Infectimus skrev:
BlaZR - Det tager jeg til mig, har bare hørt at ssri hæmmere er godt dagene inden indtagelse af X mg mdma

men så fortsætter jeg bare med det sunde mad - og så burde der være en pæn effekt af det???

Det vil JEG mene.. Men vi er alle forskellige. Jeg tvivler i hvert fald meget stærkt på at det på nogen måde skulle være gavnligt at indtage SSRI inden MDMA sessioner. Ej heller sundt i nogen forstand. Og da du alligevel ødelægger balancen i dit seroninsystem med MDMA, er det (set med mine øjne) ikke smart at SSRI selvmedicinering inden næste session.
Du risikerer som tidligere nævnt at det hæmmer virkningen yderligere, end hvad tolerance allerede gør.
Mht. Plasmahalveringstid, vil jeg våge den påstand, at hvis du er igang med Sertralin nu, bør du stoppe. Hvis det da er selvmedicinering, ej hvis det er efter lægens henvisning. SSRI's har jo ingen "akut" virkning, men bruges til at genopbygge/simulere "normalt" serotoninniveau over længere tids behandling.
Med fare for at gentage mig selv, SSRI er ikke guf, legetøj eller kosttilskud for den sags skyld, og skal ej heller bruges i den slags øjemed.
Jeg kan dog tage fejl, men tror det næppe.
Kyl dem ud, hvis ikke din læge ordinerer dem til dig

//blazR