igen ! og kun erkende os til EEN sandhed ! ...
Men hva fanden - det er jo altid tossen der tager fejl?

.. indtil vi pludselig alle sammen indser at vi ved det samme - men vi ved bare at de andre også ved det, som vi ved .. og så er vi pludselig ikke så bange for at blive stigmatiseret mere ..
Er der een eneste herinde der har reel tiltro til systemet? ..
Nej! ellers ville I ikke være brugere herinde ...
Go fuck a ducK med jeres lamme undskyldninger ...
Indtag medicin for at ændre vores tanker ?! HVORFOR IKKE BRUGE VORES TANKER TIL AT ÆNDRE DEM !? .. Vores miljø, omgangskreds, de folks som vi ser op til eller den information som vi tager til os og uhæmmet accepterer som vores egne tanker og overbevisninger ?! ...
Idioti har krafthelvede mange ansigter ! ..
arpheus skrev:
Og til Quaz: Uanset om denne her verden blot er en projiceret tankeform eller andet, så prøv at sætte dig ind i begrebet "ydmyghed". Det rammer du ind i på et tidspunkt i livet og det kommer til at gøre ondt.
Og når du engang dropper dine forudindtagede antagelser om alting - så kan det være du får åbnet øjnene op til en større virkelighed hvor selv du kan stå op hver dag og være lykkelig ! ..
Påtaget ydmyghed kan du ikke bruge til en fucking skid

.. men hey whatever - du kan få lov til at gå rundt og føle "jeg er verdens mest ydmyg person" og se i andre "EJ HVOR ER HAM DER BARE VERDENS MEST YDMYGE !!" ... Hvad kan du bruge den slags til ? .. Ego bekræftelse .. Cool ! .. Så kan du altså holde dig selv kørende i dit lille hul af en eksistens ...
Jeg forsøger ikke at få venner herinde ...
her på boardet er nogle folk der desperat rækker ud efter en hjælpende hånd fordi de har opgivet systemet eller vice versa ! ..